Een onvermoeibaar poesje?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boooh niks mini. Dat beest is gek zeg ik je! En onvermoeibaar!
Maar wel lief
waarheen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
Mijn kat spoort ook niet
Foto's zijn onderweg.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:39 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mooie Boorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:39 schreef Greys het volgende:
Ik zag jullie toevallig voorbij komenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:39 schreef Greys het volgende:
Misschien moesten alleen zn poten bijkleuren?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
En die pootjes zo ver mogelijk over de rand omdat daar de zon schijnt.
Ipv dat ie nou op de vensterbank in zijn geheel in de zon gaat liggen
Oh wat leuk!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zag jullie toevallig voorbij komenMaar wat heb jij een te gekke kat
En wat heeft ie een mooie tekening en kleuren in z'n vacht!
Marijkequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zag jullie toevallig voorbij komenMaar wat heb jij een te gekke kat
En wat heeft ie een mooie tekening en kleuren in z'n vacht!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat leuk!![]()
En dankjewel! Boor komt uit het asiel!
In mijn fotoboek kan je hem in volle glorie bekijken
Dat is Ing van de badkamerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
En Pisces, heb je de badkamer al af?
Wat een scheetquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:39 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is Ing van de badkamerEn die badkamer is af en heul mooi geworden
![]()
En kom maar vaker buurten weer als je tijd hebt
Ja maar dan krijg ik het niet in de brievenbus waar ik het op de post doequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:53 schreef Ml-etje het volgende:
Greys! Verstuur het niet als pakketpost hoor, we hebben hier zo'n grote bak dus dan kan het er zo in
[ afbeelding ]
Als het niet door een standaardbrievenbus past is het pakketpost.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:53 schreef Ml-etje het volgende:
Greys! Verstuur het niet als pakketpost hoor, we hebben hier zo'n grote bak dus dan kan het er zo in
[ afbeelding ]
Oh, wees gerust (of juist niet); dat doet die van mij ook!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:39 schreef Greys het volgende:
Oh gelukkig, dan is Boor niet de enige idiootquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, wees gerust (of juist niet); dat doet die van mij ook!
Ik ga morgen pas plannen maken, ook ivm het weer enzoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hebben jullie al plannen voor het weekend?
Dat heeft de onze ook altijd, heeft totaal geen richtinggevoel wat dat betreft.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:59 schreef Goodbye het volgende:
Die van mij eergister op de bank dan: Ze ligt lekker te snoezen tegen mij aan, dus ik geef haar een paar aaitjes over de bol. Dat vind ze zo fijn dat ze op haar rug wil rollen. Echter... daar was geen bank meer![]()
![]()
![]()
*PLOF*
Huh?
Noujaaaaa
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Joehoe!
Ik had post vandaag!!!
Jullie zijn uber, super, fantastico, geweldig lief![]()
![]()
![]()
Heel erg bedankt voor het lieve kaartje allemaal![]()
![]()
![]()
Helleu!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Joehoe!
Ik had post vandaag!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Nopequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als het niet door een standaardbrievenbus past is het pakketpost.
Ook al past het wel in jouw bus kan jij er gewoon 6,20 voor aftikken hoor
Mijn kat doet karatesprongen naar het zoontje van mijn beste vriendin, stokstaart en klimt tegen meubels en muren opquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan is Boor niet de enige idioot
Niets spannends, morgen naar een vriendin en zondag naar Zandvoort met vriendenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga morgen pas plannen maken, ook ivm het weer enzoEn jij iets leuks in de planning?
Jup die moet je hebbenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg ik het niet in de brievenbus waar ik het op de post doe
Ik zal het ff proberen morgen bij het postkantoortje hier, daar staat altijd zo'n zak
Klinkt goedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:59 schreef Greys het volgende:
Plannen voor het weekend:
Morgenochtend een beetje uitslapen.
Morgenmiddag de vijver een beetje aanpakken, de lelie woekert een beetje en de visjes hebben wat weinig zwemruimte zo
Morgenavond uit eten met Goodbye.
Zondag nog in te vullen. Als het mooi weer is (maar ik geloof dat dat het niet wordt) met het hondje naar het bos/strandje.
Fijn weekend! Ciaoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Niets spannends, morgen naar een vriendin en zondag naar Zandvoort met vriendenEn vanavond naar m'n broertjes verjaardag
Dus ik ben zo weg, tot later allemaal
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:59 schreef Goodbye het volgende:
Die van mij eergister op de bank dan: Ze ligt lekker te snoezen tegen mij aan, dus ik geef haar een paar aaitjes over de bol. Dat vind ze zo fijn dat ze op haar rug wil rollen. Echter... daar was geen bank meer![]()
![]()
![]()
*PLOF*
Huh?
Noujaaaaa
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Joehoe!
Ik had post vandaag!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Zondag geven ze regen op dus ik spaar alle binnenklusjes op.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:59 schreef Greys het volgende:
Plannen voor het weekend:
Morgenochtend een beetje uitslapen.
Morgenmiddag de vijver een beetje aanpakken, de lelie woekert een beetje en de visjes hebben wat weinig zwemruimte zo
Morgenavond uit eten met Goodbye.
Zondag nog in te vullen. Als het mooi weer is (maar ik geloof dat dat het niet wordt) met het hondje naar het bos/strandje.
Ja wel aardig. Ik heb heerlijk in mijn eigen bedje geslapen en het is fijn weer thuis te zijn. En dan nog fijne post ook. Ik ga oké het weekend in.quote:
Dus het heeft goed geholpen voor je gevoel?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja wel aardig. Ik heb heerlijk in mijn eigen bedje geslapen en het is fijn weer thuis te zijn. En dan nog fijne post ook. Ik ga oké het weekend in.
Leuk!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga morgen een kinderwagen bestellen
En zondag gaan we er samen voor zitten om een mooie wandmeubel te ontwerpen die een oom dan gaat knutselen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja wel aardig. Ik heb heerlijk in mijn eigen bedje geslapen en het is fijn weer thuis te zijn. En dan nog fijne post ook. Ik ga oké het weekend in.
Wat goed! Klinkt als een hele goede combi allemaalquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, ik moet meer drinken logischerwijs. Ik heb andere zetpillen tegen de misselijkheid en ik heb weer hulp van een psycholoog en ga vaker op controle bij mijn verloskundige. Zo hopen we herhaling te voorkomen.
Nog geen buikfoto's. Ik zie zelf wel een heul mini bolletje maar ik wil minimaal wachten totdat het bolletje mijn zwembandje daarboven heeft ingehaald![]()
Tombo, http://www.easywalker.nl/ned/qtro.html
Oh, mooie!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, ik moet meer drinken logischerwijs. Ik heb andere zetpillen tegen de misselijkheid en ik heb weer hulp van een psycholoog en ga vaker op controle bij mijn verloskundige. Zo hopen we herhaling te voorkomen.
Nog geen buikfoto's. Ik zie zelf wel een heul mini bolletje maar ik wil minimaal wachten totdat het bolletje mijn zwembandje daarboven heeft ingehaald![]()
Tombo, http://www.easywalker.nl/ned/qtro.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |