Moeilijk, moeilijk, moeilijk. Ik ga je helpen: het zijn Star Trek-fans, waarbij sommigen het leuk vinden in de taal Klingon met elkaar te spreken. Daarnaast bestaan er ook nog Starwars-liefhebbers (geen idee waarom) maar die spreken in ieder geval geen Klingon.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:55 schreef RM-rf het volgende:Van Star Tekfans of Starwars idioten die in Klingon lullen wordt het al vaak genoeg gezegd, maar die Adams-adepten zouden eigenlijk beter moeten weten dan dat elkaar nalopen.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:11 schreef Rudibu het volgende:
Mensen die a.s. vrijag een handdoek dragen hebben geen misplaatst gevoel voor religiositeit maar een soortgelijk gevoel voor humor als Douglas Adams.
het is niet eens een boek, maar een hoorspel..quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:09 schreef gr8w8 het volgende:
Hij denkt dat het een fantasieverhaal is over ruimtereizigers.Doe het boek een open en lees niet alleen de kaft aub.
quote:en laat ik je één ding vertellen over hoorspelen, enkel de grootste fantasieloze morons geloven dat die echt zijn ..
Hebben ze jou toen vergeten te vertellen dat ook dat niet echt was...?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:18 schreef gr8w8 het volgende:
[..]Dat zou ik niet zo stellig zeggen. War of the Worlds, does it ring a bell?
Alleen de eerste 2 delen zijn aanpassingen van de radioscripts. vanaf Life, The Universe & Everything zijn het originele verhalen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:15 schreef RM-rf het volgende:
[..]
het is niet eens een boek, maar een hoorspel..
Maar gelukkig hebben ze daar alsnog ook hoorspel-versie's van gemaakt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Alleen de eerste 2 delen zijn aanpassingen van de radioscripts. vanaf Life, The Universe & Everything zijn het originele verhalen.
het is dus een, enigszins uitgekauwd hoorspel ... dankjewel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Alleen de eerste 2 delen zijn aanpassingen van de radioscripts.
Dat is een geil idee, met heel groot Don't Panic erop.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En ondertussen heb ik nog steeds geen handdoek met HHTTG logo.
Auw, wat laat je hier duidelijk zien, dat je je zelfs nog nooit in het boek en de achtergronden verdiept hebt. Lees eens een Adams-biografietje. Kan je wat van leren.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:53 schreef RM-rf het volgende:
[..]
het is dus een, enigszins uitgekauwd hoorspel ... dankjewel.
Ah, dus jij doet niet aan Koninginnedag? Pasen? Kerstmis? Sinterklaas? Jij loopt nergens warm voor?quote:Die handdoeken manie is gewoon écht niet meer dan naloperij en groepsdwang:
kijk, een keertje als gadget dat te doen vind ik ook wel iets absurditsisch hebben, maar dat 'dwangmatige' en die hele 'institutionalisering eromheen komt me al snel ontzettend de nek uit.
Hij doet ieg wel aan kinderen en spreekt de Nederlandse taal, dus geheel nonconformistisch issie ook weer niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Auw, wat laat je hier duidelijk zien, dat je je zelfs nog nooit in het boek en de achtergronden verdiept hebt. Lees eens een Adams-biografietje. Kan je wat van leren.
[..]
Ah, dus jij doet niet aan Koninginnedag? Pasen? Kerstmis? Sinterklaas? Jij loopt nergens warm voor?
Bovenstaande post daarentegen heeft een niet te evenaren bijdrage geleverd aan datzelfde leven?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:46 schreef Rudibu het volgende:
Ik zou graag even reageren. Maar ik moet echt nu echt de kostbare tijd van mijn korte leventje verspillen met het klaarleggen van mijn handdoek.
Ach, wat is leven . . . .quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bovenstaande post daarentegen heeft een niet te evenaren bijdrage geleverd aan datzelfde leven?
Of dat, of gewoon effen, met een HHTTG logootje subtiel in een hoek.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is een geil idee, met heel groot Don't Panic erop.
Inderdaad Isa.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:19 schreef Isabeau het volgende:
Weet je, ik zou morgen nooit overal een handdoek mee naartoe hebben genomen, maar inmiddels ben ik overtuigd van het belang van het doen van rare nutteloze dingen![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:49 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Ze wilden m'n handdoek afrekenen bij de Zeeman daarnet![]()
![]()
Oh, hier wil ik wel foto's van zienquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:58 schreef Mark het volgende:
Smoking klaar, Cohiba klaar, handdoek klaar: op naar het gala
Dat klinkt een stuk beter dan mijn dag was. Heb bijna de gehele dag ziek op bed / de bank gelegen. Met handdoek. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:58 schreef Mark het volgende:
Smoking klaar, Cohiba klaar, handdoek klaar: op naar het gala
Ja, leuk! Het staat al op de kalenderquote:Op zondag 3 juni 2007 23:43 schreef Rudibu het volgende:
Zo kwam ik er een paar jaar geleden ook achter. Heb je iets om naar uit te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |