Yay ik ben niet de enige!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:04 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik ben nu bezigAlleen kleding is nog lastig.
Nee, en ze lachte me ook uit om de scheefheid, maar de laagjes+pony waren goed gelukt vond ze. Ach ja, ik heb krullen dus dat is niet moeilijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zei ze dat overdreven vriendelijk?
Voor als ze nat worden, dan pak je snel een nieuwe?quote:
Pleasequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Voor als ze nat worden, dan pak je snel een nieuwe?
Krullen zijn zo ontzettend ruk als het regentquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:05 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nee, en ze lachte me ook uit om de scheefheid, maar de laagjes+pony waren goed gelukt vond ze. Ach ja, ik heb krullen dus dat is niet moeilijk.
Kan je net zo goed alsvast gaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja!Alleen nog tandenborstel+douchespul en dan..ben..ik..denk..ik..klaar?
Ik neem gewoon mn afgetrapte leren laarzen mee. Geen blaren en lekker droog en warm! Deden het prima op pinkpop en dancevalleyquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:13 schreef GotC het volgende:
[..]Dat is een goeie, die heb ik nog niet
Groovetube nachtdienstquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kun je op LL ook maar beter nachtdienst draaien, ben je alvast in je ritme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |