Oh of je blijft ook bij puckzzz tukken? Dan kan ik je morgen weer thuis brengen...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL
hoeveel sharana topics hebben we al?
Ik moet morgen werken om 1uquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh of je blijft ook bij puckzzz tukken? Dan kan ik je morgen weer thuis brengen...
Euw... dan wordt het toch bubs lief aankijken vrees ikquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken om 1u
Teckels!!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het gaat wel meerijden maar ik weet niet hoe laat ik terug wil, ben aardig moe namelijk. En hoe ben je met honden?
Op de terugweg zitten er ook 2 teckels op de achterbank.
Doe es jouw top 10 aan favo lakjes op dit moment postenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga je niet helpen want dan ben je verloren
Oh, en ik wil je niet zomaar met een meerijder opzadelen bubs... da's ook niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het gaat wel meerijden maar ik weet niet hoe laat ik terug wil, ben aardig moe namelijk. En hoe ben je met honden?
Nee anders zitten ze allebei te piepen vanaf Tilburg naar mijn oudersquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Teckels!!!![]()
![]()
Komen die je ook brengen?
Oh... nee, da's niet zo handig iddquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee anders zitten ze allebei te piepen vanaf Tilburg naar mijn ouders
Voor mijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh... nee, da's niet zo handig idd
zal zo mijn fobo bijwerken, dan moet je daar maar even tellen!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL
hoeveel sharana topics hebben we al?
Teckelsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
teckelsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bubs is om half 3 bij mij, wat zou betekenen dat we rond 10 voor 3 in boxtel zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Teckels![]()
En niet te laat terug maakt niet uit, moet morgen ook weer werken..
Hoelaat rijd jij naar puckzz lindy?
Ik overleg zo nog even met mijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Teckels![]()
En niet te laat terug maakt niet uit, moet morgen ook weer werken..
Hoelaat rijd jij naar puckzz lindy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |