Dat je niet op je tenen getrapt moet zijn wat ik lasquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:26 schreef Nectar het volgende:
[..]
Franneh, wat bedoel je met die zin
niet vol in beeldquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:27 schreef Franneh het volgende:
[..]
Die zie ik anders best vaak hier
Dingen die mods missen of gepost door een user die wat bekender en wat meer kanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:27 schreef Franneh het volgende:
[..]
Die zie ik anders best vaak hier
Ah okequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:27 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dat je niet op je tenen getrapt moet zijn wat ik las
dat wordt wel gedoogd jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:27 schreef Nectar het volgende:
kale kutten mogen niet, behaarde wel?
Ik heb een betere techniek verzonnen, post edittenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
ergens tussen de 5 en de 10 seconde
Jaja, ik heb die poll gepost, ok klaar nu? of ga je nu de hele nacht zeuren over die poll, die voor het laatst op pagina 3 te zien wasquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dingen die mods missen of gepost door een user die wat bekender en wat meer kan
maar 6 keer een poll vinden de mensen net wat irritanter
Vriendjespolitiekquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dingen die mods missen of gepost door een user die wat bekender en wat meer kan
maar 6 keer een poll vinden de mensen net wat irritanter
Sowieso jack johnsonquote:
Hahaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb een betere techniek verzonnen, post editten
[KLB SC #3194] Je bent zo'n lekker trekpopje.
Waarom die quote ? wil je erover door gaan want ik ben er allang mee gestopt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:29 schreef Nectar het volgende:
[..]
Jaja, ik heb die poll gepost, ok klaar nu? of ga je nu de hele nacht zeuren over die poll, die voor het laatst op pagina 3 te zien was!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daarom had ik ge edit in plaats van gepost. Als het me met 4 tekst dingen op een rij lukte, dan kan ik daarna het vervangen op mn gemak door plaatjesquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hahamaar als er nou iemand tussen kwam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |