quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:01 schreef RickoKun het volgende:
Hoi bazen,
Ik heb een hele domme (want ik vrees het antwoord al) vraag.
Een Iphone heeft geen simkaart erin hé? Punt is namelijk dat ik naar Lowlands ga, maar om dat nou met die Iphone te doen (die het tevens nooit 3 dagen volhoudt) en ook i.v.m. veiligheid (ik moet dat ding echt niet kwijtraken / gestolen hebben)
Weet je zeker dat je niet al drie dagen nonstop op Lowlands bent?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:01 schreef RickoKun het volgende:
Hoi bazen,
Een Iphone heeft geen simkaart erin hé? Punt is namelijk dat ik naar Lowlands ga, maar om dat nou met die Iphone te doen (die het tevens nooit 3 dagen volhoudt) en ook i.v.m. veiligheid (ik moet dat ding echt niet kwijtraken / gestolen hebben)
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet al drie dagen nonstop op Lowlands bent?
Geen simkaart? Hoe wil je dan contact maken met je mobiele netwerk?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:01 schreef RickoKun het volgende:
Hoi bazen,
Niet alle mobiele telefoons hebben een simkaartquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:37 schreef Breuls het volgende:
[..]
Geen simkaart? Hoe wil je dan contact maken met je mobiele netwerk?
iPhones hebben, net als *alle* andere mobiele telefoons, een simkaart.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:37 schreef Breuls het volgende:
[..]
Geen simkaart? Hoe wil je dan contact maken met je mobiele netwerk?
iPhones hebben, net als *alle* andere mobiele telefoons, een simkaart.
relax 30 abo is 260 min of sms. Dus niet 260 minuten en 260 smsjes, maar 260 'credits' te verbruiken over belminuten en/of smsjesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:54 schreef xaban06 het volgende:
Wat is de voordeel van een iPhone abonnement t.o.v. Relax?
i-150 = 29,95/maand inclusief web n walk plus, 150 bel min, 150 sms
toestelprijs: 170,-
Relax 30 = 24,95 + 4,95 (web n walk plus), 260 bel min, 260 sms
toestelprijs: 195,-
Voor hetzelfde maandbedrag krijg je bij relax 30 110 minuten en 110 smsjes meer, je betaald enkel eenmalig 25 euro meer.
welke iPhone heb je? De iPhone 4 gebruikt een micro-simkaart die niet in de n73 past.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
![]()
Bedankt gast
(dat maakt het nog sadder, echter ben ik blij
)
Maar ik zei dat het een domme vraag was
Ik kan die sim gewoon kenserhard knallen in een oudere phone? (n73)
Zit je aan de coke ofzo?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
![]()
Bedankt gast
)
Je kunt bij T-Mobile een adapter krijgen (of kopen, ik kreeg 'm bij mijn microsim erbij), waarmee je een microsim in een ouder model telefoon kunt stoppen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
![]()
Bedankt gast
)
Alle reguliere telefoons wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:46 schreef WSquater het volgende:
[..]
Niet alle mobiele telefoons hebben een simkaart
quote:
http://www.home-barista.com/pros-perspective-gs3.html ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]Nog niet, maar ik ben gewoon zwaar lomp op sommige shit.
Maar goed boys, ik heb de GS3 dus komt wel goed met die iphone, alleen even kijken hoe ik hem uit elkaar haal (nog zo een lompe opmerking)
Web 'n walk plus is 1mbps, is dat niet snel genoeg? merk je er veel t.o.v. 2mb?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:56 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
relax 30 abo is 260 min of sms. Dus niet 260 minuten en 260 smsjes, maar 260 'credits' te verbruiken over belminuten en/of smsjes
verder heeft een iPhone abonnement sneller internet (2mb vs 384 kb), visual voicemail en gratis t-mobile hotspots.
Voordeel van relax abonnement is dat je ongebruikte minuten opspaard.
Zullen we eens kijken wie em eerder heeft? Ik moet nog zeker 2 weken wachten..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:42 schreef Maravilla het volgende:
Schiet niet op bij Borderlinx. Ik word ruim ingehaald door andere bestellingen die later daar aangekomen zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |