Omdat het vakantie is na Imsak.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:29 schreef Romanus het volgende:
Als jullie 's avonds eten, wanneer slapen jullie dan?
[..]
Imsak?quote:
Ze laten wel meer dingen die ze normaal gesproken ook gewoon doenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:17 schreef Jonkowise het volgende:
ik irriteer me beetje aan al die mocros die wel vrolijk blowen en drinken maar dan nu ineens braaf ramadan gaan zitten doen
Weten we gelijk waarom zoveel van de oudere moslim vrouwen zo enorm dik zijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:58 schreef Equites het volgende:
[..]
Vaak is het ook erg vetrijk voedsel met heel veel suiker erin verwerkt.
Duidelijk, thnx.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:47 schreef Jan_Janszoon het volgende:
[..]
Als je ziek bent hoef je niet eens mee te doen aan de Ramadan!
Ja hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:21 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Duidelijk, thnx.
Nog even een vraagje he, nu ik toch bezig ben:
Stel dat een brave moslim - laten we hem Achmed Boudewijn noemen - tijdens de ramadan een kopje koffie zonder koekjebij de buren gaat drinken. De buurvrouw is net bezig met het bereiden van een heeeerlijk mals stukje lamsvlees, en Achmed Boudewijn - het water loopt hem uit de mond - kan de verleiding niet weerstaan en eet overdag een hapje mee met de buren.
Kan hij dan ook om vergeving bidden vanwege overtreding van het gebod, net zoals binnen het christendom?
Een Turks meisje van m'n werk deed vandaag niet mee omdat ze gister ziek wasquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:08 schreef AwesomeFace het volgende:
opgevallen dat turken minder aan de ramadan doen?
Vasten mag niet ten koste van je gezondheid gaan. Heb je gekotst dan moet je zelfs eten en drinken. Het is ook obvious dat dat ook telt als je flauw valt of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Een Turks meisje van m'n werk deed vandaag niet mee omdat ze gister ziek was
Dat meisje stelde zich aan vandaag. Der was helemaal niets aan de hand en kon gewoon vasten. Ze knipoogde er toen bij toen ze vertelde wat met haar was.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Vasten mag niet ten koste van je gezondheid gaan. Heb je gekotst dan moet je zelfs eten en drinken. Het is ook obvious dat dat ook telt als je flauw valt of iets dergelijks.
Wat 'Da.Rock' zegt, zelfs een kopje koffie is verboTen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:21 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Duidelijk, thnx.
Nog even een vraagje he, nu ik toch bezig ben:
Stel dat een brave moslim - laten we hem Achmed Boudewijn noemen - tijdens de ramadan een kopje koffie zonder koekjebij de buren gaat drinken. De buurvrouw is net bezig met het bereiden van een heeeerlijk mals stukje lamsvlees, en Achmed Boudewijn - het water loopt hem uit de mond - kan de verleiding niet weerstaan en eet overdag een hapje mee met de buren.
Kan hij dan ook om vergeving bidden vanwege overtreding van het gebod, net zoals binnen het christendom?
Wat?! Vele zeggen dat het magquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:43 schreef Insane- het volgende:
Je mag als moslim helemaal niet masturberen aangezien seks iets gezamelijks is. Dus je mag het ook niet tijdens de ramadan.
Er staat wel dat je moet bidden, 5x per dag, maar er is staat niks specifiek over mastruberenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:49 schreef Insane- het volgende:
In de qu'ran staat ook niet hoe je moet bidden maar dat doen we toch ook.
We mogen allang eten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:50 schreef Nemephis het volgende:
't Trouwens bijna donker, loopt het water jullie al om de lippen?
Allah zijn engelen noteren het in hun boek.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:52 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ben geen moslim heb vorig jaar wel meegedaan uit respect naar vrienden...maar telt mijn gevast dan ook mee voor de islam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |