toch niet nog zo ene wat om de 5 minuten verliefd is hequote:Op zondag 15 augustus 2010 17:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Er loopt ook steeds 'n bepaalde vrouw in mijn gedachte rond te dwalen.
Ik heb haar pas 1x kort gesproken, maar ze is qua uitstraling zo leuk
Dat dusquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:58 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
goed voor de plantjes en lekker voor als je een binnenhang bijkom zondag hebt als ik
heb je gisteren mijn schaterlach niet gehoord toen je bezig was in de keuken?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:08 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Dat dus
Ben blij dat ik de tuinslang niet hoef uit te halen
Qua verliefdheid ben ik toch erg voorzichtig altijd. Vaak té voorzichtig, heb daardoor de laatste jaren een aantal kansen aan me voorbij laten gaan waar ik achteraf wel eens spijt van gehad heb.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:06 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
toch niet nog zo ene wat om de 5 minuten verliefd is he
Dat is dan weer minderquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Qua verliefdheid ben ik toch erg voorzichtig altijd. Vaak té voorzichtig, heb daardoor de laatste jaren een aantal kansen aan me voorbij laten gaan waar ik achteraf wel eens spijt van gehad heb.
Daarbij vind ik het ook erg lastig om dergelijke vrouwen aan te spreken en de eerste stap te zetten. Terwijl ik gisteren wel ongeveer een uur gepraat heb met iemand waar ik helemaal niets van wil, dat gaat dan weer wel.
Nietusquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
spammenff een berichtje in het gespottopic gedropt, en een in het bussentopic. Google rating van BB omhoog halen en zo
![]()
[..]
ik werd gedwongen door Joysa met handboeien!
[..]
Oh ja dat had je al eens verteld
ok, ik heb de handboeien voor de foto om gedaanquote:
Truequote:Op zondag 15 augustus 2010 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ok, ik heb de handboeien voor de foto om gedaanaan 1 hand
maar de bedoeling was reacties uitlokken met die foto, en dat is gelukt
en het was een hele leuke dag
Bij haar was die eerste stap al een keer gezet en dan ben ik over de drempel heen op de een of andere manier.quote:
Je kan t vast welquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij haar was die eerste stap al een keer gezet en dan ben ik over de drempel heen op de een of andere manier.
Maar ik heb me voorgenomen om de volgende keer dat ik haar zie haar maar gelijk aan te spreken. Dat moet ik dan wel nog even waarmaken natuurlijk.
Uhhhquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
heb je gisteren mijn schaterlach niet gehoord toen je bezig was in de keuken?
hoezo nu weerquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Welke man heb je nu weer gestrikt?
Wat is LBT?
Komt wel goedquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:08 schreef Zak het volgende:
Depri door een rondje hyven. Al mijn oude vrienden zijn lekker verder gegaan, allemaal leuke foto's enzo van de afgelopen 2,5 jaar, nieuwe mensen leren kennen etc. En ik heb niemand meer.
al mijn oude vrienden hebben kinderen, stationwagons (lees: leningen) en dure huizen in Vinexwijken (lees: hypotheken).quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:08 schreef Zak het volgende:
Depri door een rondje hyven. Al mijn oude vrienden zijn lekker verder gegaan, allemaal leuke foto's enzo van de afgelopen 2,5 jaar, nieuwe mensen leren kennen etc. En ik heb niemand meer.
Ja maar wat is mijn droom daar zit ik even mee. Afgelopen jaren een relatie gehad met een vrouw 8 jaar ouder met een kind uit een eerdere relatie. We waren om de verkeerde redenen samen. Ik ben dol op haar zoon en de rol van (stief)papa vind ik geweldig. Het jammere was dat het met haar niet mogelijk was om er vrienden op na te houden. Heb dus met al mijn vrienden moeten breken door haar om te zorgen dat ik voor haar zoon kon blijven zorgen, zodat hij goed zou opgroeien.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Doe je eigen ding, leef je eigen droom.. En laat de anderen van hun ding genieten, maar laat het geen belemmering voor jouw genot zijn!
Dat is inderdaad een flinke stap om te zetten. Hoe oud ben je nu als ik vragen mag?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:45 schreef Zak het volgende:
[..]
Maar ik ben niet bitter hoor! Moet alleen even helemaal opnieuw beginnen qua sociaal leven en dat is even moeilijk. Gaat niet meer zo makkelijk als 10 jaar geleden.
Daar heb je zeker gelijk in. Op school dan wordt je al sneller tot "elkaar veroordeeld" en heb je als het ware een goed excuus om dingen zo samen te doen en die contacten te maken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:50 schreef Zak het volgende:
26 pas hoor. Dus geen hele oude lul ofzo. Maar op school en in je studententijd maak je toch veel makkelijker vrienden merk ik.
Moet zeggen dat ik ook niet goed meer weet wat ik moet doen. En ik heb qua vriendschappen opbouwen een flinke knauw gekregen. Als ik al denk aan nieuwe vrienden maken krijg ik penspijn omdat het dan voelt alsof ik mijn oude vrienden alweer verraad. Beetje vreemde kronkel ik weet het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |