Oh, je moet hem oprollen? Ik dacht gewoon over de schouder hangen de hele dag.quote:
Dat dacht ik ook... Bovendien moet je in US zelf ook op de foto´s staan, dus dat oprollen zou raar zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oh, je moet hem oprollen? Ik dacht gewoon over de schouder hangen de hele dag.
Dat kan ook, maar die handdoeken liggen nu eenmaal zo bij me in de kast en laten zich ook makkelijk vervoeren in die toestand.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:49 schreef De_Hertog het volgende:
Oh, je moet hem oprollen? Ik dacht gewoon over de schouder hangen de hele dag.
Je ziet toch ergens mijn hand.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:50 schreef gr8w8 het volgende:
Dat dacht ik ook... Bovendien moet je in US zelf ook op de foto´s staan, dus dat oprollen zou raar zijn.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:50 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook... Bovendien moet je in US zelf ook op de foto´s staan, dus dat oprollen zou raar zijn.
quote:
Plus het was de reportage van vorig jaar.quote:
Zo laat pas?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:52 schreef thaleia het volgende:
Oh, ja, nee, ik kom niet in A'dam, maar ga 'm wel meenemen naar mijn werk e.d.
Morgenochtend trein van 7:20, heb jij die ook Mark?
In remembrance of Douglas Adamsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:45 schreef sleepflower het volgende:
Ik ben morgen in Amsterdam dus ik ga zeker even langs de ABC met m'n handdoek!
Onbewust? Die dacht gewoon zomaar 'Laat ik vandaag een handdoek meenemen?'quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Goed nieuws! Ook op kantoor zijn een aantal mensen met handdoek gespot. 2 bewust en één onbewust. Ze zullen vastgelegd worden op de gevoelige plaat.
In navolging.quote:
Op 25 mei, beide gekleed in slechts een handdoek?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Thaleia, nu jij hier post denk ik dat ik écht maar met je moet trouwen.
Je krijgt korting op de Guide en een gratis boekje. Mits je op de foto gaat met je handdoek.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kan zo ook nog wel even langs, maar wat gebeurt er daar? Is het de moeite waard?
Ik kreeg ook nog een coupon voor 4,20 korting.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je krijgt korting op de Guide en een gratis boekje. Mits je op de foto gaat met je handdoek.
Die kreeg ik dan weer niet. Degene achter de kassa begreep de hele kortingsactie niet zo goed.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:59 schreef sleepflower het volgende:
Ik kreeg ook nog een coupon voor 4,20 korting.
Ja, ik moest er ook apart om vragen. Het was ook alleen voor studenten, dus ik weet niet of jij het wel gekregen zou hebben (geen idee of je student bent of niet?). Maar goed, die korting komt natuurlijk altijd goed van pas.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:09 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die kreeg ik dan weer niet. Degene achter de kassa begreep de hele kortingsactie niet zo goed.
Als je die link hebt, zet hem dan ook even hier neer. Wil het ook wel graag zien.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik was ooit student.
Heb trouwens net een mailtje naar abc gestuurd met de vraag of ik de link naar hun foto's van handdoekdragers kan krijgen. Die kon ik namelijk nog niet ontdekken op hun website.
Ik nog niet IR!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, de Guide heb ik natuurlijk al, dus dat schiet niet zo op. Nou ja, ik kijk wel even.
Ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Kom net uit de ABC. Er waren al 25 handdoekdragers ons voorgegaan.
Paar mooie foto's geschoten en ook in de ABC zijn we op de gevoelige plaat vastgelegd door het personeel. We komen op hun website.
Tssssk. Niet eens de hele dag met een handdoek rondgelopen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:38 schreef Scandalous het volgende:
Ik ook![]()
Ik had net ervoor bij de Hema een zooi nieuwe handdoeken gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |