1) Vanky.quote:2 dagen later kreeg ik een reactie terug, wie ik ben? Waarom ik dat vraag? Hoe ik aan haar mailadres raak? Wat ik van haar wil?
Jij hebt mensenkennisquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:43 schreef vosss het volgende:
[..]
1) Vanky.
2) Omdat je haar kenkerhard in den aars wilt neuken.
3) Dat heeft ze je zelf gegeven.
4) Zie 2.
Hoezo precies moet dat?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:48 schreef Vanky het volgende:
Maar nu moet ik wel contact met haar maken, dus hoe zou ik dat het best doen.
En ik wil geen klacht aan mijn been.
Waarom moet je wel contact met haar maken? Laat haar met rust. Ze heeft gewoon geen interesse in jou. Frustiequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:48 schreef Vanky het volgende:
[..]
Jij hebt mensenkennis
Je krijgt van haar een bonnetje met gegevens.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:48 schreef Vanky het volgende:
[..]
Jij hebt mensenkennis
Ik zeg het je toch net >.> gewoon zeggen dat iemand anders die email heb gegeven... je hebt toch niet in die email gezegd welke info je nog meer allemaal van der hebt?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:48 schreef Vanky het volgende:
[..]
Jij hebt mensenkennis
Niks moet, gewoon stoppen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:48 schreef Vanky het volgende:
[..]
Jij hebt mensenkennis
Ze keek me aan in mijn ogen en keek wel verleidelijk toen ze daar stond.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:50 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Waarom moet je wel contact met haar maken? Laat haar met rust. Ze heeft gewoon geen interesse in jou. Frustie
Professioneler met je werk omgaan.quote:Wat moet ik doen?
Hyves dan maar he. slimmekke.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:53 schreef Vanky het volgende:
[..]
Ze keek me aan in mijn ogen en keek wel verleidelijk toen ze daar stond.
Zij weet niet dat ik haar die mail stuur. Ik heb haar naam en mail overgeschreven omdat ik dat bonnetje moest indienen bij mijn werkgever!
En ik wist sowieso dat ik er spijt van zou krijgen, dus heb ik het maar gedaan!
Facebook vond ik niet.
Tuurlijk...zoveel tekst om allen maar kutreacties te krijgen, je moet het maar willen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:55 schreef superworm het volgende:
Lieve/beste ...,
Noem me onbevangen of naïef, wellicht zelfs brutaal, toch kan ik er niet omheen. Toen jij je met je bonnetje bij mijn kraampje aandiende, met je gewillige zaadvragende ogen ne zwijgend maar o zo brutaal uitdagend je daar op het strand anaal te nemen, je te brutaliseren op een manier die nog nooit is vertoond op de Costa del Snol, met je golvende haarlokken en pronte aarsje, je appeltjes van borsten verpakt in dat natte, keiharde tepels tonende pakje van je, o God ..., ik geloof dat dit een liefdesverklaring is. Persoonlijk wil ik twee kinderen, maar als je met één of drie genoegen neemt is dat prima. Graag ontvang ik je bankrekeningnummer om de 3.000 euro over te maken. Als we komende maandag de knoop doorhakken is het gratis. Spreken we om twaalf uur af voor het gemeentehuis? Ik hoor nog van je.
Voor altijd de jouwe,
...
Het is drie uur. Wat heb ik te verliezen, zeg me wat.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Tuurlijk...zoveel tekst om allen maar kutreacties te krijgen, je moet het maar willen.
Het gaat hem om kut. dus ja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Tuurlijk...zoveel tekst om allen maar kutreacties te krijgen, je moet het maar willen.
Hmmm..daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:57 schreef superworm het volgende:
[..]
Het is drie uur. Wat heb ik te verliezen, zeg me wat.
En nog wat:quote:
Check. Die had ik nog niet gezien.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:58 schreef superworm het volgende:
[..]
En nog wat:
laatste bezoek: 2 minuten, 28 seconden geleden.
aantal posts: 16 (gemiddeld 16 per dag)
Daar ben je crew voor, hè?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Check. Die had ik nog niet gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij wil camsexquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:02 schreef Balgehakt het volgende:
Jezus, engerd. Wat was jij denkende?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:00 schreef superworm het volgende:
[..]
Daar ben je crew voor, hè?Hahaha...doe het meestal ook meteen hoor; bij geen UI en een kut-topic maar ook ik maak wel eens fouten..ja echt..zelfs ik...de grote Kali.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Verklaar jezelf naderquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hahaha...doe het meestal ook meteen hoor; bij geen UI en een kut-topic maar ook ik maak wel eens fouten..ja echt..zelfs ik...de grote Kali.
Beter had hij als een stalker gaan posten in alle café's en disco's in de omgeving van haar woonplaats. Rij achter haar aan. Maak een rooster van haar bezigheden en pas je geplande ontmoetingen er op aan. Script jezelf. Kijk films om inspiratie op te doen. Maak het niet te cliché en 'ben jezelf', maar niet té, niet aftrekken bij de voordeur. Maar bestudeer d'r. Daar bereik je meer meequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:04 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja TS, je hebt jezelf in een lastige situatie gemanoeuvreerd. Zelfs de waarheid zal je niet redden. Dan maar verder op het ingeslagen pad en lieg jezelf haar bed in. Knappe jongen als het je lukt.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:04 schreef Vanky het volgende:
Mocht ik hier niet posten?
Zal haar morgenvroeg mailen dat het om een misverstand gaat. Al zal ze zich wel afvragen hoe het komt dat ik weet dat ik haar gezien heb in de stad terwijl ze in werkelijkheid daar op vakantie was.
Kan je garanderen als een type als Emma Watson je recht in de ogen kijkt en heel lief lacht dat je ook wel smelt!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:58 schreef Sok. het volgende:
Als je zo graag een stalker wilt zijn, en contact met haar wilt krijgen.. Geef gewoon toe waar je haar gegevens vandaan hebt.
Alsof ze niet doorheeft dat die dromerige kerel van de winkel ineens voor haar staat
Aanbellen, meteen gaan zoenen en dan palen. daarmee bereik je pas wat. een kind ofzo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:05 schreef superworm het volgende:
[..]
Beter had hij als een stalker gaan posten in alle café's en disco's in de omgeving van haar woonplaats. Daar bereik je meer mee![]()
Wanky, namens alle vrouwen even een verhelderend bericht. Als we je aankijken is dat uit beleefdheid, als we meer willen geven we dat zelf wel aan. Freakquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:53 schreef Vanky het volgende:
Ze keek me aan in mijn ogen en keek wel verleidelijk toen ze daar stond.
Ja, maar ik ga haar geen e-mailberichten sturen. Ik vraag haar direct mee uit, wat denk je dat je ouders deden? Lekker op Facebook met elkaar communiceren?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:04 schreef Vanky het volgende:
Zal haar morgenvroeg mailen dat het om een misverstand gaat. Al zal ze zich wel afvragen hoe het komt dat ik weet dat ik haar gezien heb in de stad terwijl ze in werkelijkheid daar op vakantie was.
Kan je garanderen als een type als Emma Watson je recht in de ogen kijkt en heel lief lacht dat je ook wel smelt!
Nee nee nee nee nee, we zeiken je wel af maar dan moet je ook geen topic op dit tijdstip openen. Als dit serieus is gaan we je helpen dat vrouwke te veroveren ook, al is het één ontmoeting. Het moet kunnen. Genoeg hersencellen, elke FOK!'er levert er immers minstens 1. Kom op jongens, wat zou een mooie uitsmijter zijn om in zo'n mailtje te zetten? Je kunt er toch wel een mooi liefdesverhaal van maken?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:04 schreef Vanky het volgende:
Ze zag er ong. zo uit, met een blauwe Abercrombie pull aan.
[ afbeelding ]
En dat is erg omdat?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:06 schreef eduardboon het volgende:
[..]
Kali klinkt als geschoren balzak.. sorry.
Eduardboon, you are out of your element. The Kali-Mist is NOT THE ISSUE HERE.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:06 schreef eduardboon het volgende:
Kali klinkt als geschoren balzak.. sorry.
Als het een meisje is mag ze langskomen, want dan is kaal best wel te doen. beter is ze ook nat, anders doet het pijn, voor haar. sorry.quote:
Merci superworm, heb idd gewoon één uitsmijter nodig dat ik me uit haar vragen kan lullen en rustig aan naar een gesprek kan gaan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:08 schreef superworm het volgende:
[..]
Nee nee nee nee nee, we zeiken je wel af maar dan moet je ook geen topic op dit tijdstip openen. Als dit serieus is gaan we je helpen dat vrouwke te veroveren ook, al is het één ontmoeting. Het moet kunnen. Genoeg hersencellen, elke FOK!'er levert er immers minstens 1. Kom op jongens, wat zou een mooie uitsmijter zijn om in zo'n mailtje te zetten? Je kunt er toch wel een mooi liefdesverhaal van maken?
Boontje hier is al bijna een jaar lid met 86 posts en wil nu ineens op z'n strepen gaan staan tegenover mij...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Eduardboon, you are out of your element. The Kali-Mist is NOT THE ISSUE HERE.
Nee, maar wel iemand met hele kale ballen.quote:
Iedereen weet dat jouw urinestraal meer bereik heeft Kali.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Boontje hier is al bijna een jaar lid met 86 posts en wil nu ineens op z'n strepen gaan staan tegenover mij...
Doe je best.
Wie schrijft een aanlokkerder tekstje? En dan voor 't eggie hè, wat jíj zou schrijven om zo'n via internet opgezochte droomvrouw alsnog om je vinger te winden. IT'S ON, BITCHES!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:12 schreef superworm het volgende:
Je zult het vanzelfsprekend heel gek vinden dat ik je zomaar mail, maar het verhaal heeft eigenlijk een beetje uitleg nodig. Je zult je ongetwijfeld herinneren dat je (daar en daar, vul in TS) gratis bonnetjes kreeg om (wat dan ook) mee te krijgen. Die moest je dan wel ergens inleveren, en daar kwam ik in the picture. Hoewel je niet meer deed dan je bonnetje inwisselen, was ik meteen betoverd van je verschijning. Ik was die jongen die het bonnetje aanpakte en je (iets) overhandigde. Je was ontzettend vriendelijk en ik was meteen benieuwd naar wie en hoe je bent. Je was in ieder geval de enige tijdens al die duizenden vrouwen tijdens mijn wekenlange vakantie, die bij mij iets wist te raken. Daarom heb ik vanaf je briefje je adres overgeschreven en je emailadres opgezocht. Ik ben geen engerd, gewoon een aardige jongen die met een hele gekke omweg alsnog een praatje zou willen maken. Ik hoop
Kzal het proberen en afwachten wat ze stuurt, hopelijk dient ze geen klacht in bij mijn werkgever?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:12 schreef superworm het volgende:
Je zult het vanzelfsprekend heel gek vinden dat ik je zomaar mail, maar het verhaal heeft eigenlijk een beetje uitleg nodig. Je zult je ongetwijfeld herinneren dat je (daar en daar, vul in TS) gratis bonnetjes kreeg om (wat dan ook) mee te krijgen. Die moest je dan wel ergens inleveren, en daar kwam ik in the picture. Hoewel je niet meer deed dan je bonnetje inwisselen, was ik meteen betoverd van je verschijning. Ik was die jongen die het bonnetje aanpakte en je (iets) overhandigde. Je was ontzettend vriendelijk en ik was meteen benieuwd naar wie en hoe je bent. Je was in ieder geval de enige tijdens al die duizenden vrouwen tijdens mijn wekenlange vakantie, die bij mij iets wist te raken. Daarom heb ik vanaf je briefje je adres overgeschreven en je emailadres opgezocht. Ik ben geen engerd, gewoon een aardige jongen die met een hele gekke omweg alsnog een praatje zou willen maken. Ik hoop
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:12 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Iedereen weet dat jouw urinestraal meer bereik heeft Kali.
Zeg nou niet dat je ook haar adres hebt, nu kom je helemaal over als de gemiddelde FOK!ker, wees hoger!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:12 schreef superworm het volgende:
Spreek voor jezelf falerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:15 schreef Vanky het volgende:
[..]
Kzal het proberen en afwachten wat ze stuurt, hopelijk dient ze geen klacht in bij mijn werkgever?
In ieder geval Vanky heeft kloten aan zijn lijf, de meesten zouden ze al laten lopen!
Ik hoop voor jou dat ze de tekst overtypt in google en je fok account vindtquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:15 schreef Vanky het volgende:
Kzal het proberen en afwachten wat ze stuurt, hopelijk dient ze geen klacht in bij mijn werkgever?
In ieder geval Vanky heeft kloten aan zijn lijf, de meesten zouden ze al laten lopen!
Anders stuur je gewoon een stock-foto van Flickr van één of ander jongensmooiboy naar d'r. Smelt ze, staat ze bij de date voor lul, kan jij je aftrekken op de herinnering aan die vijf minuten verontwaardigd hemelgezicht, deal.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:15 schreef Vanky het volgende:
[..]
Kali, haarbal. Niet dat ik van kaal hou, maar jij bent een beetje een sukkeltje.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:16 schreef eduardboon het volgende:
Kali is kaal, ik niet, ik heb ECHTE ballen.
Kom op, wie is er nou beter.
Wheheh, dat zou mooi zijn. Als 't zo is, mooi meisje, ik ben een gearticuleerde schat van een vent die best ruige seks wil hebben, maar je met respect zal behandelen. Behalve als je wil dat ik je sla, dan doe ik dat graag. Vrouwen blijven natuurlijk smerig tuig van de richel, tussen joden en moslims, maar wel boven katholieken natuurlijk. PM maar lieverd. Je weet dat je me niet kunt weerstaan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat ze de tekst overtypt in google en je fok account vindt
Kortom, ik ben een echte fokker. maar hij niet!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Kali, haarbal. Niet dat ik van kaal hou, maar jij bent een beetje een sukkeltje.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.....quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:16 schreef eduardboon het volgende:
Kali is kaal, ik niet, ik heb ECHTE ballen.
Kom op, wie is er nou beter.
de TS niet in ieder geval, da's een smerige stalker.
Ga je d'r in d'r slaap teabaggen met een flinke dot vaseline?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.....
Onnozele tieners die net haar op de ballen hebben en denken dat ze daarom meer respect afdwingen bij de dames.
Oh man, echt, ik lach zo hard dat mijn vriendin er van wakker wordt en kale ballen wilt...
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:19 schreef eduardboon het volgende:
[..]
Kortom, ik ben een echte fokker. maar hij niet!
Ik wil even toevoegen dat superworm ook nog eens een enorme penis heeft. Niet om te stoken hoor, maar als deze twee je opties zijn, zou ik het wel weten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:18 schreef superworm het volgende:
Wheheh, dat zou mooi zijn. Als 't zo is, mooi meisje, ik ben een gearticuleerde schat van een vent die best ruige seks wil hebben, maar je met respect zal behandelen. Behalve als je wil dat ik je sla, dan doe ik dat graag. Vrouwen blijven natuurlijk smerig tuig van de richel, tussen joden en moslims, maar wel boven katholieken natuurlijk. PM maar lieverd. Je weet dat je me niet kunt weerstaan.
Dat komt toch omdat je penis groeit aan de hand van je aantal FOK!posts? Daarom komt Tong80 ook nooit 't huis uitquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik wil even toevoegen dat superworm ook nog eens een enorme penis heeft. Niet om te stoken hoor, maar als deze twee je opties zijn, zou ik het wel weten.
Vaseline?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:20 schreef superworm het volgende:
[..]
Ga je d'r in d'r slaap teabaggen met een flinke dot vaseline?
Dus als je te nauw bent zoek je beter iemand die je met respect behandeld. een kassajongen ofzo, bij de lokale super.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik wil even toevoegen dat superworm ook nog eens een enorme penis heeft. Niet om te stoken hoor, maar als deze twee je opties zijn, zou ik het wel weten.
We hadden het over wie er beter was, niet wie er meer een sukkel was. Als je dat nou meteen had gezegd had iedereen je meteen gelijk gegeven. Ja, jij bent een typische fokkerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:19 schreef eduardboon het volgende:
Kortom, ik ben een echte fokker. maar hij niet!
Zie je wel! ik wist het.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:22 schreef Dipkip het volgende:
[..]
We hadden het over wie er beter was, niet wie er meer een sukkel was. Als je dat nou meteen had gezegd had iedereen je meteen gelijk gegeven. Ja, jij bent een typische fokker
Dior jouw naam heb ik zin in chips en dipsaus.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:22 schreef Dipkip het volgende:
[..]
We hadden het over wie er beter was, niet wie er meer een sukkel was. Als je dat nou meteen had gezegd had iedereen je meteen gelijk gegeven. Ja, jij bent een typische fokker
Kassajongens hebben geen respect. Die moeten na werktijd de opgebouwde agressie uitleven na de hele dag gezeik aan te hebben gehoord over bonnetjes waar de korting niet vanaf is en waarom de Andrelon met champagne op is en wanneer het dan weer binnenkomt. Je moet een vent zoeken met verantwoordelijk werk, die hoeven hun ego niet op te krikken door hun vriendin naar beneden te trappen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:21 schreef eduardboon het volgende:
Dus als je te nauw bent zoek je beter iemand die je met respect behandeld. een kassajongen ofzo, bij de lokale super.
Nou alleen nog nederlands leren en je komt er wel, knuppel.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:23 schreef eduardboon het volgende:
[..]
Zie je wel! ik wist het.
eindelijk herkenning.
Niet kip met chilisaus?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:23 schreef Floxcie het volgende:
Dior jouw naam heb ik zin in chips en dipsaus.
Dat klinkt als iemand die ik kenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:24 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Kassajongens hebben geen respect. Die moeten na werktijd de opgebouwde agressie uitleven na de hele dag gezeik aan te hebben gehoord over bonnetjes waar de korting niet vanaf is en waarom de Andrelon met champagne op is en wanneer het dan weer binnenkomt. Je moet een vent zoeken met verantwoordelijk werk, die hoeven hun ego niet op te krikken door hun vriendin naar beneden te trappen.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:24 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Kassajongens hebben geen respect. Die moeten na werktijd de opgebouwde agressie uitleven na de hele dag gezeik aan te hebben gehoord over bonnetjes waar de korting niet vanaf is en waarom de Andrelon met champagne op is en wanneer het dan weer binnenkomt. Je moet een vent zoeken met verantwoordelijk werk, die hoeven hun ego niet op te krikken door hun vriendin naar beneden te trappen.
Gast, dat was Nederlands. maar jij Herkent me natuurlijk niet. egotripper.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nou alleen nog nederlands leren en je komt er wel, knuppel.
Ik heb nog nooit van mn leven een pizza bezorgd en ik ben het in de nabije toekomst van plan. Ik zie mezelf al zitten op zo'n pauperbrommerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:25 schreef eduardboon het volgende:
Dat klinkt als iemand die ik ken. woon jij toevallig in de buurt ofzo.
ben je een keer overvallen terwijl je pizza's bezorgde?
Ik geef altijd 2 euro fooi, als ze niet asociaal zijn. dus ze mogen geen hiphop luisteren.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van mn leven een pizza bezorgd en ik ben het in de nabije toekomst van plan. Ik zie mezelf al zitten op zo'n pauperbrommeren dan helemaal blij met een euro fooi, doe normaal.
Erkenning.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:25 schreef eduardboon het volgende:
[..]
Gast, dat was Nederlands. maar jij Herkent me natuurlijk niet. egotripper.
Niet morgen? Lekker paneren met een beetje cornflakes. Nomnom.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:27 schreef Floxcie het volgende:
Hmm, maandag maar even langs de winkel.
Wel zonde, heb je een kwartier voor gewerkt en dat geef je dan zomaar wegquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:28 schreef eduardboon het volgende:
Ik geef altijd 2 euro fooi, als ze niet asociaal zijn. dus ze mogen geen hiphop luisteren.
Beter zoek je een baantje waar je wat mee verdient danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wel zonde, heb je een kwartier voor gewerkt en dat geef je dan zomaar weg
Het is: Eindelijk erkenning, niet herkenning.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:29 schreef eduardboon het volgende:
[..]
Waarom? ik ben al Erkent, jaren geleden. Nu moet ik enkel Herkent worden. pff.
Ja, want jij verdient vast 28,- per uur netto met je kutbaantje bij de Kruidvatquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:30 schreef eduardboon het volgende:
Beter zoek je een baantje waar je wat mee verdient dan
In jouw wereldtje wel natuurlijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het is: Eindelijk erkenning, niet herkenning.
Weet je het weer eens beter...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het is: Eindelijk erkenning, niet herkenning.
Als je een poes had wel, maar je mag altijd komen zuigenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:33 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
Weet je het weer eens beter...? Wordt je van zulk gedrag ook geil
?
Wereldtje. Kun je nog opzichtiger trollen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:31 schreef eduardboon het volgende:
In jouw wereldtje wel natuurlijkmaar ik had geen erkenning nodig, omdat ik al erkent ben. Nu moet men mij gewoon herkenen. Jij snapt het niet!, je bent er te kaal voor
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:34 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wereldtje. Kun je nog opzichtiger trollen?
Tucquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:36 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
Internetplaatjes. Tijd om te tukken
Misschien, heb de behoefte om niks te doen morgen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Niet morgen? Lekker paneren met een beetje cornflakes. Nomnom.
Niks doen is onmogelijk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:40 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Misschien, heb de behoefte om niks te doen morgen.
Ik ben verantwoordelijke in die winkel (want ik sta er alleen), behalve moet ik nog verantwoordingsdocumenten indienen bij mijn werkgever.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 04:28 schreef Fortitudo het volgende:
haha als je werkgever dit hoort word je ontslagen
Alleen maar balen dat je in het echte leven niet genoeg ballen hebt. Achteraf mensen opzoeken via internet is eng, stalkerig en wanhopig. Niet doen.quote:
Dat maakt het alleen maar erger. Was je kassajongen bij de HEMA dan krijg je een waarschuwing van je manager en klaar. Nu zou je beter moeten hebben geweten want je bent verantwoordelijk en runt de winkel, plus als semi-overheid fucken met de privacy wetgeving, ai ai ai. Kan je je baan kosten kerel.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:21 schreef Vanky het volgende:
Ik ben verantwoordelijke in die winkel (want ik sta er alleen), behalve moet ik nog verantwoordingsdocumenten indienen bij mijn werkgever.
Het is een semi-overheidsbedrijf, betaalt dus goed voor weinig werk
STFU Eb!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Eduardboon, you are out of your element. The Kali-Mist is NOT THE ISSUE HERE.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:44 schreef formerjellybean het volgende:
Behoorlijk onprofessioneel, je hoort netjes met de gegevens van klanten omgaan , je bent het visite kaartje van het bedrijf en nu heb je al aangetoond niet goed met vertrouwelijke informatie om te kunnen gaan.
Ten tweede , ik zou je een behoorlijke creep vinden om dit soort dingen te gaan doen, dit is echt iets waarvan je zegt stalkeralert.
Wtf.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:26 schreef Schenkstroop het volgende:
als je knap bent a la kastanova stuur een foto. opgelost. zoniet. dan moet je moeilijk doen zoals de rest van de watjes (waaronder ik)
/topickaap.
moeilijk doen... het leven is te kort. en ik ben te moe.quote:
Ik sta er enkel van te kijken dat Kastanova kennelijk een voorbeeld voor je is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
moeilijk doen... het leven is te kort. en ik ben te moe.
als je knap bent.. meisjes willen fotos.. opgelost. zoniet. yikes!
Het is gewoon verschrikkelijk wat je post. Alles draait bij jou maar om de oppervlakte. Je post als een diep gapend gat waar ravijnen jaloers op zijn. Vind je het echt zo gek dat geen hond interesse in je heeft?quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:05 schreef Schenkstroop het volgende:
Naja krijg je dat smaken verschillen gezeik weer. Hey als ik kasta was had je mij niet meer gehoord hoor. hij heeft vele foksters geregeld met pics als bewijs. en zelfs breathtaking moest ie van zich afslaan. dan doe je het goed toch?
Oh krijgen we die nonsense weer. laat me met rust. demoon!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Het is gewoon verschrikkelijk wat je post. Alles draait bij jou maar om de oppervlakte. Je post als een diep gapend gat waar ravijnen jaloers op zijn. Vind je het echt zo gek dat geen hond interesse in je heeft?
Al zou je eruit zien als Kastanova, wat overigens een heel gewone jongen is, jij post heel irritant en egocentrisch. Heel FOK! heeft je al proberen te vertellen dat jij verkeerde waarden aanhangt en je blijft maar het verongelijkte kleutertje uithangen. Ik hoop dan ook voor je dat je maar een beetje aan het geinen bent.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Oh krijgen we die nonsense weer. laat me met rust. demoon!!
Een beetje kerel harst ze.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Maar weet wel dat geschoren ballen een must zijn bij de meeste vrouwen.
Zo is het.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja ja whatever. mensen lullen wel meer krom wat in de praktijk recht is. I see through the matrix of lies... feministisch truttige onzin pakt mij niet meer. in de prektijk geldt recht van de natuur en de orgasme van een meisje. daar kan geen filosoof tegenop.
Kasta heeft een aantrekkingskracht op vrouwen juist door zijn onbehouwen recht voor zijn raap aanpak.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Al zou je eruit zien als Kastanova, wat overigens een heel gewone jongen is, jij post heel irritant en egocentrisch. Heel FOK! heeft je al proberen te vertellen dat jij verkeerde waarden aanhangt en je blijft maar het verongelijkte kleutertje uithangen. Ik hoop dan ook voor je dat je maar een beetje aan het geinen bent.
Precies. Maar Schenkstroop lijkt te denken dat hij morgen wakker moet worden met een gemiddeld gezicht en dat de wereld dan wel in zijn zak zit. En wrs. heeft hij dat gemiddelde gezicht al wel. Dus waar zou het dan nog aan kunnen liggen. Eventueel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kasta heeft een aantrekkingskracht op vrouwen juist door zijn onbehouwen recht voor zijn raap aanpak.
Wat moet jij dan onwijs klef zijn als het serieus wordt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:48 schreef sig000 het volgende:
Als lelijke kerel heb ik geleerd dat de onbehouwen aanpak werkt, de andere kant bewaar ik voor het geval het serieus gaat worden.
In het echt ben ik best wel verlegen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat moet jij dan onwijs klef zijn als het serieus wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |