het ontroerd me enorm en brengt een hoop herinneringen terugquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe maar glimlachen dan![]()
Janken komt later nog.
Kom op jongens, ik vind het fijn om hierover te praten en jullie medeleven doet me zo goed, maar niet ineens stil vallen hoor
Tja, eerlijk gezegd weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen. Dat komt, omdat het me persoonlijk raakt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe maar glimlachen dan![]()
Janken komt later nog.
Kom op jongens, ik vind het fijn om hierover te praten en jullie medeleven doet me zo goed, maar niet ineens stil vallen hoor
je hoeft helemaal geen sorry te zeggen...tis goed om stil te staan bij dingen die gewoon zijn....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Jullie zijn lief![]()
En sorry als ik oude wonden open haal
Anche tu sei dolcequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Jullie zijn lief![]()
En sorry als ik oude wonden open haal
ohhhhhhhhh lief, of lachte ze je niet stiekum uit??? kan ook hequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:13 schreef Laysa het volgende:
even iets liefs...ik kreeg gisteren het babynichtje van DK heel erg aan het lachen....en dat had ze nog nooit gedaan...ze kneep helemaal met dr vuistjes en echt helemaal breed lachen![]()
![]()
Slaap lekker Rudiequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Anche tu sei dolce![]()
![]()
Ik ga een lijstje maken wat mee te nemen volgende week. Notte a tutti, Ci vediamo![]()
Haha nee nee ze vond het gewoon leukquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh lief, of lachte ze je niet stiekum uit??? kan ook he
slaap lekker, ja Laysa zette ff de vertaling voor me neer, weltrusten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Anche tu sei dolce![]()
![]()
Ik ga een lijstje maken wat mee te nemen volgende week. Notte a tutti, Ci vediamo![]()
ghehehe voorzichtig zijn he...dat de ratten hem niet op etenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:17 schreef Toverheks het volgende:
ik ga ff rondje met Bertje Maradona
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Anche tu sei dolce![]()
![]()
Niets zo mooi als een baby aan het lachen makenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:13 schreef Laysa het volgende:
even iets liefs...ik kreeg gisteren het babynichtje van DK heel erg aan het lachen....en dat had ze nog nooit gedaan...ze kneep helemaal met dr vuistjes en echt helemaal breed lachen![]()
![]()
Ik ben een heel klein beetje jaloersquote:
Naturalmentequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een heel klein beetje jaloers![]()
Ga je lekker vakantie vieren?
ja.....dat zijn toch echt wel enorme smeltmomentenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets zo mooi als een baby aan het lachen maken
Bedanktquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:24 schreef Chanel5 het volgende:
Ik las hier even mee, weet niet precies hoe alles zit maar wens de betrokken personen veel geluk en veel sterkte, blijdschap en verdriet blijken maar weer dicht bij elkaar te liggen!
Delizioso!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |