Ik denk dat ik maar gewoon 8 liter Grolsch mee neemquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:36 schreef WeirdWestMan het volgende:
Yay net even 2 sixpacks Grolsch gehaald om in te ruilen bij de koelservice![]()
Vanwaar die vraag en vanwaar die PI?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Zijn er ook nog fokkers die gaan proberen te scoren op lowlands?
Nah, heb al genoeg drugsquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik had het gisteren met een mede-fokster over sex op lowlands, dus ik vroeg me af of er daar zulke vaker ineens geregeld worden, you know.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vanwaar die vraag en vanwaar die PI?
Proberen wel.. of het lukt is een tweede Vorig jaar de boel afgeblazen na een iets te enthousiaste inname va genotsmiddelen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Je mag hem op FOK! tegen kostprijs aanbieden. Zijn vast wel mensen die willen. Open er hier een topic over?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:08 schreef MrBrightside het volgende:
Is er hier ook ergens een topic voor mensen die een kaartje te koop hebben? Ik ga niet meer ivm introductieweek van school, dus ik verkoop hem.
Regel jij al je dates ook via internet?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Heb net besloten dat ik ook maar gewoon wel ga.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:15 schreef Peter het volgende:
[..]
Je mag hem op FOK! tegen kostprijs aanbieden. Zijn vast wel mensen die willen. Open er hier een topic over?
Of meld het hier: Nieuwe kaarten in de verkoop #2 zijn vast FOK!kers die nog een kaartje willen.
Krijg je geen spijt van!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:41 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Heb net besloten dat ik ook maar gewoon wel ga.
Welke introductieweek?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:04 schreef MrBrightside het volgende:
Nee, dat denk ik ook niet. Niet dit weekend in ieder geval, maar misschien volgende week, als ik wel per ongeluk de hele nacht door ga en zo en dat ik daar de vruchten van pluk als ik introductieweek heb. :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |