Eigenlijk zijn we allemaal een beetje talenwonders hier.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
okeen deze ken ik wel lezen en vertalen, het maakt toch geen ene reet uit, zie je wel gert, ik ga vooruit
Als windows er opnieuw op is gezet, is de schijf wellicht eerst geformatteerd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:25 schreef hondjes het volgende:
Zoooo, computer was helemaal kapot...
Nu staat er nieuwe windows op, maar kan niets meer vinden..pfffffffffff
Het zou inmiddels wel kut zijn als we het niet kregen....De huiskamer is al ingerichtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, we blijven hier gewoon nog even door duimen
Bûter, Brea en Griene Tsiisquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we allemaal een beetje talenwonders hier.
Toevallig net nog een nieuwe backup gemaakt en opstartschijfquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Als windows er opnieuw op is gezet, is de schijf wellicht eerst geformatteerd.
Ik doe dat in ieder geval wél altijd (en gebruik een andere partitie voor documenten e.d)
Verstaan lukt nog wel, sizze wordt lastig. Maar ja: geboren in Rotjeknor, deels getogen in tukkerland en wonend in Den Haag; dan ben je zéker geen Fries, laat staan een oprjochte.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bûter, Brea en Griene Tsiis
Wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries
En nu in het Italiaans.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toevallig net nog een nieuwe backup gemaakt en opstartschijf
Deze woning moet van jullie wordenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het zou inmiddels wel kut zijn als we het niet kregen....De huiskamer is al ingericht![]()
het ligt ideaal....dichtbij het ziekenhuis() en de Unie....en ons mam vertelde daarstraks dat mijn pap daar op kamers zat...3 straten verderop toen hij en mn moeder verliefd op elkaar werden
...en ik ben dan zunne romantische kut dat ik dan zeg oooooooooooooo das leuk...dan eindig ik in de wijk waar jullie zijn begonnen
![]()
Soort van cirkeltje wat dan rond is![]()
toeval??? I think not![]()
Keind wat sjoenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bûter, Brea en Griene Tsiis
Wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries
ja maar ik wil daar nog wel 30 jaar wonen hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze woning moet van jullie worden![]()
Maar doe eens even normaal met dat cirkeltje waar je gaat eindigen
Deze Friese zin wil me nog wel lukken ook al ben ik geboren en getogen in Rotjeknor. Maar mijn halve familie woonde in Friesland, dus ben ik ook opgegroeid met skutsesyle en suikerbroodquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Verstaan lukt nog wel, sizze wordt lastig. Maar ja: geboren in Rotjeknor, deels getogen in tukkerland en wonend in Den Haag; dan ben je zéker geen Fries, laat staan een oprjochte.
En dan mogen we legaal een seniorenwoning claimen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar ik wil daar nog wel 30 jaar wonen hoor![]()
Dan is het goedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar ik wil daar nog wel 30 jaar wonen hoor![]()
Okeuhquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
Mijn zus vertelde vandaag dat ze een vroegere vriendin had gebeld omdat die anders zo zou schrikken als ze ineens een rouwkaart kreeg
Oi....das wel heel rauw, maar wel heel knap van je zus.....ik krijg er tranen van....ik vind het maar een dapper vrouwke en jou ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
Mijn zus vertelde vandaag dat ze een vroegere vriendin had gebeld omdat die anders zo zou schrikken als ze ineens een rouwkaart kreeg
oohhh wat lief van je zus dat ze daar aan denkt om die vriendin te bellen krijg er gewoon kippevel van.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
Dat zijn de lastige gesprekken van het leven. Lijkt me verdomd moeilijk om dat te vertellen en net zo moeilijk omdat te horen te krijgen. Ik heb er verder geen woorden voor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
Ik moest ook een paar keer slikken toen ze het zei, maar het is wel zoals het is en ik heb er zo ontzettend veel bewondering voor hoe ze ermee omgaatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oi....das wel heel rauw, maar wel heel knap van je zus.....ik krijg er tranen van....ik vind het maar een dapper vrouwke en jou ook
ja maar niet alleen zei he Deisyy, ook haar zusjes zijn sterkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest ook een paar keer slikken toen ze het zei, maar het is wel zoals het is en ik heb er zo ontzettend veel bewondering voor hoe ze ermee omgaat
Niet half zo sterk als zij hoor Heksjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar niet alleen zei he Deisyy, ook haar zusjes zijn sterk
Maar nu draagt ze het niet alleen in ieder geval. Samen dragen is lichter dan alleen dragen lijkt me!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet half zo sterk als zij hoor Heksje
je onderschat jezelf lieverdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet half zo sterk als zij hoor Heksje
Zo is het, we voelen ons nu ook het best als we bij elkaar zijn en hebben heel veel steun aan elkaarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar nu draagt ze het niet alleen in ieder geval. Samen dragen is lichter dan alleen dragen lijkt me!
Dat maakt me enerzijds verdrietig en anderzijds doet het me glimlachen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is het, we voelen ons nu ook het best als we bij elkaar zijn en hebben heel veel steun aan elkaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |