Niemand anders met wie je terug kan rijden? Of met de trein? Al gaat dat wel een beetje tegen het samen-uit-samen-thuis principe in..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Leuk, nog een tegenslag. Vriendin met wie ik ga heeft om maandag 12 uur een afspraak die niet verzet kan worden dus we moeten lekker vroeg weg.
Eh nee?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:29 schreef Cowwithmilk het volgende:
[..]
Regel jij al je dates ook via internet?
Jij ging toch ook pas laat naar lowlandsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nee dat was ik ook niet van plan als ik vroeg op moet maar godver. Sorry ik ben aan het janken haha, ik ga hier wel weg. Trustennn.
Inderdaadquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:24 schreef rubbereend het volgende:
Ik vond de groovetube vroeger leuker, toen het nog niet zo'n urban bedoeling was
Gewoon lekker met de trein gaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
's wel tof maarehhhhh dat is zo lullig.Pff ik weet het niet. Maargoed baal r wel van.
En sorry voor mijn klagen.
Precies wat ik dacht, ik zie het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Gewoon lekker met de trein gaanHaar probleem dat ze om 12 uur op maandag een afspraak heeft..
Plus, genoeg Lowlanders in de trein, dus gezellig!
Daarom. Beetje jammer om nu al de voorpret te laten verpesten door zoiets!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:02 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht, ik zie het probleem niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |