Ik reken 'm goed. Aangezien Heynckes slechts interim-trainer was is het ook niet helemaal fout.quote:
Portsmouthquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:33 schreef nightcowboy het volgende:
In welke stad is de HMS Victory te bewonderen?
Tussenstand episode 2019:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Niks aan verloren zo te zienquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:16 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Niks aan verloren zo te zien
In ieder geval was zij wel lief.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:16 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Niks aan verloren zo te zien
tong zal wel pissen zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:03 schreef slaveloos het volgende:
'Ik word niet goed' -> sjef van Oekel
'Pollens' -> Barend Servet
'Reeds' -> Sjef van Oekel
'Als het ware' -> Sjef van Oekel
beiden creaties van Wim T Schippers
:
quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:58 schreef remlof het volgende:
tong80, blijft de grens opzoeken en is er nu overheen gegaan, 48 uur.
Dat is mooi! Ja het is hier zeker rustig.quote:
quote:
die wel! en sorry voor het lange wachtenquote:
quote:
naam is goed, bandnaam is een woord 4 lettersquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:47 schreef Yankee het volgende:
Courtney Love, geen idee hoe die band heet
inderdaad goedquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
omdat het antwoord goed is alvast de volgende vraag.
waarom heet pindakaas in Nederland zo terwijl het in de rest van de wereld pindaboter heet?
Liechtenstein is goed, Nederland niet (ja, een beetje, maar er is een land waar de monarch nog echte macht heeft).quote:
Dan slaak ik er wel een, kun jij die neerslaan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:36 schreef banaantjeEE het volgende:
* banaantjeEESlaat een diepe zucht
Sorry, ben niet meer achter mijn computer geweest sinds gistermiddagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:01 schreef Yankee het volgende:
van der linden
Heijne
Luyendijk
Palmen
van Dis
?
quote:
quote:
quote:
quote:
Uiteraard.quote:
Die dvd heb ik ook ja, geweldigquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:24 schreef MREn het volgende:
Met als mooi hoogtepunt natuurlijk de Dit Was Het Nieuws bonus-DVD waarop Oltmans 2 uur lang Harm Edens en Sanne Wallis de Vries het bloed onder de nagels vandaan wist te halen![]()
quote:
Dan zul je ook nooit meer vergeten dat het 'Mandel-a' is qua uitspraak en geen 'Mande-la'quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:26 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Die dvd heb ik ook ja, geweldig
Nouja, vooral Mandèla ipv Mandélaquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:31 schreef MREn het volgende:
[..]
Dan zul je ook nooit meer vergeten dat het 'Mandel-a' is qua uitspraak en geen 'Mande-la'
Geef dan gewoon ff het antwoord, dan kunnen we verder.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:05 schreef Rucebo het volgende:
Niet te snel mensen, ik houd het niet bij....
We hebben een fan, speciaal voor tom: Tussenstand episode 2019:quote:
Ik had laatst een keer zo'n programma van de Tros opstaan.quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:25 schreef Yankee het volgende:
[..]
We hebben een fan, speciaal voor tom:
Welke van de tweequote:
quote:
Weet je het niet zeker...?quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]Dat was een rol op zichzelf...
Sorry, ik ben de naam van de acteur vergeten.quote:
Het is dan ook geen acteur van oorsprong, hoewel sommigen het daar niet mee eens zullen zijn...quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben de naam van de acteur vergeten.
No way...quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:05 schreef Aalbers het volgende:
ik heb ook geen verstand van musicalmuziek.
wordt niet gereageerd, wmb andere vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |