He wat zijn wij lekker slankquote:
Bij het zien van die foto nam ik mijzelf al voor om niet meer te zeurenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
He wat zijn wij lekker slank
Ik mag een chocoladekoekje extra vanavondquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:48 schreef tuintegel het volgende:
Bij het zien van die foto nam ik mijzelf al voor om niet meer te zeuren
Bij hoeveel kilo te zwaar mogen we er weer iets over gaan zeggen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dames, staat genoteerd,..........nooit meer zeuren he
Ik neem aan dat je doelt op sex he?quote:
Ja hallo, ik heb geen man horen zeggen dat zij niet meer zullen klagen itt enkele dames hierquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:01 schreef tuintegel het volgende:
Hey maar dan mogen mannen ook niet meer zeuren... je had tenslotte ook zo een vrouw als op eerder geposte foto kunnen hebben
Ok ok !quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb geen man horen zeggen dat zij niet meer zullen klagen itt enkele dames hier
Enig idee wat er in zo'n portie p.p. zit? Kan het op de website niet echt vinden. Dikke kans dat er wel eea inzit dat ik niet eet. Ik ben echt wel van de vis en saté enzo. Niet van de hamburgers en de worstjes. Maar goed, als ook hier de meerderheid dit wil pas ik me ook hierin aanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:13 schreef tuintegel het volgende:
Oh nog even over de BBQ , we geven dus geld .
Bij Slagerij Zuiderpark kan je van die handige BBQ porties p.p. halen . Als je nu uitgaat van het aantal mensen dat komt en voor ieder zo'n pakketje haalt ? Dan wat stokbrood , paar sausjes, plastic servies (action en kan je het lekker weggooien erna) . en wat drank (fris , rose, bier?) .
Ik denk dat je met 12.50 tot 15 euro p.p. echt een heel end komt en zelfs overhoudt?
Cola?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Kijk das duidelijk
Met mij hoef je geen rekening te houden. Mocht ik willen eten neem ik wel een stukje vlees mee en ik heb nog wel een lekker flesje bubbels staan
Want Breda is weg?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:36 schreef Flappekz het volgende:
Morgen niet naar Breda voor een kaartje
Je afsluitende zinquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:21 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Enig idee wat er in zo'n portie p.p. zit? Kan het op de website niet echt vinden. Dikke kans dat er wel eea inzit dat ik niet eet. Ik ben echt wel van de vis en saté enzo. Niet van de hamburgers en de worstjes. Maar goed, als ook hier de meerderheid dit wil pas ik me ook hierin aan![]()
Een ding: ik ga níet lopen leuren om het geld, ik schiet het níet voor en geld dat overblijft dat hou ik, voor de moeite
Hoeft niet. Heb er eentje in Den Haag gevondenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:56 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb wel zin in een roadtrip morgen, dus als je alsnog gaat
Gekke pool ben je ook he.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Na 1 uur rijden is Breda weg?
quote:
Dus binnenkort krijgen we een verhuisbericht en verander je je nick in Ronsky_bravo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
![]()
Iets heel anders. Ik zit dus naar 'weg met 3' te kijken en daar was Dennis Storm (om het in het Haagsche te houden) die in Rusland vrouwen ging versieren op een plein in Moskou. Had hij vooraf een training gehad van een coach zeg maar. Afijn, wat blijkt...al die goedkope onliners van 'God is boos, ik heb zijn engel hier', 'ik ben mijn nummer kwijt, mag ik de jouwe' etc die gaan daar in als koek. Toch vreemd maar wel leuk om te zien.
Afwas heb je niet van wegwerp en als ik tekort aan zitplaatsen zou hebben zou ik natuurlijk überhaupt geen meet bij ons voorstellenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je afsluitende zin![]()
Maarre.... misschien toch restaurant beter? Je hebt ook nog probleem met koelkast en niet kunnen oppassen op kiddows? (uiteindelijk de afwas, zitplaatsen en andere dingen die om de hoek komen kijken) In een restaurant bepaalt 1ieder wat ie eet en drinkt (en betaald)?
Schoot me ff te binnen? Dan lijkt me dat iedereen tevreden is?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus binnenkort krijgen we een verhuisbericht en verander je je nick in Ronsky_bravo?
Oeh sexyquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus binnenkort krijgen we een verhuisbericht en verander je je nick in Ronsky_bravo?
Nou dat laatste hoeft niet want daar heeft Barretje80 al haar hulp voor aangeboden. M'n huis helpen schoonmaken, daar heb ik dan wel weer wat aanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:12 schreef tuintegel het volgende:
Ik ken niemand met een tafelmodel koelkast die ik zomaar kan lenen , maar ik kan uiteraard wel met je meerijden voor boodschappen .
Nou vrouwtje theelepel kan mooi tussen de kieren en onder de kastjes en tafeltjes schoonmakenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:15 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou dat laatste hoeft niet want daar heeft Barretje80 al haar hulp voor aangeboden. M'n huis helpen schoonmaken, daar heb ik dan wel weer wat aan
Ik neem aan dat we gewoon met zijn allen een beetje opruimen ? nu moet ik zeggen dat ik dit nog nooit aan iemand na een verjaardag heb gevraagd hoor , maar dat komt wellicht omdat de mensen zich wel redelijk netjes gedragen in mijn huis . Beetje stofzuigen , dweilen en de afwas en het is klaar .quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nou vrouwtje theelepel kan mooi tussen de kieren en onder de kastjes en tafeltjes schoonmaken
i was jokingquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:26 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we gewoon met zijn allen een beetje opruimen ? nu moet ik zeggen dat ik dit nog nooit aan iemand na een verjaardag heb gevraagd hoor , maar dat komt wellicht omdat de mensen zich wel redelijk netjes gedragen in mijn huis . Beetje stofzuigen , dweilen en de afwas en het is klaar .
Daarmee wil ik je best helpenRamen zemen en dergelijke niet
Nee joh, dat was gewoon flauwekul.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:26 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we gewoon met zijn allen een beetje opruimen ? nu moet ik zeggen dat ik dit nog nooit aan iemand na een verjaardag heb gevraagd hoor , maar dat komt wellicht omdat de mensen zich wel redelijk netjes gedragen in mijn huis . Beetje stofzuigen , dweilen en de afwas en het is klaar .
Daarmee wil ik je best helpenRamen zemen en dergelijke niet
Ja ik heb een heel gaar laptopje te leen momenteel en ik hoop zo snel mogelijk mijn eigen laptop gerepareerd terug te zien !quote:
Oh maar ik wil je serieus wel helpen hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:29 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee joh, dat was gewoon flauwekul.
Geen allergien of speciale wensen hier. Ik lust alleen geen pindasaus, maar er zullen vast wel meer sauzen zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:29 schreef Barretje80 het volgende:
zo... ik ga even een keuken kopen en we zijn weer een topic verder!
Overigens LC.. ik wil best de sate en shaslicks voorbereiden.. dan kan dat tot een uur voor de BBQ gewoon hier in de koelkast.. daarna kan het er best naast
ZIjn er nog dingen die mensen graag willen of juist niet?? dan maken we een optie pakket
vegetariers?? mensen die geen varkens/rund/kip/lamsvlees willen/mogen??
andere allergien?? noten? pinda;s? kiwi? aardbeien?? etc...
Da's heel liefquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:34 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Oh maar ik wil je serieus wel helpen hoor
Kan, zo doe ik het een enkele keer. Meestal maak ik een emmer water met een scheut ammoniak erin en ga dan met spons en wisser aan de slag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:31 schreef Atreidez het volgende:
Mijn schoonmaakster heeft hier wel mooi vandaag de ramen gedaan.. Ik zou niet eens weten hoe je ramen moet schoomakenGewoon glassex ofzo?
Geen probleem, ik eet je champignons en pindasaus wel op.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen allergien of speciale wensen hier. Ik lust alleen geen pindasaus, maar er zullen vast wel meer sauzen zijn.
Ohja, en champignons vinden we niet lekker...maar ook dat zal geen probleem zijn
Iets zegt mij dat het geen onkunde was van SaR.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Sok, als het goed is doet je poll het nu wel, heb even code aangepast aangezien ongeacht welke keuze gemaakt zou worden je altijd "in natura" zou kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begin wer een beetje voor mijzelf te zorgen
gaat weer wat beter
Voices tell me I'm the shit.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
mij nagelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begin wer een beetje voor mijzelf te zorgen
gaat weer wat beterwanneer kom je mijn nagels doen?
![]()
Kom maar langs, vind het leuk!!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oeps, sorry SoK, heb hem nu verwijderd en bericht unlocked dus evt kan je ook erbij
[..]
wanneer kom je mijn nagels doen?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
mij nagelsIk wil dat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begin wer een beetje voor mijzelf te zorgen
gaat weer wat beter!
@Gotc , alles zat gewoon even tegen, auto , hond die ziek was , vervelende zeurende mensen , en met het verkeerde been uit bed gestapt
.
Ik ga maar weer eens opnieuw stemmen
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
Kom maar een keer langsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:55 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik wil dat ook!
@Gotc , alles zat gewoon even tegen, auto , hond die ziek was , vervelende zeurende mensen , en met het verkeerde been uit bed gestapt
.
Ik ga maar weer eens opnieuw stemmen
Is goed! Eerst ga ik mijn nagels laten groeien , of ik ga weer eens proberen of ik nu wel lange nagels aankanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Kom maar een keer langs
Met je wel zelf decals regelen![]()
Ik kan mij herinneren dat wij het daar eerder over hebben gehadquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ga maandag stoppen met roken![]()
Het is net als neuken; je kan het beter gewoon doen dan erover te praten!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:04 schreef tuintegel het volgende:
Ik kan mij herinneren dat wij het daar eerder over hebben gehad
Maandag is de zwaarste dag van de week, dus slecht plan, doe het maar op een vrijdag.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ga maandag stoppen met roken![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:04 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat wij het daar eerder over hebben gehad
Maar good for you!!
Maandag is een goeie dag, dan moet ik lange diensten draaien de hele week en kan ik sowieso minder rokenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maandag is de zwaarste dag van de week, dus slecht plan, doe het maar op een vrijdag.![]()
Ik haat vrouwen die geen naaktfoto's van zichzelf naar mij toesturen.... dus als je even wat opstuurt vind ik je lief en leukquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik haat mannen die roken.
Dus als je stopt vind ik je leuk!![]()
![]()
+1quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik haat vrouwen die geen naaktfoto's van zichzelf naar mij toesturen.... dus als je even wat opstuurt vind ik je lief en leuk![]()
![]()
Is goedquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
ben jij mijn stok achter de deur?
Vraag ze maar aan AirwiN, die heeft ze vast nog.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik haat vrouwen die geen naaktfoto's van zichzelf naar mij toesturen.... dus als je even wat opstuurt vind ik je lief en leuk![]()
![]()
Sinds wanneer ben jij de vrouw van de president van Frankrijk?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:15 schreef melanie_the_miss het volgende:
Vraag ze maar aan AirwiN, die heeft ze vast nog.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is net als neuken; je kan het beter gewoon doen dan erover te praten!
Wist je dat niet?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij de vrouw van de president van Frankrijk?
Ik vind het wel het type dat buiten de deur neukt. Dus als maîtresse ja, maar als vrouw nee.quote:
Als je ook al aan buitendedeurneuken doet, dan is het nog maar een kleine stap om naaktfoto's van jezelf sturen naar A_A en mijzelf.quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je ook al aan buitendedeurneuken doet, dan is het nog maar een kleine stap om naaktfoto's van jezelf sturen naar A_A en mijzelf.
Van hoeveel vrouwen heb je het eigenlijk voorelkaar gekregen dat ze dergelijke foto's van zichzelf naar je opstuurden?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je ook al aan buitendedeurneuken doet, dan is het nog maar een kleine stap om naaktfoto's van jezelf sturen naar A_A en mijzelf.
Te weinig!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:44 schreef Lovechild het volgende:
Van hoeveel vrouwen heb je het eigenlijk voorelkaar gekregen dat ze dergelijke foto's van zichzelf naar je opstuurden?
Vanachter mijn laptop durf ik een hoop.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
hoe durf je mij te betichten van zulks onzedelijks!
Gelukkig alleen vanachte je laptop.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanachter mijn laptop durf ik een hoop.
Hij heeft toch een vriendin, laat haar eens naakt voor hem staanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:44 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Van hoeveel vrouwen heb je het eigenlijk voorelkaar gekregen dat ze dergelijke foto's van zichzelf naar je opstuurden?
Gut, wat een ouderwetsche opmerking. Had ik nou niet verwacht van zo'n jonge, moderne meid.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hij heeft toch een vriendin, laat haar eens naakt voor hem staan
Ouderwetsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:55 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Gut, wat een ouderwetsche opmerking. Had ik nou niet verwacht van zo'n jonge, moderne meid.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:44 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Getallen, pics!?quote:
Ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Getallen, pics!?
En dan niet ijsmeis.rar of yvonne want die hebben we allemaal wel
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
OuderwetsHij moet niet zo zeuren
Dan heb je ook meer kans.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:05 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz vraagt zoiets niet eens aan vrouwen
Is het tegenwoordig al ouderwets als je er een vriendin op na houdt als je getrouwd bent?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:55 schreef Lovechild het volgende:
Gut, wat een ouderwetsche opmerking. Had ik nou niet verwacht van zo'n jonge, moderne meid.
Neuj.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het tegenwoordig al ouderwets als je er een vriendin op na houdt als je getrouwd bent?
Het percentage vrouwen dat ze wel stuurt zonder erom te vragen is inderdaad interessanter.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:13 schreef Atreidez het volgende:
Procentueel zal het aantal foto's tov het aantal keer dat ie t vraagt wel tegenvallen
Doe mij eens wat foto's van jou, chicaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:16 schreef GotC het volgende:
[..]
En jij vroeg of ze dat wilden opsturen?
Blegh!
We gaan zo douchenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Doe mij eens wat foto's van jou, chica
Een mate van vrouwonvriendelijkheid.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Blegh!
* meld zich.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
Gelukkig bestaan er nog gentleman's
Ik vind vrouwen in bikini leuker om naar te glurenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:22 schreef tuintegel het volgende:
Op het strand zie je genoeg tetten heb ik vernomen
Ik ook , althans ik vind een bikini vaak veel leuker als topless , dan laat het ook niks meer te wensen over.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen in bikini leuker om naar te gluren
Een vrouwenlichaam is veeeeeeel mooier dan een mannenlichaamquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:27 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ook , althans ik vind een bikini vaak veel leuker als topless , dan laat het ook niks meer te wensen over.
Niet dat ik op vrouwen val maar ze zijn gewoon interessanter om op het strand naar te kijken als naar mannen.
Vaak welquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een vrouwenlichaam is veeeeeeel mooier dan een mannenlichaam
eens.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een vrouwenlichaam is veeeeeeel mooier dan een mannenlichaam
Wanneer nietquote:
Als een man je mee uit neemt en zegt dat hij je leuk vind enzo is dat toch geen vage hint?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:25 schreef Lovechild het volgende:
Ik hou er wel van als een vent een beetje laat weten wat hij wil. Ik ben niet zo goed in al die codes en gebarentaal enzo.
Uiteraard, maar ik ga heel even uit van het perspectief van 'de gemiddelde man' ....quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:34 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Wanneer niet. Smaak valt niet over te twisten . Ik kan dikke mensen mooier vinden als slanke en vice versa
Sommige hoofden en billen bij mannenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik ga heel even uit van het perspectief van 'de gemiddelde man' ....
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Blegh!
Mja, ik hoef niet meer mee uit genomen te worden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:38 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Als een man je mee uit neemt en zegt dat hij je leuk vind enzo is dat toch geen vage hint?
De kleur uit je foboquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik denk dat ik per september mijn haar weer eens rood doe
Gaat iig nix worden met mijn twee linkerhanden...sorry!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:18 schreef tuintegel het volgende:
Als ik een nieuw display koop voor een Nokia N95 8gb , is er dan toevallig iemand hier zo handig die hem erin kan zetten?
Ik heb er namelijk 1 liggen die van mij is en had hem eens uitgeleend en die heeft hem laten vallen.. nu wil ik hem eigenlijk toch wel weer heel hebben
Mijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:18 schreef tuintegel het volgende:
Als ik een nieuw display koop voor een Nokia N95 8gb , is er dan toevallig iemand hier zo handig die hem erin kan zetten?
Ik heb er namelijk 1 liggen die van mij is en had hem eens uitgeleend en die heeft hem laten vallen.. nu wil ik hem eigenlijk toch wel weer heel hebben
Software update kan best, maar niet speciaal voor de vervanging van de scherm.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:27 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Mijndenkt wel dat hij dat kan. Hij weet alleen niet zeker of de software aangepast moet worden en of hij dat dan kan. We hebben wel een zwager die dat sowieso kan maar dan moet je er zeker geen haast bij hebben.
Hoezo verkoopwaarde? Ik wil hem gebruiken als 2e toestel , voor als ik wegga of als er wat gebeurt met mijn huidige . Een display kost 11.90 euro. Ik weet niet wat een N95 8gb nu waard is en dat interesseert me ook vrij weinig. Voor elf euro heb ik namelijk geen telefoonquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Software update kan best, maar niet speciaal voor de vervanging van de scherm.
TT: Overigens moet je kijken of de kosten van een nieuw schermpje opweegt tegen de verkoopwaarde ervan?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:25 schreef tuintegel het volgende:
Atreidez gaat het voor me proberen hoop ik, lukt het hem niet gooi ik de telefoon gewoon weg . Het is nu toch al een steen
Je kan beter beweren dat 't heel moeilijk is. Dan krijgt ze nog meer respect voor je.quote:
Welnee , mannen die makkelijk alles aankunnenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan beter beweren dat 't heel moeilijk is. Dan krijgt ze nog meer respect voor je.
Elke mobiel heeft ledjes voor de verlichting van de toetsenbord of schermpje.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:32 schreef tuintegel het volgende:
en had een 3310 ledlichtjes? weet ik niet eens joh
Hij zal zich vandaag wel komen melden bij het bureau omdat zijn auto gestolen isquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://www.regio15.nl/act(...)ngetroffen-op-de-a12
Alcomobilisten(althans dat vermoed ik)
komt er nog een leuke match dan? Volgens mij zijn de leuke ploegen al geweest.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:29 schreef Flappekz het volgende:
Moggeuh....
Straks naar de schoonouders. Afgesproken om half 3.
En laten ze nou net Eredivisie Live hebben![]()
Den Haag natuurlijkquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
komt er nog een leuke match dan? Volgens mij zijn de leuke ploegen al geweest.
Oh ja, die was ik ff vergetenquote:
Was gelukkig ook erg goed weerquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Oh ja, die was ik ff vergeten
Overigens was Waterpop gisteren wel fantastisch, ik heb me echt super vermaakt.
Werelddag!
Fantastisch weer. Een beetje warm maar wel lekkerquote:
Dan was je te laat wakker want de zon heeft echt wel geschenen vandaag.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Fantastisch weer. Een beetje warm maar wel lekker![]()
Alle ingrediënten voor een mooie dag waren er. Goed weer, muziek, leuke mensen, lekker eten en drinken etc.... vervolgens word je wakker en zie je de sombere zondag voor het raam staan zwaaien. Beetje jammer
Idd, is altijd effe balenquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Fantastisch weer. Een beetje warm maar wel lekker![]()
Alle ingrediënten voor een mooie dag waren er. Goed weer, muziek, leuke mensen, lekker eten en drinken etc.... vervolgens word je wakker en zie je de sombere zondag voor het raam staan zwaaien. Beetje jammer
Ongetwijfeld.... dat was om ....11.15quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dan was je te laat wakker want de zon heeft echt wel geschenen vandaag.
In ieder geval eerder dan ikquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.... dat was om ....11.15
ik zie nu dat ik gelogen heb. LC had het over wakker zijn en ik noemde eigenlijk op wanneer mijn ogen open gingenquote:
Hihi.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
ik zie nu dat ik gelogen heb. LC had het over wakker zijn en ik noemde eigenlijk op wanneer mijn ogen open gingenwakker ben ik nog steeds niet.
En tijdens die weken waren wij op vakantiequote:Op zondag 15 augustus 2010 12:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dan hebben we dit jaar toch maar mooi 2 weken zomer gehad....... ben notabene maar 3 x op het strand geweest dit jaar. Wat is dat nou!!
Naar de zon?quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En tijdens die weken waren wij op vakantie
oeeeeh daar heb ik veel over gelezen. Hangmatten en kokosnoten vakantie dusquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, naar de parelwitte stranden en de azuurblauwe zeeen van Schotland
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
oeeeeh daar heb ik veel over gelezen. Hangmatten en kokosnoten vakantie dus
Dan moet ik ook maar eens daar naartoe gaanquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vrouwen in Hula-rokjes die je op het strand voorzien van de meest verse fruitcocktails...goddelijk
Geen idee hoe mooi de wijnvelden daar zijn, maar de wijnen daar vandaan zijn uiteraard wereldwijd geroemd om de ongeevenaarde smaaksensatiequote:Op zondag 15 augustus 2010 12:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dan moet ik ook maar eens daar naartoe gaanHet schijnt dat de wijnvelden daar ook heel mooi zijn?
Daar zijn de Fransen prutsers bij!quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen idee hoe mooi de wijnvelden daar zijn, maar de wijnen daar vandaan zijn uiteraard wereldwijd geroemd om de ongeevenaarde smaaksensatie
Zou best kunnen. Kledingwinkels hebben sowieso bijna constant uitverkoop of sale of whatever.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:06 schreef Perquisite het volgende:
Weet iemand of er vandaag uitverkoop in de stad is?
Ik zit dan in een nog zonnig oordquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
zwembadmonster
herfstvakantie...brrr klinkt koud en guur, net als het weer nu. Man wat een wind.
* Ronnie_bravo is jaloers maar gunt het je uiteraard welquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:39 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik zit dan in een nog zonnig oord
Ach, je weet maar nooit met die klimaatveranderingen. Voor hetzelfde geld zit ze in de regen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
* Ronnie_bravo is jaloers maar gunt het je uiteraard wel
Euh.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Morgen weer werken, heeft iedereen er zin in ?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik vind het wel een fijne gedachte dat jij gaat werken terwijl ik me nog eens omdraai jaquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Jij denkt op dat moment aan R_b?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een fijne gedachte dat jij gaat werken terwijl ik me nog eens omdraai ja
quote:
Ik vind het een fijne gedachte dat ik je blij kan makenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een fijne gedachte dat jij gaat werken terwijl ik me nog eens omdraai ja
Is dat vreemd ? "hey pretty mamma".quote:
It's gettin' betterquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik vind het een fijne gedachte dat ik je blij kan maken
Is dat vreemd ? "hey pretty momma".
Euh....ok....quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik probeer dan uit alle macht te bedenken wat voor werk hij doet
Let je weer op of je een oranje fietskar ziet? We kunnen elkaar weer tegenkomen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik neem aan dat je kwart over acht en kwart voor negen fietst? Dan heb ik ook kans je tegen te komenquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:17 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Let je weer op of je een oranje fietskar ziet? We kunnen elkaar weer tegenkomen.
Ik let op hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:17 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Let je weer op of je een oranje fietskar ziet? We kunnen elkaar weer tegenkomen.
Leuk he trekhakenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:51 schreef Jill-RMC het volgende:
GVD breek net bijna mn nek over een trekhaak. Leuk je auto uitpakken in het donker, regen en mega wind
Geen zin om terug te lezen, maar hoe gaat het met je buurmeisje tuintegel?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:25 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je kwart over acht en kwart voor negen fietst? Dan heb ik ook kans je tegen te komen. Ik zal toeteren !
Nou, eer ik ín een auto kijk onderweg moet ik wel haast van me sokken gereden worden. Dus doe maar nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik let op hoorIk ben te herkennen aan die ouwe vent naast me
Oeh, da's kut inderdaad.... succesquote:Op maandag 16 augustus 2010 08:36 schreef Atreidez het volgende:
Bah, rij ik net weg heb ik een lekke linkerachterbandMoet ik weer van alles gaan regelen.
ohh.. das niet fijn! heb je wel een thuiskomertje??quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:36 schreef Atreidez het volgende:
Bah, rij ik net weg heb ik een lekke linkerachterbandMoet ik weer van alles gaan regelen.
Dat sucked. Vorig jaar had ik zowel rechtsvoor als achter lek, dacht al bij het wegrijden goh wat staat ie scheef...kwam ook amper weg. Toen pas bij het dr. Visserplein had ik zoiets van WTF laat ik even kijken wat er loos isquote:Op maandag 16 augustus 2010 08:36 schreef Atreidez het volgende:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:08 schreef Atreidez het volgende:
Thanks Flap.
Hij staat bij de kwikfit nu.. Gelukkig valt t mee met drukte op t werk, maar fijn is anders. Hoop niet dat er een fanatieke rubberprikker in de buurt rond loopt (Jill, duik jij er bovenop?).
Oh krijg net phone, een dikke schroef aan de zijkant van de band..
Ik heb je niet gezien....quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:05 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou, eer ik ín een auto kijk onderweg moet ik wel haast van me sokken gereden worden. Dus doe maar niet
Ja dat had ik een paar maanden terug dus ook. Hoe komen die erin want dat is niet iets wat je 'als vandaal' doet zeg maar, dan ram je er een mes in.quote:
Ik lag er vroeg in en ik ben niet zo'n uitslapertquote:
Nee maar dit soort dingen heb je liever met iets meer planning dan zo hapsnap..quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:39 schreef Atreidez het volgende:
Mogge!
Over een uurtje is ie klaar, 2 nieuwe achterbanden en 340 euro armer. Ze moesten toch wel met de APK gedaan worden in december, dus niet echt een ramp..
En weet je het al?quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik lag er vroeg in en ik ben niet zo'n uitslapertVond 9 uur al verbazingwekkend! Oh en ik was vanmorgen op een gegeven moment even wakker om aan R_B te denken natuurlijk
Neequote:
* Ronnie_bravo voelt zich vereerdquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:01 schreef nectarientje het volgende:
[..]
NeeMaar ik heb wel fijn even aan je gedacht
Heb inmiddels al een bakkie of 8 op en zit nu toch echt aan mijn laatste (van de dag..vanavond natuurlijk een ander verhaal ).quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:53 schreef Atreidez het volgende:
Ik zit weer aan de koffie op me werk.. Lekker zo'n dagje, over 5 uur alweer naar huis
Ow ik jou welquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien....
[..]
Acht!? Als ik er twee drink slaap ik niet voor drie uur vannachtquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Heb inmiddels al een bakkie of 8 op en zit nu toch echt aan mijn laatste (van de dag..vanavond natuurlijk een ander verhaal ).
Zo weer tafeltennisen!
ja dááág, dat geloof ik dan niet hequote:
Waarom denk je dat ik altijd in het keukentje staquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:33 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Acht!? Als ik er twee drink slaap ik niet voor drie uur vannacht.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
ja dááág, dat geloof ik dan niet he
[..]
ik heb ook een hete douche nodig.. maar dan vooral om de stress uit m'n lijf te krijgen..quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
pffffffffffffffffffffffffffff warm...waar is de douche?
Wanneer is die loop?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:16 schreef CaLeX het volgende:
Zaterdag heb ik het parcours van de "Kijkduin Beach run" (5/10km hardloopwedstrijd door de duinen/ over het strand) even verkend.
Kolere wat zwaar, ik hoop echt dat we het verkeerde pad hebben gepakt xD Maar denk wel dat we voor de 10 gaan
Ik ga het maar als training lopen, want een toptijd zit er ook niet inquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ah, okee.... dat ga ik niet redden
Succes dan maarquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:28 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik ga het maar als training lopen, want een toptijd zit er ook niet in
Wil er 60 minuten over doen
Heb je zin in komend weekend? Of vind je het stiekem nog wel spannend hoe je het gaat vindenquote:
Ik heb er heul veul zin inquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Heb je zin in komend weekend? Of vind je het stiekem nog wel spannend hoe je het gaat vinden
helaasch :pquote:
Al bezig met pakken? Ik ben benieuwd wat ik dit jaar ga vergetenquote:
Bezig met pakken? Paar boxers, korte broek, wat tshirts en mn tandenborstel...thats about itquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Al bezig met pakken? Ik ben benieuwd wat ik dit jaar ga vergetenHoe laat gaan jullie rijden donderdag?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:15 schreef nectarientje het volgende:
Damn dat zijn tijden! Nu heb ik niet gekeken hoe laat wij willen gaan rijden maar niet zo vroeg alWoensdag even de grote sleuteltruc doen dan?
Oh wacht maarquote:
Zag vandeweek de aftermovie van solarfestival.. leek me ook erg leuk..quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:43 schreef Lovechild het volgende:
Sziget leek me wel leuk. Alleen beetje ver weg...
Oeh...scherp!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:41 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wat, wat, wat??? Ga je me aanrijden?![]()
Don't you love the way I lie?
Dat wil ik ookquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:22 schreef Flappekz het volgende:
Zo.
* Flappekz is thuis
In mn veel te grote joggingbroek, op de bank. Ik ga nergens meer heen.
alleen nog ff bedenken wat ik ga eten
Denk dat ik om half zeven lekker onder de douche sta om vervolgens mijn "Hugh Hefner pak' aan te trekken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:32 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat wil ik ook
alleen heb ik een wedstrijd vanavind
ja, hebben we je aangestoken?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:01 schreef Jill-RMC het volgende:
Zit te denken om mee te doen aan beginnerscursus hardlopen bij de HRR. Is ws wel grappig voor een wekelijkse column oid....vooral als fanatieke niet-loper
Da's allemaal helemaal niet goed voor mequote:Op maandag 16 augustus 2010 17:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
www.justeat.nl
* Barretje80 gaat ook naar huis!
Nouja aangestoken....vrees dat ik na de eerste les alweer spijt hebquote:
Dat kan, ze beloven 5km in 12 weken dus ik zeg minstens de Ernst & Bobbie loop in 2011quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:24 schreef Atreidez het volgende:
Wel leuk idee Jill, maar dan moet je er ook een doel bij stellen.. De city-pier-city 2011 ofzo
Internet doet t hier weer.. Nog even controleren en dan maar op huis aan.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:30 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat kan, ze beloven 5km in 12 weken dus ik zeg minstens de Ernst & Bobbie loop in 2011
Issie ontsnapt??quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:09 schreef SolidasRock het volgende:
Vraagje, herkent iemand deze lamp? Ik probeer hem in tig winkels te vinden maar het is zinloos?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:18 schreef Atreidez het volgende:
Als je zoekt op plafondlamp eikel kom je er wel een hoop tegen die er op lijken, maar net niet dezeAls je zoekt op paddestoel met lamp kom je weer alleen maar kinderkamerspul tegen..
Die heb ik gezien in ikea. Als ik die "eikel plafondlamp" niet vind neem ik die wel denk ik.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:39 schreef nectarientje het volgende:
Deze lijkt een beetje? Maar is het niet helemaal en zulks
quote:
Misschien hadden ze m al zonder t door te hebbenquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:45 schreef tuintegel het volgende:
Hij zal zich vandaag wel komen melden bij het bureau omdat zijn auto gestolen is.
Wat een held he, eerst helpt hij TT dan jou... At for president~!quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:37 schreef SolidasRock het volgende:
Mede dankzij atreidez zoek ik nu naar art deco badkamerlampen en nu heb ik iets wat er sterk op lijkt http://www.apartdesign.nl/product/15791/plafonniere-halve-bol/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |