quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:54 schreef smegmanus het volgende:
Een koelbox met een pleer koelelementen.
Kan dat op de camping?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:04 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Grolsch kopen en daar omruilen voor koude blikjes
Kon vorig jaar ook gewoon met andere A-merken...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:04 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Grolsch kopen en daar omruilen voor koude blikjes
De inhoud echterquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:40 schreef Ruud het volgende:
Die Grolsch blikken blijven altijd wel op redelijke temperatuur.
Ik vind het prima te drinkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:57 schreef IkBenEenStoner het volgende:
[..]
De inhoud echter![]()
Zit te twijfelen over een shitload bier mee, en dan heen en weer lopen tussen de auto <--> camping, of gewoon een paar pet flessen met whiskey o.i.d.
Echt niet, kwam eraan met amstel en toen zeiden ze dat alleen Grolsch voor Grolsch kon...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:16 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Kon vorig jaar ook gewoon met andere A-merken...
Oh, ik kon gewoon een sixpack heineken omruilenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:15 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Echt niet, kwam eraan met amstel en toen zeiden ze dat alleen Grolsch voor Grolsch kon...
Neequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:21 schreef SpauldingPF het volgende:
Amstel is gewoon een A-merk en nog lekkerder dan Heineken ook
Van Grolsch wordt je niet dronken maar je krijgt er een punt hoofd van zow smerig is hetquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:31 schreef SpauldingPF het volgende:
Grolsch topt het natuurlijk allebei!
Dat kon bij de ruilservice buiten Lowlands wel, maar op lowlands kon je alleen grolsch voor grolsch ruilen. Vind ik overigens prima. Bier is bier (en Grolsch is lekkerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:19 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Oh, ik kon gewoon een sixpack heineken omruilen
Lijkt me niet echt bevorderlijk voor de smaak als je bier bevriestquote:Op zondag 15 augustus 2010 09:13 schreef JvS het volgende:
Maareh ontopic: Je kunt een koelbox meenemen en die helemaal vol met bier stampen, waarvan je de helft bevriest.
Hoezo? Vlees en brood gaan ook toch niet ineens vies smaken nadat ze zijn ingevroren?quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:39 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt bevorderlijk voor de smaak als je bier bevriest
Omdat ik een steekkarretje heb en dus niet hoef te sjouwenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:34 schreef vault_tec het volgende:
Snap niet dat mensen om 10-30 euro uit te sparen met zoveel extra shit gaan sjouwen
Nee, maa daar valt de categorie bier niet onder lijkt me.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:17 schreef JvS het volgende:
[..]
Hoezo? Vlees en brood gaan ook toch niet ineens vies smaken nadat ze zijn ingevroren?
Doe ik ook, eerst gewoon wat bier, en daarna schultenbrauquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:04 schreef ebeaydojraes het volgende:
voor 1ste anderhalve dag neem je goed spul mee (HJ, Grolsch), voor de dagen erna gewoon een of ander goedkoop Duits spul, want als dat warm is is het toch niet te merken, alsof je dat na 2 dagen toch al doet
vorig jaar zo'n 30 euro per dag bespaard door op de camping eigen bier te drinken. Reken maar uit voor een weekendquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:34 schreef vault_tec het volgende:
Snap niet dat mensen om 10-30 euro uit te sparen met zoveel extra shit gaan sjouwen
vorig jaar was ik op donderdag al 100 euro kwijtquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:36 schreef SvenM het volgende:
100 euro in totaal? Je zit toch al snel op een 100 euro per dag. Het is een festival waar je al het hele jaar naar uit kijkt.. dan ga ik ook niet op mijn geld zitten letten
Poeh poehquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:33 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
vorig jaar zo'n 30 euro per dag bespaard door op de camping eigen bier te drinken. Reken maar uit voor een weekend
Jij hebt altijd op iedereen commentaar zonder ergens bij na te denkenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Poeh poeh![]()
En dan ga je op de camping keihard zuipen, om vervolgens de rest van de dag niets meer te drinken? Of ga je constant terug?
Gier
Gaat het wel langer meequote:Op zondag 15 augustus 2010 20:49 schreef vogelkooi het volgende:
Owja als je droog ijs meeneemt, niet luchtdicht verpakken.
Net even een mail gestuurd naar LL en ja hij staat er weer.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:25 schreef GotC het volgende:
Dus dat Grolsch omruilgebeuren staat er dit jaar weer? En op het 24 uurs gedeelte?
Thanksquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:32 schreef rece het volgende:
[..]
Net even een mail gestuurd naar LL en ja hij staat er weer.
Ik ga toch maar voor omruilen denk ik...quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:53 schreef Adames het volgende:
Droogijs heb ik vorig jaar gedaan op pinkpop (2009). Was het ook erg warm. Dikke piepschuim bak in de tent en dan steeds je emmer met water en bier koelen met een schep droogijs. Werkte prima.
Op pinkpop had je helaas geen omruilen. Vandaar.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ga toch maar voor omruilen denk ik...
Hoelang blijft dat droogijs ijs dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:53 schreef Adames het volgende:
Droogijs heb ik vorig jaar gedaan op pinkpop (2009). Was het ook erg warm. Dikke piepschuim bak in de tent en dan steeds je emmer met water en bier koelen met een schep droogijs. Werkte prima.
We hadden een flinke bak (paar kilo), na 3 dagen was ongeveer de helft over.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:17 schreef rece het volgende:
[..]
Hoelang blijft dat droogijs ijs dan?
50cl mocht vorig jaar wel, maar je kreeg er gewoon 33cl voor terug, dus bespaar je het sjouwwerk. En je kan idd per stuk omruilen. En alleen Grolsch.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:48 schreef Einstijn het volgende:
Even voor de duidelijkheid (correct me if i am wrong)
Grolsch koelservice accepteerd ALLEEN grolsch blikken van 33 cl dus GEEN 50cl blikken of Amerken
Ik neem aan dat de blikken ook per stuk geruild kunnen worden en niet alleen per 6pack ?
Verder gaat er hier ook gewoon nog een partij lauwe shulten brau mee voor de gezelligheid
Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:48 schreef Einstijn het volgende:
Even voor de duidelijkheid (correct me if i am wrong)
Grolsch koelservice accepteerd ALLEEN grolsch blikken van 33 cl dus GEEN 50cl blikken of Amerken
Ik neem aan dat de blikken ook per stuk geruild kunnen worden en niet alleen per 6pack ?
Verder gaat er hier ook gewoon nog een partij lauwe shulten brau mee voor de gezelligheid
Das wel chilllllllquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:25 schreef Adames het volgende:
[..]
We hadden een flinke bak (paar kilo), na 3 dagen was ongeveer de helft over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |