Jawel. Maar ik dacht dat je diequote:
Trek je badjas dan maar weer aanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ah, een Gamma klauwtje dus. Nou, vandaag niet meer denk ik
Het liedje is van een ontroerende schoonheid, alleen die wijven zijn m'n type niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:58 schreef remlof het volgende:
Ow deze slechte Nederpop lijkt me wel iets voor Gert:
Het was voornamelijk kaal! Ze hadden de vloer en de vitrage eruit gestript. Ik zag zo snel ook geen keuken noch toilet. Ze waren alles opnieuw aan het verven (muren/plafond). Er zat nog wel een traplift in.quote:
Allora, non parliamo italiano più.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jezus jongens, Heksje is net met Engels begonnen, schakelen jullie nu weer door naar een volgende taal
Maar da zou dan betekenen dat je een nieuw toilet en een nieuwe keuken krijgt.... mochten jullie het huis krijgenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het was voornamelijk kaal! Ze hadden de vloer en de vitrage eruit gestript. Ik zag zo snel ook geen keuken noch toilet. Ze waren alles opnieuw aan het verven (muren/plafond). Er zat nog wel een traplift in.
Dat dacht ik ook! Maar het is gewoon afwachten. Het is ook best mooi gelegen en het heeft een terras voor en een tuintje achter en dat willen wel meer mensen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar da zou dan betekenen dat je een nieuw toilet en een nieuwe keuken krijgt.... mochten jullie het huis krijgen
Ohquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Allora, non parliamo italiano più.
Potrebbe essere meglio.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Benissimo. E tu , come stai?
ja dat bedoel ik ppfftt en Gert ik zag dat filmpje gister omdat Sourry en ik een schilderij moeten maken voor FANN ( einddatum 1 okt) en kwam toevallig op Bob Ross, en zag deze en moest gelijk aan jou denkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jezus jongens, Heksje is net met Engels begonnen, schakelen jullie nu weer door naar een volgende taal
Heerlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:12 schreef remlof het volgende:
Nog wel even deze vette italodisco:
Zo geweldig
M'è venuta una pensata nella tana l'ho portataquote:
Dat klinkt goed, we blijven hier gewoon nog even door duimenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook! Maar het is gewoon afwachten. Het is ook best mooi gelegen en het heeft een terras voor en een tuintje achter en dat willen wel meer mensen.
A joh, das macht doch kein Flaus aus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik ppfftt en Gert ik zag dat filmpje gister omdat Sourry en ik een schilderij moeten maken voor FANN ( einddatum 1 okt) en kwam toevallig op Bob Ross, en zag deze en moest gelijk aan jou denkenkomt door je Avatar, maar wat ie allemaal vertelde wist ik ook niet hoor.
Gewoon op de speakers, en deze is van betere kwaliteit:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:16 schreef Deisyy het volgende:
Kut![]()
Wil ik mijn oortjes in doen om naar Pino dÁngio te luisteren heeft 1 van de katjes ze kapot gevreten
okequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
A joh, das macht doch kein Flaus aus.
Die heeft een onjuiste notatiequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon op de speakers, en deze is van betere kwaliteit:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |