Klopt, hoort, mijn inziens, ook in 'het keldertje'. Maar ja, als je er niet in komt vanwege teweinig posts, dan moet je toch iets...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:23 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb zo een gevoel dat dit in het verkeerde forumpje staat. brrr, het idee alleen al.
Dan moet je meer posts maken en het dan nog eens proberen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:25 schreef Deurmat76 het volgende:
[..]
Klopt, hoort, mijn inziens, ook in 'het keldertje'. Maar ja, als je er niet in komt vanwege teweinig posts, dan moet je toch iets...
daar ben ik nu ook mee bezig. Tot die tijd hoop ik dat die hier niet verkeerd staat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dan moet je meer posts maken en het dan nog eens proberen.
Dank je, maar kan niet echt zeggen dat dit KP is. Eigenlijk meer voor het keldertje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dan moet je meer posts maken en het dan nog eens proberen.
EDIT: Was even zoeken
Aanmeldtopic KPD
Probeer het eens in KPD.
Mag ik vragen wat je daar precies mee bedoelt? Of bedoel je dat ik ze hier maar beter niet kan plaatsen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:29 schreef DroogDok het volgende:
Sommige fantasieen kan je beter voor je houden.
Als je een vrouw bent, zeg ik niet meteen nee...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:32 schreef Armageddon het volgende:
Als jij nou eens lekker gaat liggen, dan rij ik met een bulldozer over je heen.
"You'll feel like being fucked by a bulldozer"quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:32 schreef Armageddon het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:32 schreef Armageddon het volgende:
Geloof me...met 100 kilo erop is het ook mogelijk. Eigen ervaring!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:11 schreef emma1986 het volgende:
ik vind het heel knap als er een kerel is die kan klaarkomen als een vrouw met 60 kilo op zijn lul gaat staan.
hoe moet ik dat op de penis staan dan voorstellen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:33 schreef Deurmat76 het volgende:
[..]
Geloof me...met 100 kilo erop is het ook mogelijk. Eigen ervaring!
Je zit redelijk close. Belangrijkste is dat de eikel vrij blijft, hoewel dat ergens ook niet uitmaakt, aangezien het spul met zoveel kracht vrijkomt, dat je er rustig op kunt blijven staan. Verder kun je staan, zoals je zelf wilt. Dus ook op de zak, hoewel die vanzelf gaat liggen, zeg maar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:38 schreef emma1986 het volgende:
[..]
hoe moet ik dat op de penis staan dan voorstellen?
met de gehele voet op de gehele penis balancerend op 1 been inclusief de balzak?
wat een onzin zeg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:43 schreef Deurmat76 het volgende:
[..]
Je zit redelijk close. Belangrijkste is dat de eikel vrij blijft, hoewel dat ergens ook niet uitmaakt, aangezien het spul met zoveel kracht vrijkomt, dat je er rustig op kunt blijven staan. Verder kun je staan, zoals je zelf wilt. Dus ook op de zak, hoewel die vanzelf gaat liggen, zeg maar.
Ik neem jou niet echt serieus. Of je neemt deel aan de discussie, of geeft commentaar op wat ik in het verhaal geschreven heb. Jij hebt beide nog niet gedaan. Dus wie is hier de trol,quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:57 schreef Armageddon het volgende:
Neem die gast toch niet serieus. Is een troll.
Goed, zal het even uitleggen. Als ik op de grond lig en iemand gaat op mijn ballen staan, dan steunen mijn ballen niet op de grond, maar drukt op mijn huid. Dus dat gaat gewoon. Maar je hoeft het niet te geloven. Ik probeer het alleen maar uit te leggen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:56 schreef emma1986 het volgende:
[..]
wat een onzin zeg.
als iemand met 100 kilo op je ballen gaat staan gaat het splatsch ....
en dan bedoel ik niet dat je klaarkomt
vetklep.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:33 schreef Deurmat76 het volgende:
[..]
Geloof me...met 100 kilo erop is het ook mogelijk. Eigen ervaring!
waarom plaats je die bagger overal?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:02 schreef Deurmat76 het volgende:
[..]
Goed, zal het even uitleggen. Als ik op de grond lig en iemand gaat op mijn ballen staan, dan steunen mijn ballen niet op de grond, maar drukt op mijn huid. Dus dat gaat gewoon. Maar je hoeft het niet te geloven. Ik probeer het alleen maar uit te leggen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:06 schreef emma1986 het volgende:
[..]
waarom plaats je die bagger overal?
http://www.google.nl/sear(...)=UTF-8&q=trampleteam
ik wil wel een keer op je ballen gaan staan.
ik weeg 60 kilo, als je niet gaat huilen krijg je 50 euro
Ik denk dat we een deal hebben. Laat ik je vrij in je schoenkeuze...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:06 schreef emma1986 het volgende:
[..]
waarom plaats je die bagger overal?
http://www.google.nl/sear(...)=UTF-8&q=trampleteam
ik wil wel een keer op je ballen gaan staan.
ik weeg 60 kilo, als je niet gaat huilen krijg je 50 euro
omdat het niet mogelijk isquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:08 schreef Deurmat76 het volgende:
[..]
Ik denk dat we een deal hebben. Laat ik je vrij in je schoenkeuze...
Maar als je dit bagger vind, waarom lees je het dan en meng je je hierin?
Dat kan je denken. Ik heb zelf ervaren dat het wel mogelijk is. En nee, je moet er idd niet op springen, maar gewoon met blote voeten kan het echt.quote:
Nu weer met blote voeten, daarnet mocht ze nog naaldhakken aan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:19 schreef Deurmat76 het volgende:
[..]
Dat kan je denken. Ik heb zelf ervaren dat het wel mogelijk is. En nee, je moet er idd niet op springen, maar gewoon met blote voeten kan het echt.
Maar goed, jij gelooft jouw ding, ik de mijne. So be it.
Goed weekend nog.
En dan zo je lans er in. FLATS!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb liever dat ze gewoon op d'r knietjes gaat zitten met d'r billen een beetje uit elkaar getrokken.
niet eerst met je voet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En dan zo je lans er in. FLATS!
Over je lippen? Jouw lul is in het bezit van schaamlippen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:52 schreef regularjoeback het volgende:
men kan hier lacherig over doen maar ik kan me wel iets bij trampling voorstellen. Zachtjes met haar voeten over je heen.. over je lippen.. niet te hard natuurlijk maar het is zeer sensueel..:)
Ik denk dat hij bedoelt dat je ook je voeten kunt likken en kussen (voetfetish).quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over je lippen? Jouw lul is in het bezit van schaamlippen?
Trampling en foot fetish hebben dezelfde basis, alleen is de eerste een (veel) extemere variant er van.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:43 schreef Deurmat76 het volgende:
Kennelijk haal je trampling en footfetish door elkaar. Wat ik hier in dit topic beschrijf is trampling (met een heel klein beetje footfetish, maar dat mag geen naam hebben).
Tja, en verder neem ik je niet echt serieus als je mij al gaat vergelijken met geert wilders...
En dat heeft "Even a broken clock is right twice a day" als signaturequote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb wat bagger verwijderd, dit hoeft ook niet meer terug te komen.
Hey broer, als ik ze had, dan liet ze zeker zien. Maar ik heb helaas nog nooit foto's gemaakt ervan. Hoeveel ervaring heb jij met trampling?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:18 schreef deurmat75 het volgende:
laat eens foto's zien van je sessies als deurmat broertje
flikker op met je bagger, droeftoeterquote:Op woensdag 25 augustus 2010 06:34 schreef Deurmat76 het volgende:
Hehe, mag eindelijk het keldertje in. Willen jullie weten hoe dit verhaal afloopt? Dan plaats ik de overige delen ook. Ik wacht jullie reactie af.
Gr Deurmat
Bedankt voor je inbreng,quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:13 schreef banggang het volgende:
[..]
flikker op met je bagger, droeftoeter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |