Geloof dat een standaard AX op 155 rijdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb 165ers, veel smaller worden ze niet.
Kan je het al controleren?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Tering.Ik heb niet het gevoel dat het slechter ging maar dat was wel zo.
Nee kan uberhaupt niet, is geheim examen. Ik heb wel een bewijs opgelost!! Daar ben ik fucking trots op.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee kan uberhaupt niet, is geheim examen. Ik heb wel een bewijs opgelost!! Daar ben ik fucking trots op.
Praat je ook over een koekblik op fietsebandjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Geloof dat een standaard AX op 155 rijd
Maar wel el cheapo rijdenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Praat je ook over een koekblik op fietsebandjes
standaard maat onder mijn wielen is ook 195/50. Maar zonder stretch lijkt 't voor geen porumquote:
gefeliciteerd met je nu al levenloze levenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:56 schreef Ravenous- het volgende:
Dit is mijn eerste post ooit op dit forum
Nou keihard gefeliciteerd knuppel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:56 schreef Ravenous- het volgende:
Dit is mijn eerste post ooit op dit forum
Dankquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je nu al levenloze leven
Gefeli's terugquote:
Wat moet je hebben om te verbeteren?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee kan uberhaupt niet, is geheim examen. Ik heb wel een bewijs opgelost!! Daar ben ik fucking trots op.
5.0 om hoger te hebben en een 5.9 oid om een 7 ipv een 6 te staan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:05 schreef VASND het volgende:
[..]
Wat moet je hebben om te verbeteren?
Ik wist alleen niet helemaal hoe je het op moest schrijven.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wist alleen niet helemaal hoe je het op moest schrijven.maar ze snappen me vast. En ik heb er heel cool q.e.d. onder gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |