Ohquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Allora, non parliamo italiano più.
Potrebbe essere meglio.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Benissimo. E tu , come stai?
ja dat bedoel ik ppfftt en Gert ik zag dat filmpje gister omdat Sourry en ik een schilderij moeten maken voor FANN ( einddatum 1 okt) en kwam toevallig op Bob Ross, en zag deze en moest gelijk aan jou denkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jezus jongens, Heksje is net met Engels begonnen, schakelen jullie nu weer door naar een volgende taal
Heerlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:12 schreef remlof het volgende:
Nog wel even deze vette italodisco:
Zo geweldig
M'è venuta una pensata nella tana l'ho portataquote:
Dat klinkt goed, we blijven hier gewoon nog even door duimenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook! Maar het is gewoon afwachten. Het is ook best mooi gelegen en het heeft een terras voor en een tuintje achter en dat willen wel meer mensen.
A joh, das macht doch kein Flaus aus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik ppfftt en Gert ik zag dat filmpje gister omdat Sourry en ik een schilderij moeten maken voor FANN ( einddatum 1 okt) en kwam toevallig op Bob Ross, en zag deze en moest gelijk aan jou denkenkomt door je Avatar, maar wat ie allemaal vertelde wist ik ook niet hoor.
Gewoon op de speakers, en deze is van betere kwaliteit:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:16 schreef Deisyy het volgende:
Kut![]()
Wil ik mijn oortjes in doen om naar Pino dÁngio te luisteren heeft 1 van de katjes ze kapot gevreten
okequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
A joh, das macht doch kein Flaus aus.
Die heeft een onjuiste notatiequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon op de speakers, en deze is van betere kwaliteit:
Eigenlijk zijn we allemaal een beetje talenwonders hier.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
okeen deze ken ik wel lezen en vertalen, het maakt toch geen ene reet uit, zie je wel gert, ik ga vooruit
Als windows er opnieuw op is gezet, is de schijf wellicht eerst geformatteerd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:25 schreef hondjes het volgende:
Zoooo, computer was helemaal kapot...
Nu staat er nieuwe windows op, maar kan niets meer vinden..pfffffffffff
Het zou inmiddels wel kut zijn als we het niet kregen....De huiskamer is al ingerichtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, we blijven hier gewoon nog even door duimen
Bûter, Brea en Griene Tsiisquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we allemaal een beetje talenwonders hier.
Toevallig net nog een nieuwe backup gemaakt en opstartschijfquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Als windows er opnieuw op is gezet, is de schijf wellicht eerst geformatteerd.
Ik doe dat in ieder geval wél altijd (en gebruik een andere partitie voor documenten e.d)
Verstaan lukt nog wel, sizze wordt lastig. Maar ja: geboren in Rotjeknor, deels getogen in tukkerland en wonend in Den Haag; dan ben je zéker geen Fries, laat staan een oprjochte.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bûter, Brea en Griene Tsiis
Wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries
En nu in het Italiaans.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toevallig net nog een nieuwe backup gemaakt en opstartschijf
Deze woning moet van jullie wordenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het zou inmiddels wel kut zijn als we het niet kregen....De huiskamer is al ingericht![]()
het ligt ideaal....dichtbij het ziekenhuis() en de Unie....en ons mam vertelde daarstraks dat mijn pap daar op kamers zat...3 straten verderop toen hij en mn moeder verliefd op elkaar werden
...en ik ben dan zunne romantische kut dat ik dan zeg oooooooooooooo das leuk...dan eindig ik in de wijk waar jullie zijn begonnen
![]()
Soort van cirkeltje wat dan rond is![]()
toeval??? I think not![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |