ik mag zo naar huisquote:Op zondag 15 augustus 2010 05:54 schreef vosss het volgende:
Fuck. Ik heb zoooo geen zin om te werken
Jouw zondag bestaat dus uit in bed liggen.quote:
Ik ben alweer een kwartiertje uit bed hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 08:59 schreef Zak het volgende:
[..]
Jouw zondag bestaat dus uit in bed liggen.
Bijslapen is niet echt gelukt. Was gister half 3 voor ik sliep en om 8 uur weer wakker.![]()
Ik ook, moet me straks toch nog even aan het werk zetten. Gaat ook wel lukken nadat ik gegeten heb.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:08 schreef Zak het volgende:
Ja zit eigenlijk al de hele dag een beetje te internetten.
5.55u was mijn laatste post in nachtbaggerquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:05 schreef Alexxxxx het volgende:
damn Nikie![]()
En er dan nog tegelijk met mij uit ook
Ik ben benieuwd...quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:17 schreef Zak het volgende:
Joysa om even terug te komen op gisteren. Wat is het vreemdste artikel in het Kruidvat assortiment?
damnquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
5.55u was mijn laatste post in nachtbagger
Floradix, want die valt om!quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:17 schreef Zak het volgende:
Joysa om even terug te komen op gisteren. Wat is het vreemdste artikel in het Kruidvat assortiment?
BIj maandverband voor mannen keek ik wel even vreemd.. En ehh weet niet eigenlijkquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:17 schreef Zak het volgende:
in de PTA SC waren ze nogal verbaasd dat ik tampons in huis heb toen ik dat vannacht verteldequote:Op zondag 15 augustus 2010 13:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
BIj maandverband voor mannen keek ik wel even vreemd.. En ehh weet niet eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |