Ja, maar da's toch niet erg?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:32 schreef Tjabbo het volgende:
mensen/managers die hun bureau opgeruimd hebben, hebben gewoon te weinig te doen.
waarom zette jij gister een foto die je op facebook had staan in de SC?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:46 schreef PeuRac het volgende:
Alex, waarom herhaal jij je posts van FB of Fok of andersom?
ouderdomquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:46 schreef PeuRac het volgende:
Alex, waarom herhaal jij je posts van FB of Fok of andersom?
Als we toch flauw gaan doen........ Ik ben bekend van radio en TVquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik deel de lakens uit. Ik werk in een hotel enzo.
Ik verveel mequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
net als mensen die fokken onder werktijd
* ook_gek doet niet aan facebookquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:42 schreef Anne het volgende:
Alex, we hadden het gisteren toch over Mukie?
Ik weet niet of het een grapje is, maar check d'r CV:
http://www.illgraff-desig(...)ders%20CV%202010.pdf
En dan de eerste zin onder het stukkie "CARRIEREHOOGTEPUNTEN" op de laatste pagina..
Staat op monsterboard.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
kom net het 06 nummer van Mukie online tegen, ook niet de handigste actie
Ik heb idd echt niet terug gelezen, maar die CV heb ik nu dus net ook gevonden via een ander topicquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:34 schreef Anne het volgende:
Ja, je hebt écht niet terug gelezen!
[..]
wel goed geloof ik,heb haar op facebookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Staat op monsterboard.
Maar waarom zoek je op haar dan?
En hoe gaat het eigelijk met haar?
dan had die ongetwijfeld op haar CV gestaan, dus ik denk het nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:37 schreef BaraCuda het volgende:
Had die nou een kind gekregen of zit ik nu helemaal verkeerd?
Had jij nou een 850 T5 vroeger?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:37 schreef BaraCuda het volgende:
Had die nou een kind gekregen of zit ik nu helemaal verkeerd?
M5 ging in zandvoort wonen, en ontwierp iets voor fokker toch?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Had jij nou een 850 T5 vroeger?
En ging jij niet in zandvoort wonen?
Of zit ik er helemaal naast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |