Het heeft lang geduurd voordat ik iets gevonden had, maar ik ben er nu ook echt blij mee. Je hoort vaak dat mensen hun afstudeeronderwerp helemaal zat raken, maar daar is bij mij nog geen sprake van, ik ontdek elke keer weer nieuwe dingen en leer zoveel bij dat ik me niet voor kan stellen dat ik dit beu raak.quote:
Ja, ook een interessante periodequote:Op woensdag 2 februari 2011 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb ook al ladingen ideeën voor mijn Bachelor en Masterscriptieen zoek het ook een beetje in die hoek (identiteit), maar dan geconcentreerd op (post)kolonialisme.
Ben nu wel benieuwd wie je bent! Ik heb heel veel krullen, kans is groot dat je me wel gezien hebt.quote:Op zondag 21 november 2010 22:42 schreef Alphamusic het volgende:
Welkom Strawberry! Ik ben nu lekker bezig, eerste blok van tweede jaar Linguistics I met gemak gehaald.. het werd daar wel idioot makkelijk gemaakt om een voldoende te halen. Shakespeare's world helaas door ziekte tijdens tentamen en niet tijdig genoeg naar studieadviseur kunnen niet gehaald, dus ik mag volgend jaar weerNu, na drie weken flink ziek zijn, waarschijnlijk eindelijk komende week beginnen met het nieuwe blok ( en dus TV2, zit ik bij jou, shiny! )
Haha aww (je hebt wel gelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
als je shiny kent, zijn dát krullen, de rest wat door hoopt te gaan voor krullen is slechts namaak
Ehhh 2008! Ja. 2005 begonnen met Litwet, 2006 Engels erbij genomen, 2008 klaar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:42 schreef shinydiscoball het volgende:
Wanneer heb jij je BA eigenlijk gehaald Maria?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:16 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Haha aww (je hebt wel gelijk)
Nee maar euh, ik heb een bruine huidskleur, volgens mij is het dan best makkelijk want er zitten maar twee donkere mensen in het eerste jaar, een meisje met een beetje gothic uiterlijk en ik.![]()
Maar jij zit dus in het tweede jaar heb ik begrepen. Had je met TV2 les vanWij hadden een studiegenootje die helemaal weg was van je spoiler en ook vreemde blogs ging schrijven over dat ie der tegen een muur aanduwde enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn essay zat ook over de limiet heen, 10 woorden teveel. Ik moest maandag voor 11 uur een verbeterde versie inleverenGeniaal
![]()
Oh dat is een bekend verhaal jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Wij hadden een studiegenootje die helemaal weg was van je spoiler en ook vreemde blogs ging schrijven over dat ie der tegen een muur aanduwde enzoGeniaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |