quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
BIj maandverband voor mannen keek ik wel even vreemd.. En ehh weet niet eigenlijk

Wtf moet jij met tampons?quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in de PTA SC waren ze nogal verbaasd dat ik tampons in huis heb toen ik dat vannacht vertelde

Euhm... ik heb misschien niet goed opgelet bij biologie maar waarvoor hebben mannen dat nodig en hoe gebruik je het? Of zijn het luiers voor incontinente bejaarden?quote:

Het is gewoon maandverband in een vorm van een soort gootje zeg maar, voor incontinentiequote:Op zondag 15 augustus 2010 13:42 schreef Zak het volgende:
[..]
Euhm... ik heb misschien niet goed opgelet bij biologie maar waarvoor hebben mannen dat nodig en hoe gebruik je het? Of zijn het luiers voor incontinente bejaarden?

iemand waar ik mee samen heb gewoond hier, heeft ze laten liggen, ze worden niet verkeerd, en is handig in huis te hebben voor visite... een gast van me heeft er daadwerkelijk al eens een nodig gehadquote:

bloedzuigerquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:46 schreef Alexxxxx het volgende:
dus dames, als jullie op visite komen en je cyclus komt er aan, je bent veilig hier!

bah jij bent een viespeukquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:16 schreef Poeketje het volgende:
whahaha Tassie toch, misschien trekt ie er alleen thee van

Eeen tijd geleden zijn er dingen uitgevonden die paraplu's hetenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:25 schreef Zak het volgende:
Dit weer is blijkbaar goed voor mijn gezondheid... Sigaretten zijn al bijna 2 uur op maar wil niet door de regen naar de auto lopen.

Ik dacht altijd dat ik de enige was die me aanstelde voor wat regenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:25 schreef Zak het volgende:
Dit weer is blijkbaar goed voor mijn gezondheid... Sigaretten zijn al bijna 2 uur op maar wil niet door de regen naar de auto lopen.

tussen de waterratten :S:S Die zijn niet zo tam als die van jou hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:35 schreef Tassiepassie het volgende:
Ach ik stond gisteren om 19.00u in de Maas tot aan mijn knieen dus een beetje regen deert mij niet zo

Welcomequote:Op zondag 15 augustus 2010 14:36 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik heb net mijn eten opthanks for the mental image

Ik heb nog niet gegeten en vind het al minder smakelijkquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:36 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik heb net mijn eten opthanks for the mental image

Die ben ik niet tegengekomen gelukkig !!quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:37 schreef Poeketje het volgende:
[..]
tussen de waterratten :S:S Die zijn niet zo tam als die van jou hoor

ik had t je niet nagedaan hoor... ajakkie de maas.. misschien wel een eeuwenoude draak die daar huist
 ik had t je niet nagedaan hoor... ajakkie de maas.. misschien wel een eeuwenoude draak die daar huist  

je kent me beter dan ik dachtquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:16 schreef Poeketje het volgende:
whahaha Tassie toch, misschien trekt ie er alleen thee van

met een wit jurkje aan en twee andere chicks....quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:35 schreef Tassiepassie het volgende:
Ach ik stond gisteren om 19.00u in de Maas tot aan mijn knieen dus een beetje regen deert mij niet zo

whahahahquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je kent me beter dan ik dacht
[..]

hoezo niet? die is hier ook al eens met opdekop geweestquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Justmattie had ik niet zo snel verwacht

heb je zitten vissen ?quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je kent me beter dan ik dacht
[..]
met een wit jurkje aan en twee andere chicks....

lief he
  lief he   

op 1 na heb ik iedereen die bij de shoot was in mn msn?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
heb je zitten vissen ?
Ik heb al 2 foto's gekregen als sneakpeaklief he

dannog heb je zitten vissen, aagjequote:Op zondag 15 augustus 2010 15:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op 1 na heb ik iedereen die bij de shoot was in mn msn?

Ja hij heeft zitten vissen (langs de maas misschien?)quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:31 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dannog heb je zitten vissen, aagje

ik acht hem ertoe in staat, die boefquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:35 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ja hij heeft zitten vissen (langs de maas misschien?)

Nee, heb vandaag overgewerkt van 0700 tot 1500 en dat is en 200% omdat het een zondag is en daarbovenop nog eens 28,5% ploegentoeslag.quote:

dat tikt idd lekker aan jaquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, heb vandaag overgewerkt van 0700 tot 1500 en dat is en 200% omdat het een zondag is en daarbovenop nog eens 28,5% ploegentoeslag.
Ik gok dat het rond de 200 netto zit voor 8 uur. Volgende week zondag ga ik weer

Nee, Sis vertelde het uit zichzelfquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:31 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dannog heb je zitten vissen, aagje

Je bent weer op het forumquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:35 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ja hij heeft zitten vissen (langs de maas misschien?)

je ze komt langs voor mijquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, Sis vertelde het uit zichzelf
[..]
Je bent weer op het forum
En je zei het zelf!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |