...drupdrupdrup...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:49 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb geen pony meer en ik hoef er niks in te doen, het droogt vanzelf goed.
Maar nu hopen dat mijn haar niet vet wordt van de regen want dan zit het alsnog niet.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:50 schreef friekin_ het volgende:
Het spijt me heel erg, maar ik als man met lang haar zijnde vind het echt niet boeiend hoe mijn haar zit op een festival
qftquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:50 schreef friekin_ het volgende:
Het spijt me heel erg, maar ik als vrouw zijnde vind het echt niet boeiend hoe mijn haar zit op een festival
op LL moet ik het zelf betalen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:56 schreef smoeske het volgende:
als ik het mij goed herinner , kan je zelfs naar de kapper OP LL .
Hoe kun je nou na 3 jaar nog steeds een pony hebben?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:58 schreef frame-saw het volgende:
Nou mijn dag is best verpest als mijn haar niet ziet. Ik ben geen tutje ofzo, het hoeft ook niet perfect te zitten, maar ik vind mezelf toch echt wel op mijn lelijkst als mijn pony als slappe draadjes op mijn voorhoofd zit. Daar gaat geen spontane puistaanval tegenop. En ik moest toch een keer naar de kapper, was er al 3 jaar niet geweest :x
dan was je pony vast heeeel erg lang ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:58 schreef frame-saw het volgende:
Nou mijn dag is best verpest als mijn haar niet ziet. Ik ben geen tutje ofzo, het hoeft ook niet perfect te zitten, maar ik vind mezelf toch echt wel op mijn lelijkst als mijn pony als slappe draadjes op mijn voorhoofd zit. Daar gaat geen spontane puistaanval tegenop. En ik moest toch een keer naar de kapper, was er al 3 jaar niet geweest :x
sounds good broquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:56 schreef kciR het volgende:
Kiss 'n Ride is gewoon hetzelfde als de toegang voor alle anderen. Althans, als wij ons lieten brengen werden we altijd op de dijk gedropt, gewoon achteraan de rij. En wij dan uitladen en naar de ingang lopen langs de rij met wachtende auto's. De chauffeurs konden dan gewoon met de auto omkeren en terug.
Niks half 3 en niks lang wachten
Ik dacht altijd dat ADD stond voor Aandoenlijk Dronken Dertigerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Attention Deficit Disorder... Hij is vast snel afgeleid
Je gebruikte een stijltang.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:58 schreef frame-saw het volgende:
Ahh das een prima reden !quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
op LL moet ik het zelf betalen.
Nee, dronken dertigers zijn overigens zelden aandoenlijk en daarnaast valt dat onder het kopje `alcoholist´quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ADD stond voor Aandoenlijk Dronken Dertiger
Zelf knippen. Maar ik was het nu zat om dat te doen, vond het ook niet mooi meer. Al vond de kapster dat ik het nog heel goed had gedaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:59 schreef smoeske het volgende:
[..]
dan was je pony vast heeeel erg lang ?
IK WIL OOOOOOOK!! Maar ik moet eerst nog een paar uur werken (lees: fysiek aanwezig zijn) en dan bij mn ouders eten...quote:
Zei ze dat overdreven vriendelijk?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:02 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Zelf knippen. Maar ik was het nu zat om dat te doen, vond het ook niet mooi meer. Al vond de kapster dat ik het nog heel goed had gedaan
Als je een beetje stabiele hand heb kan dat best goed gaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:02 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Zelf knippen. Maar ik was het nu zat om dat te doen, vond het ook niet mooi meer. Al vond de kapster dat ik het nog heel goed had gedaan
Yay ik ben niet de enige!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:04 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik ben nu bezigAlleen kleding is nog lastig.
Nee, en ze lachte me ook uit om de scheefheid, maar de laagjes+pony waren goed gelukt vond ze. Ach ja, ik heb krullen dus dat is niet moeilijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zei ze dat overdreven vriendelijk?
Voor als ze nat worden, dan pak je snel een nieuwe?quote:
Pleasequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Voor als ze nat worden, dan pak je snel een nieuwe?
Krullen zijn zo ontzettend ruk als het regentquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:05 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nee, en ze lachte me ook uit om de scheefheid, maar de laagjes+pony waren goed gelukt vond ze. Ach ja, ik heb krullen dus dat is niet moeilijk.
Kan je net zo goed alsvast gaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja!Alleen nog tandenborstel+douchespul en dan..ben..ik..denk..ik..klaar?
Ik neem gewoon mn afgetrapte leren laarzen mee. Geen blaren en lekker droog en warm! Deden het prima op pinkpop en dancevalleyquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:13 schreef GotC het volgende:
[..]Dat is een goeie, die heb ik nog niet
Groovetube nachtdienstquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kun je op LL ook maar beter nachtdienst draaien, ben je alvast in je ritme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |