Omdat het kut is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:24 schreef Nectar het volgende:
Waarom is er hier geen centraal topic voor?
Omdat de mensen die het spelen nog te jong zijn voor FOK!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:24 schreef Nectar het volgende:
Waarom is er hier geen centraal topic voor?
Heb je habbo danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:32 schreef Bundesrepublik het volgende:
Wat is jullie accountnaam op Habbo?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:34 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ok mijn account naam op habbo is:
GeileJan1244BeertjeLOL
Nee.quote:
Habboquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:42 schreef AwesomeFace het volgende:
[..]
speel jij dat spelletje nou maar
Kanker.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:42 schreef AwesomeFace het volgende:
[..]
speel jij dat spelletje nou maar
xD XD ;__________; ^^'''''''''''' TT_____TTquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:55 schreef AwesomeFace het volgende:
[..]
u mad?![]()
ik kap voordat dit topik een troll topic wordhaha XDDDD
maar serieus
DESU DESU DESUquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:56 schreef Trollface. het volgende:
[..]
xD XD ;__________; ^^'''''''''''' TT_____TT
********quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:46 schreef Skonk het volgende:
Als je je wachtwoord typt op Fok worden het automatisch sterretjes kijk maar: **************
Probeer het ook!
**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:46 schreef Skonk het volgende:
Als je je wachtwoord typt op Fok worden het automatisch sterretjes kijk maar: **************
Probeer het ook!
In de UK was het ook reedsch.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
Het bestaat sinds 04 in Nedelrand
In finland bestond het al sinds 1999
Dus? Europese markt verovering begon in 2001quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
Het bestaat sinds 04 in Nedelrand
In finland bestond het al sinds 1999
OMG! Lotus is mijn grote voorbeeld! En Pangea en Jet natuurlijk ook!quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:08 schreef Doublepain het volgende:
Ik zag ooit is Lotus.. Zei ik HALLO! Die hoer zei niks terug
Wat is je naam?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:55 schreef Frankz0rz het volgende:
BaggertopicIk heb het ooit gespeeld en heb vast nog ergens 50 banken staan ofzo.
Wil het wel overnemen hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:55 schreef Frankz0rz het volgende:
BaggertopicIk heb het ooit gespeeld en heb vast nog ergens 50 banken staan ofzo.
Ik wil hem ook welquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:45 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Na lang zoeken
http://www.habbo.nl/home/metalhead
Wat ben jij voor een gruwelijke kankermongool.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |