http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/249926quote:UTRECHT - In winkelcentrum Rokade in Utrecht is aan het begin van de middag een speelgoedwinkel overvallen. Beide overvallers zijn na een massale klopjacht opgepakt.
De twee gewapende mannen probeerden de inhoud van de kassa mee te nemen. Eén overvaller was zeven minuten na zijn daad al aangehouden. Volgens ooggetuigen heeft een Marokkaanse slager de overvaller met hakbijl en mes achterna gezeten, aangehouden en de overvaller overgedragen aan de politie.
De buit was al door de politie gevonden en die liet een politiehond eraan snuffelen. De tweede overvaller had zijn kleren uitgetrokken en was in de Vecht gesprongen. Daar werd hij gevonden door de hond. Een politiehelikopter heeft assistentie verleend.
De afzetting rond de Bart Smit is rond 14 uur weggehaald, zodat winkelend publiek weer aankopen kan doen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:51 schreef Muridae het volgende:
[..]
Hij was al chagi vanwege de Ramadan.
Tuurlijk joh.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:52 schreef Wokkel het volgende:
Die slager zal wel een grotere straf krijgen, een beetje met wapens over straat rennen.
Inderdaad, wat denk hij wel niet. Die arme jongens zomaar de stuipen op het lijf te jagen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:52 schreef Wokkel het volgende:
Die slager zal wel een grotere straf krijgen, een beetje met wapens over straat rennen.
Als de politie dan deze keer wel betrokken marokkaan op zou durven pakken resulteert dat wel in een nominatie voor de meest ultieme mega-fail van de nederlandse politie ooit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:03 schreef Nobu het volgende:
[..]
Inderdaad, wat denk hij wel niet. Die arme jongens zomaar de stuipen op het lijf te jagen.![]()
Ok. En nu?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:11 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Ik had een aantal weken terug ook zoiets.
[...totaal niet boeiend en relevant verhaal]
Ok, "als" telt over het algemeen niet he.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:14 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Nou, als ik em had gevloerd. Dan kwam ik ook op fok!
Ervaring ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:15 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ok, "als" telt over het algemeen niet he.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:51 schreef Muridae het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woordenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:20 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Helaas niet zo'n stoere als die van jou.
Maakt niet uit hoe chagi hij is, hij blijft chagi op de goede manier! Chapeau!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:51 schreef Muridae het volgende:
[..]
Tuurlijk joh...omdat hij achter een paar jongens aanliep met een mes?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:05 schreef Athlon64x het volgende:
die slager krijgt helaas een hogere straf dan de daders
met die domme straffen hier welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:47 schreef Tigertje het volgende:
[..]
Tuurlijk joh...omdat hij achter een paar jongens aanliep met een mes?
(en nu moet jij met voorbeelden komen)
Ik hoop het toch echt nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:05 schreef Athlon64x het volgende:
die slager krijgt helaas een hogere straf dan de daders
Gewoon actie tegen dat schorum. Politie lukt het niet, dan de burger zelf maar.quote:Volgens ooggetuigen heeft een Marokkaanse slager de overvaller met hakbijl en mes achterna gezeten, aangehouden en de overvaller overgedragen aan de politie.
In Spanje zie je dan op 5 seconden afstand de Guardia Civil achter zo iemand aanrennen.. hoef je je als burger helemaal niet druk om te maken.. Om de Policia Local nog niet eens te hoeven noemen.. In Nederland.. different story.. you on you own..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:11 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Ik had een aantal weken terug ook zoiets. Sta ik te wachten op de bus, zie ik een jongen van rond de 21 langs mij heen sprinten met hoge snelheid. Binnen 20 sec. was hij uit zicht. Heeft ie wat gestolen? Zal wel niet. Zal wel de bus moeten halen ofzo, dacht ik.
40 sec. later een man in Etos-uniform ook al rennend de hoek om , maar hij was em al kwijt en ging terug naar de winkel.
Shit!
Ik had die jongen zo kunnen vloeren, want hij rende vlak langs me. Maarja, aan de andere kant, stel het is iemand die de bus moet halen, heb je een onschuldige voor zn flikker getrapt.
Altijd weer diezelfde verhalen over de Guardia Civil... Die gasten krijgen ook met enige regelmaat slaag hoor.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:28 schreef kawotski het volgende:
[..]
In Spanje zie je dan op 5 seconden afstand de Guardia Civil achter zo iemand aanrennen.. hoef je je als burger helemaal niet druk om te maken.. Om de Policia Local nog niet eens te hoeven noemen.. In Nederland.. different story.. you on you own..
De enige ordedienst die wij hier hebben heet parkeerwacht. Stonden zojuist ook weer braaf een Spaanse auto (toeval?) te bekeuren die er net 2 minuten stond. Maakt mij niet uit maar ik zie nooit een politieagent permanent door de straten wandelen om de echte criminelen in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Altijd weer diezelfde verhalen over de Guardia Civil... Die gasten krijgen ook met enige regelmaat slaag hoor.
En het is ook maar net wie je treft. Zitten genoeg prima aanspreekbare kerels tussen.
Ik zie de meerwaarde niet in een ordedienst die mensen afblaft omdat het kan, maar net zo hard op de loop slaat wanneer het te heet onder de voetjes wordt. Realiteitszin m'n waarde.
Enig idee hoeveel politieagenten je nodig hebt om daadwerkelijk effect te sorteren? Dat is alleen realistisch als je een gebiedsspecifieke aanpak opzet. Je kunt dat niet door een hele stad doen, laat staan door een heel land.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:07 schreef kawotski het volgende:
[..]
De enige ordedienst die wij hier hebben heet parkeerwacht. Stonden zojuist ook weer braaf een Spaanse auto (toeval?) te bekeuren die er net 2 minuten stond. Maakt mij niet uit maar ik zie nooit een politieagent permanent door de straten wandelen om de echte criminelen in de gaten te houden.
Dat klopt, die zitten allemaal op kantoor proces verbalen te schrijven..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:09 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel politieagenten je nodig hebt om daadwerkelijk effect te sorteren? Dat is alleen realistisch als je een gebiedsspecifieke aanpak opzet. Je kunt dat niet door een hele stad doen, laat staan door een heel land.
Je weet dat de GC een militair politiekorps is he? Dit zijn sowieso nogal...triggerhappy. Ze staan bekend om overmatig gebruik van geweld. Zelfde geldt voor bijvoorbeeld de Deense politie.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:28 schreef kawotski het volgende:
[..]
In Spanje zie je dan op 5 seconden afstand de Guardia Civil achter zo iemand aanrennen.. hoef je je als burger helemaal niet druk om te maken.. Om de Policia Local nog niet eens te hoeven noemen.. In Nederland.. different story.. you on you own..
Inderdaad, meestal zijn slagers van de eerste generatie allochtonen, ik gok dus dat hij veel ouder was dan de dader. Knap dat hij hem dan bijhoudt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:48 schreef cultheld het volgende:
Respect. Hoe kon hij hem trouwens aanhouden met een mes en een hakbijl in z'n handen? Of is hij ook nog heel goed in jongleren.
Is dit nou een grap.quote:
achmed jeweetz van Raymann is laat..quote:
ahaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:45 schreef turnazz het volgende:
[..]
achmed jeweetz van Raymann is laat..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |