Ja we moesten ff pesten hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, Sis vertelde het uit zichzelf![]()
[..]
Je bent weer op het forum
En je zei het zelf!
en daar heb je geen spijt van gehad tochquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, zo ben ik ook in dit topic verzeild geraakt een paar maanden terug
Het heeft me mijn auto gekost, maar verder nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:48 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
en daar heb je geen spijt van gehad toch![]()
Ok ok ik geloof je!quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geloof je nu wel iets beter dat ik naar Limburg wil verhuizen?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het heeft me mijn auto gekost, maar verder niet
gewoon geen snelwegkilometers meer met dat ding als ie het weer doet...quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:50 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja dat was wel een domper op een leuk weekend
Kloptquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:56 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jij bent van het LBT forumdaar heb ik ook ooit lang geleden eens gepost
me neitherquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:57 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Klopt
Al kom ik daar niet meer trouwens.
Welke man heb je nu weer gestrikt?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:58 schreef sproetjes het volgende:
[..]
zo en nu ga ik met kriebeltjes in mn buiklekker gossip girl kijken
Ik ook.quote:
wat doe je dan op fokquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben juist energiek en heerlijk bezigLang geleden
Geen forum voor mannen...quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Welke man heb je nu weer gestrikt?
Wat is LBT?
Laatst liep Alexxxxx ook een keer met gelakte nagels rond, dus misschien voelt hij zich goed thuis daarquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:49 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Geen forum voor mannen...
Make up enzo
Het houdt ook gewoon niet meer op. Valt al uren in hetzelfde deprimerende tempo uit de lucht.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:42 schreef .ZilveR. het volgende:
De enige dag dat ik weekend heb regent het gewoon al de hele dag
goed voor de plantjes en lekker voor als je een binnenhang bijkom zondag hebt als ikquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:56 schreef Zak het volgende:
[..]
Het houdt ook gewoon niet meer op. Valt al uren in hetzelfde deprimerende tempo uit de lucht.
spammenquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:40 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wat doe je dan op fokhup vort ksssttt
ik werd gedwongen door Joysa met handboeien!quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatst liep Alexxxxx ook een keer met gelakte nagels rond, dus misschien voelt hij zich goed thuis daar
Oh ja dat had je al eens verteldquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:49 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Geen forum voor mannen...
Make up enzo
Ik wil oooook bijkomen, maar liever buiten met een coctail in mn ligstoelquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:58 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
goed voor de plantjes en lekker voor als je een binnenhang bijkom zondag hebt als ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |