En het is gemeend van mijn kant! Heb na SV nog een tijd rondgehangen op chats maar ontdek steeds meer wat een onechte benoening dat is! Lees mee, zie dingen gebeuren die ik echt niet kan begrijpen.quote:
quote:quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Niets zo mooi als een baby aan het lachen maken![]()
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:25 schreef Laysa het volgende:
ja.....dat zijn toch echt wel enorme smeltmomenten
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:45 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Hier een babyfilmpje met hilarische foto's:
http://www.trilulilu.ro/PartzPartzescu/1a9e4f76ebcecc
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:04 schreef Toverheks het volgende:
ik ga naar bed, ik wens jullie slaap lekkeren voor laysa en D-K duimen het hele weekend.
slaap lekker all
Truste Heksiequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:04 schreef Toverheks het volgende:
ik ga naar bed, ik wens jullie slaap lekkeren voor laysa en D-K duimen het hele weekend.
slaap lekker all
Damned, ze hebben dus geen telefoon meer gehad vandaag?? En mijn duimen zijn onderhand al bijna versleten! Maar ga gewoon door met duimen voor Laysa!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:04 schreef Toverheks het volgende:
slaap lekker all
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
Damned, ze hebben dus geen telefoon meer gehad vandaag?? En mijn duimen zijn onderhand al bijna versleten! Maar ga gewoon door met duimen voor Laysa!
Had zo gehoopt op een positief telefoontje voor jullie, moet ik me nog het hele weekend suf zitten draaienquote:
ghehehe nah het komt zoals het komt...mijn moeder zegt dat ergens ''daar'' een perfect huisje voor ons is...ik hoop alleen dat dat deze blijkt te zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:45 schreef spuitje het volgende:
[..]
Had zo gehoopt op een positief telefoontje voor jullie, moet ik me nog het hele weekend suf zitten draaien
zit je dan nog steeds naakt op de bank?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het zou over seks gaan, wordt het opeens een klef topic
Wat denk je dat we zo meteen gaan doen dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mijn date van gisteravond heeft al twee keer gebeld. Ongeveer om half zes, toen hing ze, dacht ik, om zeven uur op en nu rond 22:37 en ik moest het gesprek zojuist afkappen. Er komt geen einde aan, maar ja, ik kan luisteren hèquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
zit je dan nog steeds naakt op de bank?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn date van gisteravond heeft al twee keer gebeld. Ongeveer om half zes, toen hing ze, dacht ik, om zeven uur op en nu rond 22:37 en ik moest het gesprek zojuist afkappen. Er komt geen einde aan, maar ja, ik kan luisteren hè
Ow ja. Wat is jouw doelgroep Teun?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gaan we lullig doen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ze is leuk hoor, dat dan weer wel. Diequote:
Alles wat een inkomen boven de 3 ton heeftquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja. Wat is jouw doelgroep Teun?
Daar kan ik je aardig in volgen, hoewel ik dan weer een zwak voor donker heb.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alles wat een inkomen boven de 3 ton heeft![]()
Geintje natuurlijk. Ik weet het niet remlof, ik heb geen vaste doelgroep. Ik vind klein en blond wel altijd heel erg aantrekkelijk. Verder moeten ze wat fysiek ingesteld zijn en wat knuffelig zijn. Verbaal lekker gebekt, open en dirty mind is zeer welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |