En deel IV:
Terwijl ik lig bij te komen, vervolgd Erika de test. Was het vol te houden?, vraat ze. Nou, redelijk, zei ik. Tja, niemand heeft ook beweert dat het makkelijk zou zijn. Gaan we verder met de daadwerkelijke intest. En ik moet je waarschuwen, onze voeten zijn niet gewassen, dus er zit voor de hele dag zweet in. En met die woorden zet Lisa zich op mijn buik, veegt haar schoenen, doet ze uit en stapt zonder problemen met haar blote voeten op mijn borstkast. Voor mij het teken om mijn tong uit te steken, terwijl dat goedkeurend wordt gadegeslagen door de overige dames. Maar terwijl ik klaar lig om mijn tong in contact te laten komen met de hak van Lisa, voel ik het gewicht van Sandra op mijn buik. En dan moet ik het hele likgedeelte met Lisa nog doen, denk ik ondertussen. Terwijl Sandra haar voeten staat te vegen neem ik de voeten van Lisa onder handen. Ze zet haar hak op mijn tong en haalt langzaam haar voet naar achteren zodat ze bij de tenen eindigt, die ze dan zorgvuldig in mijn mond stopt. Ik begin er gulzig aan te likken en mijn tong gaat soepel tussen de tenen. Daarna volgt de andere voet en vervolgens stapt Lisa zorgvuldig via mijn hoofd van me af en doet Sandra een stapje naar voren nadat ze zich heeft ontdaan van haar schoen. Ik moet bekennen dat het prettiger is als de dames met hun heerlijke blote voetjes op me staan. Lang gaat deze gedachte helaas niet op, want Leonie plant haar 74 kilo op mijn buik en begint als een bezetene haar schoenen te vegen. Ondertussen bekommer ik me om de heerlijke voetjes van Sandra. Nada ook die een likbeurt hebben gehad en Sandra van me af is gestapt, zet Leonie een stap op mijn borst, nadat ze haar schoenen heeft uitgedaan. Tamara stapt vervolgens behendig op mijn buik en dit begin ik nu wel te voelen. Ik wordt al huiverig als ik dit allemaal overleef en dat ik straks 379 kilo op mijn arme lichaam krijg. Maar dat is voor later, houd ik mezelf voor. Tamara trekt zich er echter niets van aan en is alvast begonnen met voetje vegen. En Leonie plant, als ze met haar tenen bij mijn mond is aangekomen, haar tenen heerlijk in mijn mond. Als een ijsje lik haar tenen af. Ondertussen begint mijn penis aardig stijf te worden, dit tot grote hilariteit van de dames. Terwijl ik mij bekommer om de tenen van Leonie, Tamara staat te wachten op mijn buik, begint Erika een beetje speels met haar hakken met mijn penis te spelen. Wanneer de tenen van Leonie zijn afgelikt, zij via mijn hoofd is afgestapt en Tamara haar schoenen heeft uitgedaan, stapt Tamara op mijn borstkast en Erika op mijn buik. Nou, het valt niet mee om deze 2 dames op je lichaam te hebben. 172 kilo staat er op mij en ik heb ook nog de pech dat Erika hoge laarzen aan heeft, die ze niet zo 1,2,3 uit heeft. Terwijl Erika haar laarzen schoonveegd (ik wil echt niet weten hoe mijn buik er straks aan toe is), lik ik de voeten en tenen van Tamara schoon. Ze heeft zeker buitendienst gehad, want ik proef wat zand in mijn mond, iets waar ik geen last van had, toen de vorige 3 dames op mij stonden. Maar goed, wanneer ik dit heb afgelikt, en haar andere voet ook heb schoongemaakt, stapt ook Tamara via mijn hoofd van mij af. Nu Erika alleen op mij staat, is haar gewicht wat beter uit te houden. Prompt stapt ze, nadat ze eindelijk haar laarzen heeft uitgekregen, op mijn borstkast en krijg ik maat 44 op mijn tong gedrukt. Wanneer haar tenen mijn mond bereikt, wurmt ze haar tenen mijn mond in. Dit gaat niet makkelijk, maar uiteindelijk krijg ik ze afgelikt, dit tot grote tevredenheid van Erika, aan haar gekreun te horen. Bij het likken van haar 2e voet, lijkt ze bijkans klaar te komen. Na deze likbeurt stapt ze op mijn hoofd, blijft even iets langer staan dan de rest, en stapt van me af. Dit is voor mij het moment om tot rust te komen, terwijl de dames een sigaretje gaan roken. Ik kijk naar mijn buik, die er gehavend uitziet. Overal zijn kleine putjes zichtbaar van de verschillende hakjes, die diep in mijn buik zijn geboord. Hier ga ik nog wel wat dagen last van houden, verwacht ik.
Wordt vervolgd...