quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:54 schreef smegmanus het volgende:
Een koelbox met een pleer koelelementen.
Kan dat op de camping?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:04 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Grolsch kopen en daar omruilen voor koude blikjes
Kon vorig jaar ook gewoon met andere A-merken...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:04 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Grolsch kopen en daar omruilen voor koude blikjes
De inhoud echterquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:40 schreef Ruud het volgende:
Die Grolsch blikken blijven altijd wel op redelijke temperatuur.
Ik vind het prima te drinkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:57 schreef IkBenEenStoner het volgende:
[..]
De inhoud echter![]()
Zit te twijfelen over een shitload bier mee, en dan heen en weer lopen tussen de auto <--> camping, of gewoon een paar pet flessen met whiskey o.i.d.
Echt niet, kwam eraan met amstel en toen zeiden ze dat alleen Grolsch voor Grolsch kon...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:16 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Kon vorig jaar ook gewoon met andere A-merken...
Oh, ik kon gewoon een sixpack heineken omruilenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:15 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Echt niet, kwam eraan met amstel en toen zeiden ze dat alleen Grolsch voor Grolsch kon...
Neequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:21 schreef SpauldingPF het volgende:
Amstel is gewoon een A-merk en nog lekkerder dan Heineken ook
Van Grolsch wordt je niet dronken maar je krijgt er een punt hoofd van zow smerig is hetquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:31 schreef SpauldingPF het volgende:
Grolsch topt het natuurlijk allebei!
Dat kon bij de ruilservice buiten Lowlands wel, maar op lowlands kon je alleen grolsch voor grolsch ruilen. Vind ik overigens prima. Bier is bier (en Grolsch is lekkerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:19 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Oh, ik kon gewoon een sixpack heineken omruilen
Lijkt me niet echt bevorderlijk voor de smaak als je bier bevriestquote:Op zondag 15 augustus 2010 09:13 schreef JvS het volgende:
Maareh ontopic: Je kunt een koelbox meenemen en die helemaal vol met bier stampen, waarvan je de helft bevriest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |