abonnement Unibet Coolblue
pi_88826028
quote:
17s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:29 schreef Noek het volgende:
Mine!
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
niet zo'n fan van hoeden, maar ik vind je oorwarmers erg leuk :)
winterkleding kopen is bijna net zo leuk als zomerkleding :p
pi_88826275
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:04 schreef G-NiLES het volgende:



niet zo'n fan van hoeden, maar ik vind je oorwarmers erg leuk :)
winterkleding kopen is bijna net zo leuk als zomerkleding :p
Het is net zo leuk. Het is wel veel want in de zomer draag je gewoon veel minder.
Dure maanden wel. Asos is dan wel ideaal hoor! Die heeft echt alles en dan ook nog veel. O+
Go hard or go home
pi_88827094
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:09 schreef Noek het volgende:

[..]


Het is net zo leuk. Het is wel veel want in de zomer draag je gewoon veel minder.
Dure maanden wel. Asos is dan wel ideaal hoor! Die heeft echt alles en dan ook nog veel. O+
Ja en stiekem vind ik ASOS dan niet meer zo ideaal, omdat toch wel vrij duur is in de meeste gevallen. Veel merkartikelen natuurlijk. Ik doe wel altijd langer met winterkleding :)
  woensdag 17 november 2010 @ 20:55:16 #229
256717 MagicMedicine
Moustached Mystic
pi_88836894
Hmm.. ik had onlangs een Asos trui (van wol) ontvangen en daar stond op dat je hem 40 graden moest wassen. Dit heb ik gedaan, maar hij is toch super veel gekrompen en valt niet meer te dragen.
pi_88852103
quote:
9s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:55 schreef MagicMedicine het volgende:
Hmm.. ik had onlangs een Asos trui (van wol) ontvangen en daar stond op dat je hem 40 graden moest wassen. Dit heb ik gedaan, maar hij is toch super veel gekrompen en valt niet meer te dragen.
zonde zonde, gewoon ff mailen.
pi_88860626
Net nu ik besteld heb is het gratis verzendkosten.
All good things are wild and free.
pi_88860771
quote:
8s.gif Op donderdag 18 november 2010 13:53 schreef tliciouz het volgende:
Net nu ik besteld heb is het gratis verzendkosten.
Dat zul je altijd zien. Ik wacht ook altijd op een kortingscode tegenwoordig.
pi_88863750
quote:
9s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:55 schreef MagicMedicine het volgende:
Hmm.. ik had onlangs een Asos trui (van wol) ontvangen en daar stond op dat je hem 40 graden moest wassen. Dit heb ik gedaan, maar hij is toch super veel gekrompen en valt niet meer te dragen.
Als er op een IKEA glas staat dat je hem van drie hoog naar beneden kan gooien doe je dat toch ook niet? Het is wol, natuurlijk kan je het niet op 40 graden wassen.
pi_88865091
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:08 schreef t1m0k het volgende:

[..]


Als er op een IKEA glas staat dat je hem van drie hoog naar beneden kan gooien doe je dat toch ook niet? Het is wol, natuurlijk kan je het niet op 40 graden wassen.
Waarom zouden ze dat op een Ikea glas schrijven? :?

Ik vind het logisch dat je een trui op 40° wast als dat wordt aangeraden door de fabrikant. Ik zou ze er ook zeker over mailen of bellen en hoop voor je dat ze er iets aan zullen doen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_88867348
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:08 schreef t1m0k het volgende:

[..]


Als er op een IKEA glas staat dat je hem van drie hoog naar beneden kan gooien doe je dat toch ook niet? Het is wol, natuurlijk kan je het niet op 40 graden wassen.
jawel. Ik zou het zeker testen.
pi_88973959
Toch maar besteld. Ga niet eindeloos wachten op een 10% of 20% off coupon code :6

pi_88975340
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:46 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]


Waarom zouden ze dat op een Ikea glas schrijven? :?

Ik vind het logisch dat je een trui op 40° wast als dat wordt aangeraden door de fabrikant. Ik zou ze er ook zeker over mailen of bellen en hoop voor je dat ze er iets aan zullen doen.
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:39 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

jawel. Ik zou het zeker testen.
Ik geef toe dat mijn analogie misschien niet heel goed was, maar je bent gewoon dom als je wol op 40 graden wast en verwacht dat het goed gaat.
pi_89003397
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 15:01 schreef t1m0k het volgende:

[..]



[..]

Ik geef toe dat mijn analogie misschien niet heel goed was, maar je bent gewoon dom als je wol op 40 graden wast en verwacht dat het goed gaat.
handwas ftw.
pi_89071553
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2010 08:37 schreef tliciouz het volgende:
Tot vannacht gratis verzendkosten naar NL.
heb vandaag besteld en ook geen verzendkosten. en 10% korting, op 8,71 dus het slaat geen gat, maar toch. merci semtex!
Le deuxième sexe
  dinsdag 23 november 2010 @ 22:18:10 #240
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89073009
ASOS20 geloof ik. t/m 30 november 2010. op het huismerk van asos.

[ Bericht 58% gewijzigd door Schenkstroop op 23-11-2010 22:28:06 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_89077392
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 14:20 schreef saschamurano het volgende:
Toch maar besteld. Ga niet eindeloos wachten op een 10% of 20% off coupon code :6

[ afbeelding ]
ASOSFHM werkt nog tot het einde van de maand, 20% korting op mannenkleding.
pi_89085690
dit besteld:





16 pond korting.. vond ik het wel waard.
pi_89090354
Er is nu ook gratis wereldwijde verzending volgens mij! En dan ook nog die 20% korting.. ik ga meteen ff kijken.
pi_89158051
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:34 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

ASOSFHM werkt nog tot het einde van de maand, 20% korting op mannenkleding.
Ouch.

Iemand trouwens ervaring met de t-shirts van het Asos huismerk? Heb normaal een maat S en die zit goed in de breedte maar is soms te kort. Dus zijn die van Asos wel lang genoeg? Thanks!
pi_89170779
De korting is dus alleen van toepassing op kleding van het eigen merk ASOS?
pi_89173515
Wacht nu al bijna 3 weken op een tas. :r
All good things are wild and free.
pi_89173626
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:04 schreef HenkXL het volgende:
De korting is dus alleen van toepassing op kleding van het eigen merk ASOS?
nope zijn er nu 2 in omloop:
voor asos huismerk,
en voor alle mannenkleding

helaas werken ze niet samen
pi_89267895
Ik sta op het punt om iets te bestellen maar ik heb nog even een vraag over de maten. Normaal, als ik bij de H&M iets bestel, heb ik altijd broekmaat 28". Maar als ik kijk op de website van Asos, in het maatlabel, staat daar dat ik met een heupmaat van 79cm op broek maat 32" uitkom :') Wat wel grappig is, is dat in het maat label op de H&M site ook staat dat ik met mijn heupmaat op 32" uitkom. Maar dat is veeeel te wijd :') Hoe valt de kleding van hun huismerk? Kleiner dan de H&M, of gewoon hetzelfde?

Ik had ook nog een vraag over de bestelling, komt er bij het betaalde bedrag achteraf nog BTW bij? Heb namelijk totaal geen ervaring met internationale webshops :')
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_89268887
quote:
7s.gif Op zondag 28 november 2010 19:54 schreef RaymanNL het volgende:
Ik sta op het punt om iets te bestellen maar ik heb nog even een vraag over de maten. Normaal, als ik bij de H&M iets bestel, heb ik altijd broekmaat 28". Maar als ik kijk op de website van Asos, in het maatlabel, staat daar dat ik met een heupmaat van 79cm op broek maat 32" uitkom :') Wat wel grappig is, is dat in het maat label op de H&M site ook staat dat ik met mijn heupmaat op 32" uitkom. Maar dat is veeeel te wijd :') Hoe valt de kleding van hun huismerk? Kleiner dan de H&M, of gewoon hetzelfde?

Ik had ook nog een vraag over de bestelling, komt er bij het betaalde bedrag achteraf nog BTW bij? Heb namelijk totaal geen ervaring met internationale webshops :')
Ik heb normaal ook altijd 28", en heb bij Asos skinny jeans gekocht van deze maat. Zit goed, maar het kan per persoon verschillen natuurlijk.

Over de BTW: Er zit gewoon Britse BTW (VAT / Value Added Tax) in de prijs inbegrepen: dit moet je gewoon betalen. Verder hoef je geen douanekosten of zo te betalen bij aankopen binnen de EU.
Dus kort samengevat: De prijs die je uiteindelijk bij het uitchecken ziet is ook de prijs die je betaalt, niets meer en niets minder.
pi_89271076
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:13 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Ik heb normaal ook altijd 28", en heb bij Asos skinny jeans gekocht van deze maat. Zit goed, maar het kan per persoon verschillen natuurlijk.

Over de BTW: Er zit gewoon Britse BTW (VAT / Value Added Tax) in de prijs inbegrepen: dit moet je gewoon betalen. Verder hoef je geen douanekosten of zo te betalen bij aankopen binnen de EU.
Dus kort samengevat: De prijs die je uiteindelijk bij het uitchecken ziet is ook de prijs die je betaalt, niets meer en niets minder.
Ohw da's mooi. Nu wachten tot mn Paypal account is geactiveerd, en dan kan ik gaan bestellen :9
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')