Nou, dat zal wel meevallen hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:18 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik geloof dat het misschien wel wat rustiger zal zijn.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik ben vandaag een beetje ingestort, dus niet zo fanatiek
Was ist passiert?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:05 schreef Sitethief het volgende:
Wat kan de liefde toch lastig zijn![]()
![]()
![]()
.
Dat is ook precies wat ik ga doenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:10 schreef Vanyel het volgende:
Lezzer, je collega's blijven ook niet voor jou als ze zelf wat anders willen. In werk moet je voor jezelf kiezen.
Ik ga in ieder geval m'n lopende dingen eens met gezwinde spoed afrondenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:15 schreef Vanyel het volgende:
Frustrerend. Maar als het gewoon een baan is, kun je dat ook laten gaan hoor. Nu opzeggen, 1 of 2 maanden afronden en evt opvolger inwerken en daaaaag
Ik ben helemaal verliefdquote:
Ik vind je niet eng hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb hier blijkbaar een heel eng imago gecreëerd
Awww succes!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:13 schreef Avey het volgende:
Gutenabend!
Ik ben gebroken, en ik moet morgen de hele dag verhuizen... help
Eerder een beetje rond eigenlijkquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:07 schreef Vanyel het volgende:
Ik stel me juist een heel klein beetje vierkantig iemand voor met ook een soort vierkant haar.
Maar dat is allemaal je eigen schuld met je zelfbenoemde enorm lesbische uiterlijk
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:41 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik droomde. Over jullie allemaal.![]()
terwijl Avey en Skunkasaur de speeltuin onveilig maakten. Maar dan ook echt, haalde tegels uit de grond en braken dingen af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |