abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92214063
wat een tof onderwerp! O+
Ja doei.
  woensdag 2 februari 2011 @ 11:20:01 #252
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_92214161
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
wat een tof onderwerp! O+
Het heeft lang geduurd voordat ik iets gevonden had, maar ik ben er nu ook echt blij mee. Je hoort vaak dat mensen hun afstudeeronderwerp helemaal zat raken, maar daar is bij mij nog geen sprake van, ik ontdek elke keer weer nieuwe dingen en leer zoveel bij dat ik me niet voor kan stellen dat ik dit beu raak.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_92214388
ik heb ook al ladingen ideeën voor mijn Bachelor en Masterscriptie :') en zoek het ook een beetje in die hoek (identiteit), maar dan geconcentreerd op (post)kolonialisme.
Ja doei.
  woensdag 2 februari 2011 @ 11:58:07 #254
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_92215490
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb ook al ladingen ideeën voor mijn Bachelor en Masterscriptie :') en zoek het ook een beetje in die hoek (identiteit), maar dan geconcentreerd op (post)kolonialisme.
Ja, ook een interessante periode :)
Daar is ook genoeg literatuur over te vinden dus ik denk dat je daar zeker wel een mooie scriptie over kunt schrijven :Y
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_92215727
Ga het hopelijk vanuit de UK beide schrijven, en daar is zoveel meer te vinden (als je al kijkt naar de vakken in de Bachelor aangeboden!) over dat tijdperk... een van de ideeën is om in de buurt te kijken: Wales en/of Schotland, wellicht Noord-Ierland.. maar ben nog aan het brainstormen, en heb daar ook wel tijd voor :P zit pasin het tweede jaar :)
Ja doei.
pi_92216392
Mogen jullie zelf jullie onderwerpen kiezen voor de scripties?
pi_92216425
waarom zou dat niet mogen?

of sterker: waarom zouden anderen dat voor je bepalen?
Ja doei.
pi_92216805
Ik vroeg het mij gewoon af, want bij mijn studie (rechtsgeleerdheid in leiden) moet je kiezen uit een lijst met onderwerpen voor de bachelorscriptie... ik vond het enigzins opmerkelijk. Je kan dus niet echt helemaal zelf je onderwerp verzinnen.
pi_92216848
edit
  woensdag 2 februari 2011 @ 12:32:24 #260
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_92216907
Wij mogen het niet alleen, wij moeten het zelfs.
Natuurlijk kan je aan je begeleider vragen of hij je een stapje in de goede richting wil helpen, maar je zal wel echt zelf met een idee moeten komen.
pi_92216946
ik ben érg blij dat we't zelf moeten kiezen.. O+
Ja doei.
pi_92228222
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:42 schreef Alphamusic het volgende:
Welkom Strawberry! Ik ben nu lekker bezig, eerste blok van tweede jaar Linguistics I met gemak gehaald.. het werd daar wel idioot makkelijk gemaakt om een voldoende te halen. Shakespeare's world helaas door ziekte tijdens tentamen en niet tijdig genoeg naar studieadviseur kunnen niet gehaald, dus ik mag volgend jaar weer :( Nu, na drie weken flink ziek zijn, waarschijnlijk eindelijk komende week beginnen met het nieuwe blok ( en dus TV2, zit ik bij jou, shiny! )
Ben nu wel benieuwd wie je bent! Ik heb heel veel krullen, kans is groot dat je me wel gezien hebt.
pi_92228582
TV2 ging prima trouwens, ik had een re-sit verwacht voor dat enorme tentamen maar ik had een 7. Alle vakken zijn tot nu toe binnen, wel een lekker gevoel! Nu nog Accurate..
pi_92241908
Ik heb TV2 ook bijna gehaald! Moet alleen m'n essay nog terugkrijgen, zat over de woordlimiet heen :( Maar eeh, krullen ? Dat is niet heel specifiek he ? xD
The good things come in small packages
Because being silly doesn't keep me from writing: http://thelittledreamsofme.blogspot.com/
pi_92242995
als je shiny kent, zijn dát krullen, de rest wat door hoopt te gaan voor krullen is slechts namaak :P
Ja doei.
pi_92249710
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
als je shiny kent, zijn dát krullen, de rest wat door hoopt te gaan voor krullen is slechts namaak :P
Haha aww (je hebt wel gelijk :+ )

Nee maar euh, ik heb een bruine huidskleur, volgens mij is het dan best makkelijk want er zitten maar twee donkere mensen in het eerste jaar, een meisje met een beetje gothic uiterlijk en ik. ;)
Maar jij zit dus in het tweede jaar heb ik begrepen. Had je met TV2 les van

...

Mijn essay zat ook over de limiet heen, 10 woorden teveel. Ik moest maandag voor 11 uur een verbeterde versie inleveren :P

[ Bericht 3% gewijzigd door shinydiscoball op 03-02-2011 12:52:44 (herkenbaarheid) ]
pi_92250771
tellen ze de woorden bij jullie? :') :o srsly?
Ja doei.
pi_92251857
Nou dat niet denk ik maar ik had 610 opgeschreven. Tsja ik heb er eerder nooit problemen mee gehad. Maar voortaan gewoon maar 590 ofzo opschrijven.
  woensdag 2 februari 2011 @ 23:08:56 #269
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92253110
Ik moest een digi versie en een print inleveren bij de TV-vakken, juist omdat ze dan ook woorden konden tellen en de essays door een plagiaatprogramma heen konden halen ofzo :P Geen idee of ze dat ook daadwerkelijk deden! Bij andere vakken waren ze een stuk milder.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_92254764
Wanneer heb jij je BA eigenlijk gehaald Maria?
pi_92257812
Ze zijn redelijk... streng bij de TV vakken. Kan best lastig zijn af en toe. Ik had 598 en 595 voor de TV 1 en TV 2 essays, maar ook maar 910 voor TV 3 :P, so it evens out. Bij latere vakken zijn ze niet zo streng, maar een marge van 200 woorden (900 -1100) of meer is wat makkelijker dan de 100 woorden marge voor die ienieminie kleine essays voor TV 1 en 2.

TV 2 en dat tentamen is een bekende variant voor de herkansing. Zelf ook moeten doen: I R le suck met transcribing. Hoop op 't moment dat ik m'n tentamen niet heb verknald... Loop wel zwaar achter in schrijfwerk - 3000 woorden voor aankomende maandag niet gestart nog en ik schrijf volgend blok (da's dus blok 3) BA Scriptie... En ik heb nog niet eens een gedefinieerd onderwerp. There might be a delay in my future. :')

Ik geloof dat ik maar eens cola insla vrijdag.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  donderdag 3 februari 2011 @ 11:09:56 #272
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92265542
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:42 schreef shinydiscoball het volgende:
Wanneer heb jij je BA eigenlijk gehaald Maria?
Ehhh 2008! Ja. 2005 begonnen met Litwet, 2006 Engels erbij genomen, 2008 klaar.

Hoezo? :Y)

Omentuva: ja ik werk ook altijd op cola :') :D succes!
pi_92265820
lichtpuntje: ze gaan proberen me op een Erasmuscontract naar York te krijgen *O*
Ja doei.
pi_92266083
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:16 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Haha aww (je hebt wel gelijk :+ )

Nee maar euh, ik heb een bruine huidskleur, volgens mij is het dan best makkelijk want er zitten maar twee donkere mensen in het eerste jaar, een meisje met een beetje gothic uiterlijk en ik. ;)
Maar jij zit dus in het tweede jaar heb ik begrepen. Had je met TV2 les van

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn essay zat ook over de limiet heen, 10 woorden teveel. Ik moest maandag voor 11 uur een verbeterde versie inleveren :P
Wij hadden een studiegenootje die helemaal weg was van je spoiler en ook vreemde blogs ging schrijven over dat ie der tegen een muur aanduwde enzo :D Geniaal _O-
  donderdag 3 februari 2011 @ 11:42:49 #275
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92266511
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:29 schreef Inu het volgende:

[..]

Wij hadden een studiegenootje die helemaal weg was van je spoiler en ook vreemde blogs ging schrijven over dat ie der tegen een muur aanduwde enzo :D Geniaal _O-
Oh dat is een bekend verhaal ja :') Volgens mij wist de hele opleiding Engels dat, incluus de mensen die haar niet kenden :+ Daar was ie ook achter gekomen toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')