abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85313803
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Er loopt ook steeds 'n bepaalde vrouw in mijn gedachte rond te dwalen.

Ik heb haar pas 1x kort gesproken, maar ze is qua uitstraling zo leuk O+
toch niet nog zo ene wat om de 5 minuten verliefd is he :P
Ja en dus?
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:08:08 #277
268410 Sistyria
Bleed like me
pi_85313861
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 16:58 schreef Tassiepassie het volgende:

[..]

goed voor de plantjes en lekker voor als je een binnenhang bijkom zondag hebt als ik :P
Dat dus :D
Ben blij dat ik de tuinslang niet hoef uit te halen ;)
‎"Do I get a bonus if I act like I care?"
pi_85313912
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:08 schreef Sistyria het volgende:

[..]

Dat dus :D
Ben blij dat ik de tuinslang niet hoef uit te halen ;)
heb je gisteren mijn schaterlach niet gehoord toen je bezig was in de keuken? :|W
pi_85313992
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:06 schreef .ZilveR. het volgende:

[..]

toch niet nog zo ene wat om de 5 minuten verliefd is he :P
Qua verliefdheid ben ik toch erg voorzichtig altijd. Vaak té voorzichtig, heb daardoor de laatste jaren een aantal kansen aan me voorbij laten gaan waar ik achteraf wel eens spijt van gehad heb.

Daarbij vind ik het ook erg lastig om dergelijke vrouwen aan te spreken en de eerste stap te zetten :'( . Terwijl ik gisteren wel ongeveer een uur gepraat heb met iemand waar ik helemaal niets van wil, dat gaat dan weer wel.
pi_85314127
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Qua verliefdheid ben ik toch erg voorzichtig altijd. Vaak té voorzichtig, heb daardoor de laatste jaren een aantal kansen aan me voorbij laten gaan waar ik achteraf wel eens spijt van gehad heb.

Daarbij vind ik het ook erg lastig om dergelijke vrouwen aan te spreken en de eerste stap te zetten :'( . Terwijl ik gisteren wel ongeveer een uur gepraat heb met iemand waar ik helemaal niets van wil, dat gaat dan weer wel.
Dat is dan weer minder
Ja en dus?
pi_85314166
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

spammen :) ff een berichtje in het gespottopic gedropt, en een in het bussentopic. Google rating van BB omhoog halen en zo :P
[..]

ik werd gedwongen door Joysa met handboeien! :D

[..]

Oh ja dat had je al eens verteld :@
Nietus :')
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_85314283
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:17 schreef Joysa het volgende:

[..]

Nietus :')
ok, ik heb de handboeien voor de foto om gedaan :') aan 1 hand :') maar de bedoeling was reacties uitlokken met die foto, en dat is gelukt :') en het was een hele leuke dag O+
pi_85314340
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ok, ik heb de handboeien voor de foto om gedaan :') aan 1 hand :') maar de bedoeling was reacties uitlokken met die foto, en dat is gelukt :') en het was een hele leuke dag O+
True O+
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_85314346
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:16 schreef .ZilveR. het volgende:

[..]

Dat is dan weer minder
Bij haar was die eerste stap al een keer gezet en dan ben ik over de drempel heen op de een of andere manier.

Maar ik heb me voorgenomen om de volgende keer dat ik haar zie haar maar gelijk aan te spreken. Dat moet ik dan wel nog even waarmaken natuurlijk :P.
pi_85314433
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Bij haar was die eerste stap al een keer gezet en dan ben ik over de drempel heen op de een of andere manier.

Maar ik heb me voorgenomen om de volgende keer dat ik haar zie haar maar gelijk aan te spreken. Dat moet ik dan wel nog even waarmaken natuurlijk :P.
Je kan t vast wel :P
Ja en dus?
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:25:18 #286
268410 Sistyria
Bleed like me
pi_85314480
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:09 schreef Tassiepassie het volgende:

[..]

heb je gisteren mijn schaterlach niet gehoord toen je bezig was in de keuken? :|W
Uhhh :@
‎"Do I get a bonus if I act like I care?"
pi_85315001
Heel ff de stad in geweest, maar t weer is te k*t......
Verheug me op me bedje... lekker fris gewassen en dan hoef ik ff niet naar dat weer te kijken :P hahaha.
What's in a day that makes a day a good day???
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:51:14 #288
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_85315243
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Welke man heb je nu weer gestrikt? :+

Wat is LBT? :@
hoezo nu weer :P? mijn laatste relatie is alweer een half jaar geleden..en er is nog niks gestrikt... slechts bezig met een stevige basis te leggen...

zoals sis al zei: makeup forum ;)
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:03:39 #289
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_85317438
Vanmorgen bier getapt in de kroeg in Elsloo. Voor 3 uurtjes werk een kadobon gekregen om daar gratis samen met mijn vriendin te gaan eten :D !
Tics van je petten.
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:08:07 #290
1337 Zak
.........................?
pi_85317608
Depri door een rondje hyven. Al mijn oude vrienden zijn lekker verder gegaan, allemaal leuke foto's enzo van de afgelopen 2,5 jaar, nieuwe mensen leren kennen etc. En ik heb niemand meer. :{
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:10:26 #291
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_85317693
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:08 schreef Zak het volgende:
Depri door een rondje hyven. Al mijn oude vrienden zijn lekker verder gegaan, allemaal leuke foto's enzo van de afgelopen 2,5 jaar, nieuwe mensen leren kennen etc. En ik heb niemand meer. :{
Komt wel goed :*
Tics van je petten.
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:14:21 #292
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_85317813
Zo weer een druilerige dag voorbij
en vanavond nog wat lekker niets doen en af en toe naar het vieze weer kijken haha
You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
pi_85318031
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:08 schreef Zak het volgende:
al mijn oude vrienden hebben kinderen, stationwagons (lees: leningen) en dure huizen in Vinexwijken (lees: hypotheken).

Ik heb vrijheid O+ _O_ Als ik morgen zin heb om naar Tsjechié te emigreren, woon ik er in september, bij wijze van spreken :) moet ik nu medelijden met hun hebben, of zij met mij?

Doe je eigen ding, leef je eigen droom.. En laat de anderen van hun ding genieten, maar laat het geen belemmering voor jouw genot zijn!
pi_85318300
yippee-ki-yay

Ik ben moe
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:45:27 #295
1337 Zak
pi_85318868
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:

Doe je eigen ding, leef je eigen droom.. En laat de anderen van hun ding genieten, maar laat het geen belemmering voor jouw genot zijn!
Ja maar wat is mijn droom daar zit ik even mee. Afgelopen jaren een relatie gehad met een vrouw 8 jaar ouder met een kind uit een eerdere relatie. We waren om de verkeerde redenen samen. Ik ben dol op haar zoon en de rol van (stief)papa vind ik geweldig. Het jammere was dat het met haar niet mogelijk was om er vrienden op na te houden. Heb dus met al mijn vrienden moeten breken door haar om te zorgen dat ik voor haar zoon kon blijven zorgen, zodat hij goed zou opgroeien.

Maar ja nou heeft zij een ander gevonden :P ben aan de ene kant opgelucht dat ik niet meer in die relatie zit maar mis mijn paparol. Mag 'm niet meer zien. Ben helemaal afgedankt. En dan heb ik ook nog geen vrienden meer. Beetje eenzaam en leeg nou dus.

Leuk die vrijheid in je eentje :{

Maar ik ben niet bitter hoor! Moet alleen even helemaal opnieuw beginnen qua sociaal leven en dat is even moeilijk. Gaat niet meer zo makkelijk als 10 jaar geleden.
pi_85318924
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:45 schreef Zak het volgende:

[..]
Maar ik ben niet bitter hoor! Moet alleen even helemaal opnieuw beginnen qua sociaal leven en dat is even moeilijk. Gaat niet meer zo makkelijk als 10 jaar geleden.
Dat is inderdaad een flinke stap om te zetten. Hoe oud ben je nu als ik vragen mag?
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:50:42 #297
1337 Zak
pi_85319042
26 pas hoor. Dus geen hele oude lul ofzo. Maar op school en in je studententijd maak je toch veel makkelijker vrienden merk ik.

Moet zeggen dat ik ook niet goed meer weet wat ik moet doen. En ik heb qua vriendschappen opbouwen een flinke knauw gekregen. Als ik al denk aan nieuwe vrienden maken krijg ik penspijn omdat het dan voelt alsof ik mijn oude vrienden alweer verraad. Beetje vreemde kronkel ik weet het :P
pi_85319203
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:50 schreef Zak het volgende:
26 pas hoor. Dus geen hele oude lul ofzo. Maar op school en in je studententijd maak je toch veel makkelijker vrienden merk ik.

Moet zeggen dat ik ook niet goed meer weet wat ik moet doen. En ik heb qua vriendschappen opbouwen een flinke knauw gekregen. Als ik al denk aan nieuwe vrienden maken krijg ik penspijn omdat het dan voelt alsof ik mijn oude vrienden alweer verraad. Beetje vreemde kronkel ik weet het :P
Daar heb je zeker gelijk in. Op school dan wordt je al sneller tot "elkaar veroordeeld" en heb je als het ware een goed excuus om dingen zo samen te doen en die contacten te maken.

Geen mogelijkheid om de vriendschap met je oude vrienden weer op te pakken op de een of andere manier?
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:59:22 #299
1337 Zak
pi_85319382
Heb het een beetje geprobeerd maar bot gevangen. Ze doen aardig en beleefd tegen me als ik ze toevallig tegenkom of mail/sms maar meer dan dat is het niet.

Kan het me ook wel voorstellen. Heb ze laten vallen als een baksteen op een vervelend moment zonder uitleg omdat ik toen net weer eens ruzie erover had met mijn ex. Ik zou zelf ook geen contact meer willen met zo'n klootzak als mij. Neem ze het dus niet kwalijk.
pi_85320471
Wie knalt hem vol ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')