Omdat het kut is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:24 schreef Nectar het volgende:
Waarom is er hier geen centraal topic voor?
Omdat de mensen die het spelen nog te jong zijn voor FOK!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:24 schreef Nectar het volgende:
Heb je habbo danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:32 schreef Bundesrepublik het volgende:
Wat is jullie accountnaam op Habbo?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:34 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ok mijn account naam op habbo is:
GeileJan1244BeertjeLOL
Nee.quote:
Habboquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:42 schreef AwesomeFace het volgende:
[..]
speel jij dat spelletje nou maar
Kanker.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:42 schreef AwesomeFace het volgende:
[..]
speel jij dat spelletje nou maar
xD XD ;__________; ^^'''''''''''' TT_____TTquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:55 schreef AwesomeFace het volgende:
[..]
u mad?![]()
ik kap voordat dit topik een troll topic wordhaha XDDDD
maar serieus
DESU DESU DESUquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:56 schreef Trollface. het volgende:
[..]
xD XD ;__________; ^^'''''''''''' TT_____TT
********quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:46 schreef Skonk het volgende:
Als je je wachtwoord typt op Fok worden het automatisch sterretjes kijk maar: **************
Probeer het ook!
**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:46 schreef Skonk het volgende:
Als je je wachtwoord typt op Fok worden het automatisch sterretjes kijk maar: **************
Probeer het ook!
In de UK was het ook reedsch.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
Het bestaat sinds 04 in Nedelrand
In finland bestond het al sinds 1999
Dus? Europese markt verovering begon in 2001quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
Het bestaat sinds 04 in Nedelrand
In finland bestond het al sinds 1999
OMG! Lotus is mijn grote voorbeeld! En Pangea en Jet natuurlijk ook!quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:08 schreef Doublepain het volgende:
Ik zag ooit is Lotus.. Zei ik HALLO! Die hoer zei niks terug
Wat is je naam?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:55 schreef Frankz0rz het volgende:
BaggertopicIk heb het ooit gespeeld en heb vast nog ergens 50 banken staan ofzo.
Wil het wel overnemen hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:55 schreef Frankz0rz het volgende:
BaggertopicIk heb het ooit gespeeld en heb vast nog ergens 50 banken staan ofzo.
Ik wil hem ook welquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:45 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Na lang zoeken
http://www.habbo.nl/home/metalhead
Wat ben jij voor een gruwelijke kankermongool.quote:
Kun je mij wat furni geven :$quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:21 schreef Xantalien het volgende:
Hahaha, 't ziet er nou nóg stommer uit.
Ja, ik weet m'n log in gegevens nog..
Nee. :$:$:$:$:$:$:$:$quote:
Geef mij een beetje dangggquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:58 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb kk veel furni ik speel het al 5 jaar
omdat het een grote baggerzooi wordquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:24 schreef Nectar het volgende:
100.000 spelers spelen habbovan alleen Nederland
Bazenspel
Over de wereld wel een stuk of 10 miljoen
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:11 schreef Sjoegerd het volgende:
Habbo... God daar zat ik op toen ik 14 12 was
Gepingt, ja?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:02 schreef noksala het volgende:
Bij een vriend van mij is de politie aan de deur geweest. Hij had gepingt naar habbo, toen heeft hij in hun systeem 1000 credits naar zichzelf gezet. Echt triest, hun kunnen de beveiliging niet goed regelen en de nerds moeten daarvoor boeten.
Ik kan me trouwens herinneren dat jij er ook op zatquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:29 schreef Xantalien het volgende:
HooOooowwwjj,, iik Beeéwn XantAaaLiieen.. :d
Allessch gOeewdd?
En ik dat jij er ook op zat, Miss Drenthe.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:57 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Ik kan me trouwens herinneren dat jij er ook op zat![]()
![]()
Herinner me er niet aan Vla vlipje.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:03 schreef Xantalien het volgende:
[..]
En ik dat jij er ook op zat, Miss Drenthe.
& jij Celine.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:06 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Herinner me er niet aan Vla vlipje.![]()
Omg dit is ergquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:08 schreef Xantalien het volgende:
[..]
& jij Celine.
Ooooh! Ik had ook nog Fantje.
HC is tegenwoordig niks meer waard, VIP is nu het nieuwe HC.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:10 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Omg dit is erg![]()
En ik ben op die Celine nog hc tot 2014 ofzo haha
eigenlijk zou ik 'm moeten verkopen aan iemand
ik heb je aangegeven vieze bobbaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:31 schreef drumstickNL het volgende:
Habbo heeft kanker, als je het speelt krijg je het ook.
ik heb het even gecheckt, maar jammer genoeg is je vader niet te vinden daarquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:39 schreef Evertjan het volgende:
zitten er niet altijd van die vieze ouwe mannen op Habbo die kleine jongetjes willen neuken?
Wát een diss, yoquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:33 schreef Dagobert-Duck het volgende:
[..]
ik heb het even gecheckt, maar jammer genoeg is je vader niet te vinden daar
Geef me gratisquote:Op woensdag 8 september 2010 14:26 schreef Oceanview het volgende:
11 hc op mijn draaitafel
1 hc per mijn linkende imps_!
Nee, of je bent een héél volhoudende troll of je snapt niet dat iedereen hier 20+ is en habbo uitlachtquote:
Habboquote:Op woensdag 8 september 2010 23:03 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, of je bent een héél volhoudende troll of je snapt niet dat iedereen hier 20+ is en habbo uitlacht![]()
Ik ben niet 20+trouwens dus dat slaat nergens op
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:21 schreef Nanopro het volgende:
Habbo Zuigt, triest spel. No offence, of ja, toch wel....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |