Zomer, zomer? Waar?quote:Op maandag 16 augustus 2010 07:23 schreef lezzer het volgende:
Lieve meiden, het is zomer...
Dan eet je toch aardbeinvlaai?
Ja, officieel is het zomer dusquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:29 schreef Donsveertje het volgende:
[..]
Zomer, zomer? Waar?
*kijkt naar buiten waar het 18 graden is en regent midden in Augustus.*
Omdat hij en ik hetzelfde meisje leuk vinden, en ze hem niet op die manier leuk vind, maar mij welquote:
Ik eet eigenlijk helemaal geen vlaai. Die kunnen ze hier helemaal niet bakken. Dan liever iets anders.quote:Op maandag 16 augustus 2010 07:23 schreef lezzer het volgende:
Lieve meiden, het is zomer...
Dan eet je toch aardbeinvlaai?
Ik eet ook nooit vlaai als ik boven de sloot ben hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk helemaal geen vlaai. Die kunnen ze hier helemaal niet bakken. Dan liever iets anders.
Ik eet ook alleen vlaai als ik in Limburg ben. Gelukkig ben ik dat wel vaak.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik eet ook nooit vlaai als ik boven de sloot ben hoor
Beter van niet
Iemand gisteren Zomergasten gezien?
Dan moet ik denken aan neplesbos die zoenen in de bar om aandacht van mannen te krijgen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:10 schreef lezzer het volgende:
Oh. een vraagje.
"Lesbilicious" Wat voor associatie heb je dan?
Check mijn FoBoquote:
Heb je geen toilet in je auto dan? Ik wel hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:33 schreef wonderer het volgende:
Ik moet zo ruim een uur rijden en mijn darmen zijn van slag
Labiassociatie heb ik dan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:10 schreef lezzer het volgende:
Oh. een vraagje.
"Lesbilicious" Wat voor associatie heb je dan?
Jij krijgt van mij Nena. Om je sig.quote:
Wat voor tabletje?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:41 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Heb je geen toilet in je auto dan? Ik wel hoor.![]()
Kun je niet zo'n tabletje nemen?
Je weet waar de tekst vandaan komtquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:46 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Jij krijgt van mij Nena. Om je sig.
[ afbeelding ]
Ze is onderhand wel oma, maar dat mag de pret niet drukken.
Jazeker. Ik vind het woord lesbilicious een beetje viezig.quote:
Maar jij bent dan ook oudquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jazeker. Ik vind het woord lesbilicious een beetje viezig.
Och nee...quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:28 schreef lezzer het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)or-ophef-in-VS.dhtml
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:28 schreef lezzer het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)or-ophef-in-VS.dhtml
quote:
Raam open laten staan met 1500 euro aan laptop eronderquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:25 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kwam gisteren thuis met bloedende handen omdat ik me weer eens ergens langs had geschaafd. Wie iemand kan vinden die lomper is dan ik, krijgt van mij de hoofdprijs.![]()
Auw!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Raam open laten staan met 1500 euro aan laptop eronder.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Raam open laten staan met 1500 euro aan laptop eronder.
Deaudquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:00 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat is wel lomp ja. Hoe is het nu met de laptop?
Met mijn ogen dicht door een zwembad zwemmen om vervolgens m'n kop tegen de rand te stoten. Toen moest ik hechtingen.
Ja, maar niet tegen stomme actiesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:19 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Rot zeg. Was de laptop verzekerd?
Nou nee, eigenlijk niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:09 schreef Vanyel het volgende:
Gossie toch. Kunnen we iets voor je doen?
Gewóón even een kwestie van de loterij winnen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou nee, eigenlijk niet.
Ik ben zelf wat knoopjes aan het doorhakken carrièretechnisch gezien
Nee hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:04 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Gewóón even een kwestie van de loterij winnen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee hoor
Gewoon een kwestie van iets minder loyaal aan de werkgever zijn
Ik vind het zielig voor m'n collega's als ik weg ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |