Jij ging toch ook pas laat naar lowlandsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nee dat was ik ook niet van plan als ik vroeg op moet maar godver. Sorry ik ben aan het janken haha, ik ga hier wel weg. Trustennn.
Inderdaadquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:24 schreef rubbereend het volgende:
Ik vond de groovetube vroeger leuker, toen het nog niet zo'n urban bedoeling was
Gewoon lekker met de trein gaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
's wel tof maarehhhhh dat is zo lullig.Pff ik weet het niet. Maargoed baal r wel van.
En sorry voor mijn klagen.
Precies wat ik dacht, ik zie het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Gewoon lekker met de trein gaanHaar probleem dat ze om 12 uur op maandag een afspraak heeft..
Plus, genoeg Lowlanders in de trein, dus gezellig!
Daarom. Beetje jammer om nu al de voorpret te laten verpesten door zoiets!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:02 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht, ik zie het probleem niet zo.
Heerlijk he? Helaas niet dankzij het prachtige weerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:04 schreef zonisdegod het volgende:
wat heerlijk dat velen zo lekker vroegop zijn
Goeie deal!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:05 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb de kaartjes voor ¤125 p.s. gekocht van een collega van m'n vader.
Ik ga naar de kapper om een Lowlands-proof kapsel te laten knippen. Oftewel een kapsel waar ik niks aan heb te doen, want heb nu een rechte pony en krullen, oftewel lelijk als ik geen stijltang heb.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:04 schreef zonisdegod het volgende:
wat heerlijk dat velen zo lekker vroegop zijn
Voor ons wordt het ook treinen waarschijnlijk. Wilden eerst naar de K&R gaan, maar onze chauffeurs (ouders) staan dan nog 2 uur in de file ofzo, dat is dan weer niet zo'n goed idee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:15 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik ga naar de kapper om een Lowlands-proof kapsel te laten knippen. Oftewel een kapsel waar ik niks aan heb te doen, want heb nu een rechte pony en krullen, oftewel lelijk als ik geen stijltang heb.
Ik bedacht me net trouwens dat ik de afgelopen 2 jaar ook in mijn eentje ging treinen na afloop, en dit jaar weer. Maar iedereen is naar LL geweest en er zijn altijd leuke mensen in de trein, niet alleen maar halfdronken boeren.
echt he....ik ging op 3 verschillende kanalen naar het weer kijken voor aankomende dagenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Heerlijk he? Helaas niet dankzij het prachtige weer
Lekkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:31 schreef zonisdegod het volgende:
net officieel; we gaan met de auto ge-kiss-en-ride'ed worden![]()
Ik denk na de eerste trein al, uurtje of half 7?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:30 schreef TWP het volgende:
[..]
Voor ons wordt het ook treinen waarschijnlijk. Wilden eerst naar de K&R gaan, maar onze chauffeurs (ouders) staan dan nog 2 uur in de file ofzo, dat is dan weer niet zo'n goed idee.
Hoelaat staan de eerste mensen al daar bij 't Harde?
ja ikzelf zat te improviseren dat we bij de dijk gewoon afgezet konden worden, en vanaf daar verder liepen naar de ingang, want we gaan dan rond uurtje of 8 in de ochtend weg, om er vervolgens half 10 aan te komenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:34 schreef TWP het volgende:
[..]
LekkerHoe doen jullie dat? Daar in de file staan naar de K&R of op de weg al uitstappen?
En de eerste bus gaat pas om 2 uur, wat een geduld hebben die mensen danquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:35 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik denk na de eerste trein al, uurtje of half 7?
Hoe komt het eigenlijk dat niemand naar Lelystad gaat?Ik ga alleen naar 't Harde omdat ik de dag ervoor naar Zwolle ga, is 10 minuten ofzo.
Ik vond Lelystad persoonlijk een fijnere rij om in te staan, dat was geen trechter waar je halfdood gaat.
ik en vault_tec waren eerst van plan te treinen en bij Lelystad uit te stappen, dus bij deze; wij zijn al 2 die daar heen wouden gaan. en enkel omdat 't Harde er ghetto'ish uitziet. haha. beetje doods, vond het ook eng vorig jaar toen we weggingenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:35 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik denk na de eerste trein al, uurtje of half 7?
Hoe komt het eigenlijk dat niemand naar Lelystad gaat?Ik ga alleen naar 't Harde omdat ik de dag ervoor naar Zwolle ga, is 10 minuten ofzo.
Ik vond Lelystad persoonlijk een fijnere rij om in te staan, dat was geen trechter waar je halfdood gaat.
Wij zouden dus ook gebracht worden, maar ik kreeg dit mailtje van LL:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:37 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
ja ikzelf zat te improviseren dat we bij de dijk gewoon afgezet konden worden, en vanaf daar verder liepen naar de ingang, want we gaan dan rond uurtje of 8 in de ochtend weg, om er vervolgens half 10 aan te komen
ben nog nooit eerder afgezet dus ja..wat zou jij doen/hoe doe jij het? want mijn oom [die ons brengt] kan niet in de file staan
Dus als je heel vroeg bent hoef je waarschijnlijk niet in de file te staan. Misschien doen wij dat ook wel zo, want ik denk niet dat onze ouders nog zin hebben om in die enorme rij te gaan staan.quote:Je kunt vanaf een uur of half drie terecht bij de K&R. Er is maar een weg, dus als het druk is, sta je even met je auto in de rij.
Groeten & tot #LL10,
Lowlands
Wij hebben 2 jaar geleden een bus gehuurd. We waren om 8 uur op de dijk, bus kon nog NET omkeren, maar mocht eigenlijk niet..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:47 schreef zonisdegod het volgende:
half 3? verdooooriee, nou dat gaat dus niet door, maar er is toch zeker wel mogelijkheid tot omkeer bij de dijk waar dan nog niet zo'n file is rond half 10? hoop het wel, want dat is onze enige good option for now
Ja daar hoop ik dus ook op. Iemand die hier ervaring mee heeft?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:47 schreef zonisdegod het volgende:
half 3? verdooooriee, nou dat gaat dus niet door, maar er is toch zeker wel mogelijkheid tot omkeer bij de dijk waar dan nog niet zo'n file is rond half 10? hoop het wel, want dat is onze enige good option for now
Aha, dus K&R zonder dat de bestuurder nog een hele tijd moet wachten om terug te rijden is dus eigenlijk niet echt mogelijk?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij hebben 2 jaar geleden een bus gehuurd. We waren om 8 uur op de dijk, bus kon nog NET omkeren, maar mocht eigenlijk niet..
Het is wel erg lastig om om te moeten keren en door/langs/over alle auto's heen te moeten rijden die daar staan. Heb mensen gezien die vanaf de andere kant vd dijk kwamen (naar hun werk gingen) en die ongeveer 1,5/2 uur erover hebben gedaan om door de rij te komen. Om 9 uur..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:50 schreef TWP het volgende:
[..]
Aha, dus K&R zonder dat de bestuurder nog een hele tijd moet wachten om terug te rijden is dus eigenlijk niet echt mogelijk?
Oke, dank voor de info! Dan wordt het waarschijnlijk toch gewoon de trein.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is wel erg lastig om om te moeten keren en door/langs/over alle auto's heen te moeten rijden die daar staan. Heb mensen gezien die vanaf de andere kant vd dijk kwamen (naar hun werk gingen) en die ongeveer 1,5/2 uur erover hebben gedaan om door de rij te komen. Om 9 uur..
Bedoel je bij de hekken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:55 schreef zonisdegod het volgende:
ik nam het zo aan, voor de lange file-rij is toch een t-splitsing op de dijk? (voor zover ik me herinner + heet het zo?) dat je dan bij die t-splitsing gewoon gedropt word en daar omdraait, want dat moet haast wel, het is toch een 2-baans weg? de Bremerdijk loopt dood, dus daar kan je wel omkeren neem ik aan
[ afbeelding ]
welke hekken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Bedoel je bij de hekken?
En ik zag altijd iedereen 2 auto's naast elkaar, soms zelfs 3 naast elkaar zien staan in de rij
Je kan het proberenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:03 schreef zonisdegod het volgende:
nee, volgens mij is dit moeilijk uti te leggen, je hebt toch een hele lange weg waar die file is?, nou voor die hele lange pad 'begint' heb je toch een t-splitsing? dat je dan daar gedropt wordt, en heel die lange weg richting de hekken gewoon te voet gaat, langs alle auto's. want ik neem aan dat rond half 10 niet de hele weg in de file zit
dit komt over als 'you can try, but you gonna fail anyhow' XDquote:
Nja, ik ben nog nooit later aangekomen bij de dijk dan 9 uurquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:08 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
dit komt over als 'you can try, but you gonna fail anyhow' XD
ik moet echt zekerheid hebben wat dit betreft, want ga echt niet wachten tot half 3 voor de kiss & ride.
kan iemand met ervaring vertellen hoe ik het best vroeg afgezet kan worden?
T komt wel goedquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:16 schreef zonisdegod het volgende:
nou, het is nog vroeg op de dag, er komen vast wel fokkers reageren die in dit situatie hebben gezeten
maar alsnog thanks for the info <3
De bremerbergdijk lopt niet dood, die wordt van beide kanten ongeveer 1 richtings verkeer, en dan mag je over de brug de lowlandsparkeerplaats op rijden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:55 schreef zonisdegod het volgende:
ik nam het zo aan, voor de lange file-rij is toch een t-splitsing op de dijk? (voor zover ik me herinner + heet het zo?) dat je dan bij die t-splitsing gewoon gedropt word en daar omdraait, want dat moet haast wel, het is toch een 2-baans weg? de Bremerdijk loopt dood, dus daar kan je wel omkeren neem ik aan
[ afbeelding ]
fijne tijden.. Wat ga je doen dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:48 schreef Susi het volgende:
Ik ga er werken, vier dagen van 8 uur 's avonds tot 8 uur 's ochtends. Ik hoop dat ik het overleef en een relatief relaxte positie krijg, waar een hoop mensen langs komen.
Als de K&R al open is wel, maar die opent pas als de parkeerterreinen open gaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Eigenlijk als je wordt gebracht door je ouders is het toch normaal dat je gewoon bij Kiss 'N Ride wordt afgezet?
Jamaar samen uit, samen thuis. Zo ben ik en zo is zij ook (ook als ik iets heb). Dus gewoon samen naar huis, dan maar vroeg. Heb het nu wel geaccepteerd, jammer (ook omdat we donderdagavond pas gaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Daarom. Beetje jammer om nu al de voorpret te laten verpesten door zoiets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |