abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85811501
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 23:40 schreef Nystiq het volgende:

[..]

Je rot gewoon weg. Je denkt met je hersenen en die zijn gewoon dood. Het is hetzelfde gevoel als voor je geboorte, dus niks.
Jij herinnert je nog DAT je geboren werd? Je herinnert je nog toen je 1 was, of 2 of 3? Als dat het geval is, en je herinnert je VOOR je geboorte niks dan heb je een punt. Maar het feit is dat we tot ons derde niks meer herinneren. En waren we er toen? Ja toch zeker?

Dus het feit dat je je voor je geboorte niks meer herinnert wil niet zeggen dat je er toen niet WAS.

Denk er eens even over na ;)
pi_85878717
Er zijn getuigen.
The view from nowhere.
pi_85894836
Iemand die er misschien een hele grondige visie op heeft?

Het boeit mij op één of andere manier wel. Dood ben je ook nooit helemaal, altijd is er wel iemand die je herinnert.
pi_85902693
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 04:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Jezus Christus wat een post zeg... :{
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 05:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Voor mijn gevoel is het niveau van fok erg achteruit gegaan de laatste tien jaar en leuke goeie inhoudelijke discussies op niveau lijken tegenwoordig schaars te zijn.
't Is ook nooit goed. :'(
pi_85910787
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 18:25 schreef Berjan1986 het volgende:

[..]

Jij herinnert je nog DAT je geboren werd? Je herinnert je nog toen je 1 was, of 2 of 3? Als dat het geval is, en je herinnert je VOOR je geboorte niks dan heb je een punt. Maar het feit is dat we tot ons derde niks meer herinneren. En waren we er toen? Ja toch zeker?

Dus het feit dat je je voor je geboorte niks meer herinnert wil niet zeggen dat je er toen niet WAS.

Denk er eens even over na ;)
:')

Wat een gedachte gang weer zeg, Dat we ons tot ons derde niks herinneren heeft vast iets met de ontwikkeling van de hersenen te maken, en jij ziet het als soort bewijs dat er al iets was voor je geboorte? :N
pi_85911582
voor de dood zul je eerst moeten weten wat leven is

dus ik ga eerst mijn kijk van leven gegeven
wij zijn een hoopje op elkaar geraapte stoffen die toevallig kunnen bewegen
prikkels opvangen en ook weer creëren
alleen onze stoffen hebben iets bijzonders namelijk in onze hersenen kunnen wij dingen onthouden
en onze hersens bestaan ook weer uit stoffen dus stoffen kunnen dingen onthouden

ik vergelijk ons dus eigenlijk met iets levenloos alleen zijn onze hersenen een paar nivo's terug gegaan want nu snappen we eigenlijk niks meer van het universum of alles wat er is maarja dat is leuk voor een andere keer dus volgens mij zijn wij gwn stoffen die kunnen bederven

en nu dus de dood tja als je dood gaat en je hart bijvoorbeeld stopt
zijn nog niet alle stoffen in je lichaam dood
er word alleen geen bloed rond gepompt maar je ogen vangen nog wel steeds dingen op
en volgens mij hebben stroom prikkels geen bloed nodig om toch vervoert te worden dus eigenlijk kom je dan in een onderbewust zijn vorm waar na 10 min die stoffen echt dood gaan maar die 10 min kan je van alles mee maken want bent een hoopje stoffen die niet meer nadenkt maar die alle informatie binnen laat stormen maar er opzich nog niet veel mee doet behalve het opnemen
dus in dergelijke vorm ben je 10 M in een soort hemel of hel het licht er maar aan hoe het gebied romdom je heen het je wil laten zien en je hersen het aanvaarden

na 10 Min ga je helemaal dood
dan is het een kwestie van tijd
tot je weg bent gerot
eenmaal weg gerot ben je voedingstoffen voor de grond
de grond kweekt er weer gras van ofzo
gras word gegeten door koeien
en koeien worden hamburgers van gemaakt
hamburg eet iemand op en hij heeft een deel van jou informatie in zich

het is het een proces maar de stoffen blijven altijd even veel in dit universum er zijn

maar vraag je maar eens af wat zou ik zijn als ik alles wist?
levendig of dood of gwn levenloos?

dan zou je hetzelfde zijn als je het hele universum de negatieve en positieve kant helemaal bij elkaar doet dan weet je alles en ben je alles dan zijn wij alles bij elkaar een gedachte en niets dus de dood bestaat eigenlijk in mijn beeld helemaal niet want gedachte gaat nooit verloren en stoffen gaan nooit verloren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')