Dit.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:42 schreef YazooW het volgende:
Spurs - City 0-0
Leuke wedstrijd, sterke eerste helft van de Spurs, tweede helft was wat minder. Paar uitstekende reddingen van Joe Hart, zonder hem had het zo 3-0 kunnen worden. Eerste PL wedstrijd, meteen 10x leuker om naar te kijken dan een gemiddelde WK wedstrijd
Weet ik wat ik morgenmiddag ga doen! En aansluitend Studio Sport met de eredivisie.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:25 schreef YazooW het volgende:
Sun 15th August 2010
Liverpool v Arsenal 16:00
Helemaal eens. Was m'n voetbalplezier een beetje kwijt geraakt tijdens en na het WK maar als je dit soort wedstrijden voorgeschoteld krijgt is die zo weer terug.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:42 schreef YazooW het volgende:
Spurs - City 0-0
Leuke wedstrijd, sterke eerste helft van de Spurs, tweede helft was wat minder. Paar uitstekende reddingen van Joe Hart, zonder hem had het zo 3-0 kunnen worden. Eerste PL wedstrijd, meteen 10x leuker om naar te kijken dan een gemiddelde WK wedstrijd
Ghehe dat petje is inderdaad geen pan zeg!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:42 schreef Thas het volgende:
Blackpool staat 2-0 het is alweer 3-0 voor tegen Wigan
Keeper van Wigan speelt met petje op, geen gezicht![]()
Ik denk dat hij hem tijdens de rust maar afdoet, bij de tweede goal zag hij er niet goed uit..
Hopelijk beginnen ze maandag al goedquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:20 schreef heloef het volgende:
Hopen dat Newcastle dit seizoen weer mee kan in de middenmoot dat is toch wel het minimum wat ik van ze verwacht als je kijkt naar de inkomsten en stadion. Ze hebben zelfs een groter stadion dan Chelsea en Tottenham het is een raadsel dat het geen topploeg is.
0-4 achter tegen Blackpoolquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Dit wordt het allermoeilijkste PL-seizoen voor Wigan Athletic ooit.
Die club heeft wel vaker degradatie ontlopen, maar ik verwacht dat de dode aanval nog minder productief wordt en de verdediging nog meer doelpunten laat doorsijpelen.
Attelenooie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk er al dagen naar uitquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:32 schreef Hoss het volgende:
[..]
Weet ik wat ik morgenmiddag ga doen! En aansluitend Studio Sport met de eredivisie.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:13 schreef YazooW het volgende:
wutWie is dat nu weer ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens sport 1 begint het om 16.55quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:32 schreef Hoss het volgende:
[..]
Weet ik wat ik morgenmiddag ga doen! En aansluitend Studio Sport met de eredivisie.
Ja ik zag het. De tijden in de OP zijn Engelse tijden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens sport 1 begint het om 16.55
Daarom heb ik ook Sport1 en geen Eredivisie Live.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:02 schreef Wilskracht het volgende:
Liverpool-Arsenal toch wat anders dan Excelsior-Feyenoord
Zou natuurlijk gewoon samen moeten zijn, voor 10 euro per maand ofzo. Nu vind ik het veels te duur om 1 van beiden aan te schaffen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:04 schreef Hoss het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook Sport1 en geen Eredivisie Live.
Sport1 is juist zwaar goedkoop voor wat je ervoor krijgt. In Engeland betaal je 3x zoveel en heb je nog alleen maar de Engelse competitie. Eredivisie live daarentegen zijn gewoon een stel oplichters.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zou natuurlijk gewoon samen moeten zijn, voor 10 euro per maand ofzo. Nu vind ik het veels te duur om 1 van beiden aan te schaffen.
... en in Hong Kong betaal je weer een heel stuk minder.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:17 schreef YazooW het volgende:
[..]
Sport1 is juist zwaar goedkoop voor wat je ervoor krijgt. In Engeland betaal je 3x zoveel en heb je nog alleen maar de Engelse competitie. Eredivisie live daarentegen zijn gewoon een stel oplichters.
Het kapsel van Chamakh dan.quote:
Zeker niet als je het vergelijkt met eerdere overtredingen.quote:
Maar hij speelt ook goed.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Vermaelen speelt daar gewoon altijd in de basis
Erg sterk inderdaad en natuurlijk een domme overtreding van Cole. Vooral op die plekquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar hij speelt ook goed.
En over die rode kaart, die kan je gewoon geven.. het is gewoon een domme overtreding (met 2 benen)
Newcastle, mooiste tenue ter wereld.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:20 schreef heloef het volgende:
Hopen dat Newcastle dit seizoen weer mee kan in de middenmoot dat is toch wel het minimum wat ik van ze verwacht als je kijkt naar de inkomsten en stadion. Ze hebben zelfs een groter stadion dan Chelsea en Tottenham het is een raadsel dat het geen topploeg is.
Ha ja ik weet nog dat veel mensen er lacherig over deden toen Arsenal hem inlijfde.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Vermaelen speelt daar gewoon altijd in de basis
Adebayor, Adebayor, his father washes elephants and his mother is a whore.quote:
Jij wordt weer zo nat dat je bijna van de bank af glijdt. Kunnen we de discussie zakelijk houden alstublieft?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:18 schreef alors het volgende:
Walcott en Rosicky erin..... oh fap fap fap Walcott in zn blote bast
Ik combineer bij voetbal altijd het zakelijke met het aangenamequote:Op zondag 15 augustus 2010 18:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij wordt weer zo nat dat je bijna van de bank af glijdt. Kunnen we de discussie zakelijk houden alstublieft?
Voor boven je bed:quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ik combineer bij voetbal altijd het zakelijke met het aangename
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carlsberg.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Eindelijk Wilshere eruit ..
Edit: Welke sponsor had Liverpool vorig jaar ookalweer?![]()
Carlsbergquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Carlsburgquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:22 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:24 schreef YazooW het volgende:
[..]
Voor boven je bed:DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
![]()
know'm sayin?
word? word.
Ze (commentators) hadden het over een hersenschudding, watertekort, zonnesteek, hittebevangen, ze weten het niet, maar hij kijkt raar uit z'n ogen en blijft maar aan z'n hoofd zitten. Lijkt me niet gezond.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Wats gebeurt met Agger? Heb 't ff gemist.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ze (commentators) hadden het over een hersenschudding, watertekort, zonnesteek, hittebevangen, ze weten het niet, maar hij kijkt raar uit z'n ogen en blijft maar aan z'n hoofd zitten. Lijkt me niet gezond.
Waarom zei ik dat nou.quote:
Ah daar is de MU relnicht ook alweerquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:52 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Lucky arsenal, die worden gewoon weer geen kampioen.
???Ik post bijna nooit over arsenalquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ah daar is de MU relnicht ook alweer
Waarom een faal? Is terecht lijkt mij.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:55 schreef YazooW het volgende:
Wat een faal die scheids...
2e geel Koscielny, ROOD
Kon die toch niks aan doen dat zijn arm daar toevallig was.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom een faal? Is terecht lijkt mij.
Tsjah, het houdt wel een counter tegen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:57 schreef YazooW het volgende:
[..]
Kon die toch niks aan doen dat zijn arm daar toevallig was.
Ik denk dat Newcastle afgedroogd gaat worden. 4-1, twee maal Rooney.quote:
Ik hoop het niet, ik gun Newcastle wel een stunt. Mooie club en fantastische fans.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik denk dat Newcastle afgedroogd gaat worden. 4-1, twee maal Rooney.
wuuuutquote:chicharito shirts are apparently outselling rooney and nani shirts by 7 to 1
Gelukkig weer terug, al hoop ik dat vanavond wel iets kunnen laten zienquote:
In mijn ogen toch wel een van de mooiste clubs in Engeland, voornamelijk door de fans.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelukkig weer terug, al hoop ik dat vanavond wel iets kunnen laten zien
Stad is verder ook vrij mooi, en dan dat stadionquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
In mijn ogen toch wel een van de mooiste clubs in Engeland, voornamelijk door de fans.![]()
Hopen op een stuntje.
Ik ben er helaas nog nooit geweest. Vorig seizoen had ik het in de planning maar is het er helaas niet van gekomen,hopelijk dit jaar wel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Stad is verder ook vrij mooi, en dan dat stadion
We gaan er maar eens voor zitten
Moet je zeker doen! Stad is tof, stadion is tof en als je kan moet je ook een wedstrijd mee pikkenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ben er helaas nog nooit geweest. Vorig seizoen had ik het in de planning maar is het er helaas niet van gekomen,hopelijk dit jaar wel.
Als ik er naar toe ga is het uiteraard om een wedstrijd te bezoeken.:)quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet je zeker doen! Stad is tof, stadion is tof en als je kan moet je ook een wedstrijd mee pikkenMet de boot ben je er zo
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:14 schreef Paul-89 het volgende:
Die arabieren in het publiek altijd. Hoofddoek, Baard en Manchester-shirt blijft een apart gezicht.
Die ziet er echt uit als een houthakkende cv maar het is gewoon de spits.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:24 schreef YazooW het volgende:
Wat een Sjonnie zeg die Carrol
En Barton met een snor![]()
Zelfs topscorer van vorig jaar als ik het me goed herinnerquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die ziet er echt uit als een houthakkende cv maar het is gewoon de spits.
Altijd wel leuk vermaak op de maandagavond, al zijn het lang niet altijd de beste wedstrijden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:52 schreef chufi het volgende:
Ah helemaal vergeten dat Man U nog niet gespeeld had dit weekend...
Dat zijn toch Sikh?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:14 schreef Paul-89 het volgende:
Die arabieren in het publiek altijd. Hoofddoek, Baard en Manchester-shirt blijft een apart gezicht.
Ja daarom was die wisselquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:24 schreef YazooW het volgende:
Chicharito voor Rooney dus
Rooney faalt nog steeds...
Was ook cynisch van mijn kant.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:27 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zeg ik niet, Rooney heeft gewoon een kut wedstrijd gespeeld.
Rooney moet ook lekker ACHTER (of desnoods naast) een diepe spits spelen. Zo in zijn eentje voorin is hij toch wat minder.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:24 schreef YazooW het volgende:
Chicharito voor Rooney dus
Rooney faalt nog steeds...
Dipje van 2 wedstrijden oidquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:30 schreef YazooW het volgende:
Nja misschien een beetje overdreven. Maar na zijn blessure eind vorig seizoen heeft die in mijn ogen niet veel meer laten zien.
Bij de Man Utd fans is 'ie niet bepaald populair.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:39 schreef YazooW het volgende:
Blijft een heerlijke speler om naar te kijken die Berbatov
Zwart toch?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:31 schreef Trystar het volgende:
Rood voor Blackpool.
Wie is die commentator op Sport1, de tering wat irriteer ik aan hem. Het is toch echt rood hoor, pffquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:31 schreef Trystar het volgende:
Rood voor Blackpool. En penalty Arsenal.
John van Vliet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:33 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Wie is die commentator, de tering wat irriteer ik aan hem. Het is toch echt rood hoor, pff
Ah oke. Stom gelul van hem over dat ie misschien toch geel had moeten geven. Krijg je net zo'n drama als die scheids van donderdag bij Fey - KAA Gentquote:
Emile Schelvis vind ik wel een heldquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:34 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ah oke. Stom gelul van hem over dat ie misschien toch geel had moeten geven. Krijg je net zo'n drama als die scheids van donderdag bij Fey - KAA Gent
Wengerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:09 schreef YazooW het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen wat een aanvaller die in de Franse competitie blij mag zijn als hij op het eind van het seizoen 10 goals heeft gescoordt bij Arsenal doet?
Dat moet je Wenger vragen dat is zijn vijvertje daar.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:09 schreef YazooW het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen wat een aanvaller die in de Franse competitie blij mag zijn als hij op het eind van het seizoen 10 goals heeft gescoordt bij Arsenal doet?
Hij was gratis.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:09 schreef YazooW het volgende:
Voordat Chamakhs contract afliep was Wenger anders wel van plan om er gewoon geld voor te betalen, maar hij vond m te duur ofzo toen. Gerucht gaat nu trouwens weer dat Wenger de verdediger Squillaci wilt halen, weer een fransoosquote:
Wengerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:13 schreef YazooW het volgende:
[..]
Voordat Chamakhs contract afliep was Wenger anders wel van plan om er gewoon geld voor te betalen, maar hij vond m te duur ofzo toen. Gerucht gaat nu trouwens weer dat Wenger de verdediger Squillaci wilt halen, weer een fransoos
Dat zei ik tijdens het WK ook al, maarja ze luisterden nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:16 schreef Der_Rudi het volgende:
Boom!
Niets waard die Theo, zo iemand heeft Engeland niet nodig....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |