Dit.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:42 schreef YazooW het volgende:
Spurs - City 0-0
Leuke wedstrijd, sterke eerste helft van de Spurs, tweede helft was wat minder. Paar uitstekende reddingen van Joe Hart, zonder hem had het zo 3-0 kunnen worden. Eerste PL wedstrijd, meteen 10x leuker om naar te kijken dan een gemiddelde WK wedstrijd
Weet ik wat ik morgenmiddag ga doen! En aansluitend Studio Sport met de eredivisie.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:25 schreef YazooW het volgende:
Sun 15th August 2010
Liverpool v Arsenal 16:00
Helemaal eens. Was m'n voetbalplezier een beetje kwijt geraakt tijdens en na het WK maar als je dit soort wedstrijden voorgeschoteld krijgt is die zo weer terug.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:42 schreef YazooW het volgende:
Spurs - City 0-0
Leuke wedstrijd, sterke eerste helft van de Spurs, tweede helft was wat minder. Paar uitstekende reddingen van Joe Hart, zonder hem had het zo 3-0 kunnen worden. Eerste PL wedstrijd, meteen 10x leuker om naar te kijken dan een gemiddelde WK wedstrijd
Ghehe dat petje is inderdaad geen pan zeg!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:42 schreef Thas het volgende:
Blackpool staat 2-0 het is alweer 3-0 voor tegen Wigan
Keeper van Wigan speelt met petje op, geen gezicht![]()
Ik denk dat hij hem tijdens de rust maar afdoet, bij de tweede goal zag hij er niet goed uit..
Hopelijk beginnen ze maandag al goedquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:20 schreef heloef het volgende:
Hopen dat Newcastle dit seizoen weer mee kan in de middenmoot dat is toch wel het minimum wat ik van ze verwacht als je kijkt naar de inkomsten en stadion. Ze hebben zelfs een groter stadion dan Chelsea en Tottenham het is een raadsel dat het geen topploeg is.
0-4 achter tegen Blackpoolquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Dit wordt het allermoeilijkste PL-seizoen voor Wigan Athletic ooit.
Die club heeft wel vaker degradatie ontlopen, maar ik verwacht dat de dode aanval nog minder productief wordt en de verdediging nog meer doelpunten laat doorsijpelen.
Attelenooie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk er al dagen naar uitquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:32 schreef Hoss het volgende:
[..]
Weet ik wat ik morgenmiddag ga doen! En aansluitend Studio Sport met de eredivisie.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:13 schreef YazooW het volgende:
wutWie is dat nu weer ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |