quote:
Rampzalig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:17 schreef TheVulture het volgende:
Hoe goed was jij ook al weer met cijfers Steve?
Als het morgenmiddag maar boven Den Bosch droog blijftquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:31 schreef Vlarp het volgende:
Jezus wat een weer hier! Regen, onweer! En hard!!!
Den Bosch heeft geen zon nodig om gezellig te zijn!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als het morgenmiddag maar boven Den Bosch droog blijft
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:58 schreef Waxxer het volgende:
Wat is dat voor rare binnenkomer...
Nou ja, hoi dan maar.
Ik moet hier geloof ik wel behoorlijk reintegreren he?
Dat heet brunch meneer de verloofde!quote:
Hier schijnt de zon en is het warm.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:31 schreef Vlarp het volgende:
Jezus wat een weer hier! Regen, onweer! En hard!!!
Ik nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoi, Tha_Erik!![]()
![]()
Ik was de hele week in E.
Ruim 12 uur slaap gehadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heet brunch meneer de verloofde!
En op de site van gay.nl in de banners.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
en ineens kom ik Phillipe delvaux overal tegen, 2 keer in de winq, z'n films vallen tegen
Ja, hier ook!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon en is het warm.
Nee!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik niet. Of was dat de reden
?
Spa!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee!Wat dnk je wel niet! Niet zo onzeker!
Ik was een weekje op bezoek en alles.
Maar naar welk ver oord ben je eigenlijk geweest?
Ik moet even brakenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Komt door ons, wij zijn de zonnetjes in huis Brabant.
Met een groepje en alles?quote:
wat werd ik weer somber van je blog, en je zei nog wel dat je een fijne vakantie hebt gehad, ben je gewoon zwaar op de hand?quote:
Ga je 'm nou zitten drillen omdat je vindt dat hij moet afvallen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:19 schreef Steve het volgende:
[..]
Zo serieus hoefde je mijn gewicht-opmerking niet te nemen hoor.
Ik was uitgenodigd om mee te gaan met een vriendengroep (zo'n 20 man) die al jaren samen op vakantie gaan, waar ik er een paar al van kende.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met een groepje en alles?Ik bedoel, ik was elders en heb dientengevolge een heleboel gemist, maar je had het over een heleboel hetero's met homograpjes, dus dan ga ik denken en dan denk ik aan, bijvoorbeeld, een klarinettenbijeenkomst, maar dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, dus laat ik het dan maar normaal vragen: heb je iets speciaals gedaan dan?
Erik!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met een groepje en alles?Ik bedoel, ik was elders en heb dientengevolge een heleboel gemist, maar je had het over een heleboel hetero's met homograpjes, dus dan ga ik denken en dan denk ik aan, bijvoorbeeld, een klarinettenbijeenkomst, maar dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, dus laat ik het dan maar normaal vragen: heb je iets speciaals gedaan dan?
Ja de waarheid komt even hard aan in je maag hequote:
Nee, want dat hoeft van mij niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:21 schreef Waxxer het volgende:
Ga je 'm nou zitten drillen omdat je vindt dat hij moet afvallen?![]()
Aha.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was uitgenodigd om mee te gaan met een vriendengroep (zo'n 20 man) die al jaren samen op vakantie gaan, waar ik er een paar al van kende.
Het was ook fijn, alleen werd ik door de vermoeidheid wat zwaarmoedig en waren er wat gevoelsdingen die kwamen opborrelen die ik van me af geschreven hebquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat werd ik weer somber van je blog, en je zei nog wel dat je een fijne vakantie hebt gehad, ben je gewoon zwaar op de hand?
Ik zou zeggen nog iets boller die wangetjes en dan een gouden schakelketting om en dan het plaatselijke dialect de baas worden.quote:
Net als mij ook dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:26 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik neem vanmiddag maar vrij denk ik.
36-urige werkweek, net als TV, dus 50 verlofdagen per jaar.
Ik schrok ook een beetje toen ik het allemaal lasquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was ook fijn, alleen werd ik door de vermoeidheid wat zwaarmoedig en waren er wat gevoelsdingen die kwamen opborrelen die ik van me af geschreven heb.
Daar hb je 'm.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:26 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik neem vanmiddag maar vrij denk ik.
36-urige werkweek, net als TV, dus 50 verlofdagen per jaar.
Ja ja ja! Weet ik wel, maar soms glipt het er doorheenquote:
Wat voor iets heb je in gedachten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:28 schreef Ang3l het volgende:
Erik, zullen we samen een verhaal schrijven?
Ik zou niet die ene van mij pakken, die kan wel eens in verkeerde handen vallenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
eigenlijk wil ik ook een blog/dagboek bij gaan houden, wie weet daar een fijne site voor heb al ooit eens een poging gedaan op live journal, maar het liefst een nederlandstalige site, en ook eentje waar de lezer er voor kan kiezen om dag 1 bovenaan te krijgen, bestaat er wel zoiets?
TIPS?
Het zijn momentopnames. Feit is dat ik als ik het heel erg naar mijn zin heb ik me niet even afzonder om wat dingen op te schrijven, maar gewoon leuke dingen doequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik schrok ook een beetje toen ik het allemaal las
Een melancholisch triest The Fallerig dramatisch maar toch extreem lief sprookje?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat voor iets heb je in gedachten?
Dagboeken zijn sowieso meer voor de depri momenten en periodes van bezinning.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zijn momentopnames. Feit is dat ik als ik het heel erg naar mijn zin heb ik me niet even afzonder om wat dingen op te schrijven, maar gewoon leuke dingen doe.
Oke.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een melancholisch triest The Fallerig dramatisch maar toch extreem lief sprookje?
Dan is het goed... dus hoe minder je schrijft hoe beter het is?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zijn momentopnames. Feit is dat ik als ik het heel erg naar mijn zin heb ik me niet even afzonder om wat dingen op te schrijven, maar gewoon leuke dingen doe.
Ja en boeken die gaan over kwelling en pijn zijn veel fijner om te lezen dan boeken waar alles alleen maar goed in gaat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dagboeken zijn sowieso meer voor de depri momenten en periodes van bezinning.
Net zoals artiesten beter zijn als ze gekweld zijn
Heb je mijn ipad kunstwerk al gezien.quote:
Nou soms zijn feelgood boeken wel leuk om te lezen en feelgood films leuk om te zien. Maar toch ben ik meer van de melancholie en drama dan van de komedie, als je zo bij mij in de videotheek kijktquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en boeken die gaan over kwelling en pijn zijn veel fijner om te lezen dan boeken waar alles alleen maar goed in gaat.
Vaak welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan is het goed... dus hoe minder je schrijft hoe beter het is?
Woensdag waren de Lowlandszusjes Evelieen & Hanneke bij mij, en een daar van had The Fall in haar top 5 staan en ze ging deze week The Fountain kijkenquote:
Zonder diepe dalen geen grote hoogtes hequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en boeken die gaan over kwelling en pijn zijn veel fijner om te lezen dan boeken waar alles alleen maar goed in gaat.
Absoluut!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan is het goed... dus hoe minder je schrijft hoe beter het is?
schijt je Ipad ook 4 keer per dag zijn box vol?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:33 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Heb je mijn ipad kunstwerk al gezien.
Ik voel me met dat ding net een jonge moeder die het over niets anders meer kan hebben dan over haar baby.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Woensdag waren de Lowlandszusjes Evelieen & Hanneke bij mij, en een daar van had The Fall in haar top 5 staan en ze ging deze week The Fountain kijken
Nu nog welquote:
Hierom haat ik Apple dus ook gewoon heh. Van die mensen die Apple bijna als religie zien en het nergens anders meer over kunnen hebben. Want Apple is ZOOOOOO goed. Bah, Flikker toch op man met je Apple meuk. Ze maken leuke dingen, ze zijn soms de eerste, maar ze maken echt niet de beste spullenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
schijt je Ipad ook 4 keer per dag zijn box vol?
We hebben met 4 de halve avond voor de dvd-kast doorgebrachtquote:
Denk aan je hartquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hierom haat ik Apple dus ook gewoon heh. Van die mensen die Apple bijna als religie zien en het nergens anders meer over kunnen hebben. Want Apple is ZOOOOOO goed. Bah, Flikker toch op man met je Apple meuk. Ze maken leuke dingen, ze zijn soms de eerste, maar ze maken echt niet de beste spullen.
Kijk naar de iPhone 4, dat is gewoon een on-ding als we even eerlijk zijn. Nauwelijks beter dan de 3GS, en er zijn al veel betere smartphones op de markt die niet van Apple zijn.
Ik heb J'ai tue ma merequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben met 4 de halve avond voor de dvd-kast doorgebracht
Heb van hun ook nog tips gekregen zoals J'ai tue ma mere en INK.
En ik heb hen weer tips gegeven. We hadden heel erg overlappende smaak.
Ow! Mij lijkt die nieuwe NL film mooi: Shocking Blue. Mooie recensies!
Wat gaaf!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:33 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Heb je mijn ipad kunstwerk al gezien.
Ik voel me met dat ding net een jonge moeder die het over niets anders meer kan hebben dan over haar baby.
Kom er maar in Vlarpquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat gaaf!Die had ik nog niet gezien!
Het is wel een jaloersmakend hip apparaat hoor...(ik heb het dan over de iPad)
Volgens mij moet je nu even met een doekje over je beeldscherm om er de spetters van af te vegen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hierom haat ik Apple dus ook gewoon heh. Van die mensen die Apple bijna als religie zien en het nergens anders meer over kunnen hebben. Want Apple is ZOOOOOO goed. Bah, Flikker toch op man met je Apple meuk. Ze maken leuke dingen, ze zijn soms de eerste, maar ze maken echt niet de beste spullen.
Kijk naar de iPhone 4, dat is gewoon een on-ding als we even eerlijk zijn. Nauwelijks beter dan de 3GS, en er zijn al veel betere smartphones op de markt die niet van Apple zijn.
Rrrrrrrustig.... Ik ben meer een Android/HTC fan dan een Apple fan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb J'ai tue ma mere. Maar ik moet zeggen dat het niet een topper is in mijn ogen. Een paar mooie dingen zitten er zeker wel in, though.
Als ie nou iets van apple had dan had ie vast automatische spetterabsorptie gehadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Volgens mij moet je nu even met een doekje over je beeldscherm om er de spetters van af te vegen.
Je kunt er heel leuk met z'n tween bordspellen op spelen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat gaaf!Die had ik nog niet gezien!
En raak niet verslaafd he?Er woont ng iemand bij je in huis.
Het is wel een jaloersmakend hip apparaat hoor...
(ik heb het dan over de iPad)
Ik vind hem wel fijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben niet zo dol op Gerard Depardieu als acteur
Ik heb sinds gister Carcassone op de iPhonequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:49 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je kunt er heel leuk met z'n tween bordspellen op spelen.
quote:
Die is er niet voor de iPad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb sinds gister Carcassone op de iPhone
Okquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:48 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Rrrrrrrustig.... Ik ben meer een Android/HTC fan dan een Apple fan.
Ik bedoel, ik kocht een HTC Desire, meteen de eerste dag dat-ie uit was.
Zal nog wel komen toch?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:54 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Die is er niet voor de iPad.
Had ik al iets gezegd over hoe mooi bepaalde sites tot hun recht gekomen op dat mooie scherm?quote:
Dat valt me tegen van jequote:
*klik* Dit kan dan bijvoorbeeld vast wel weer fullscreen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:54 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Die is er niet voor de iPad.
Dat is zeker een Flash iets, want dat is nu juist iets wat niet mag van Apple.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*klik* Dit kan dan bijvoorbeeld vast wel weer fullscreen...
Ik heb hier ook een TFT scherm, zien sites er ook heel mooi uitquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:56 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Had ik al iets gezegd over hoe mooi bepaalde sites tot hun recht gekomen op dat mooie scherm?![]()
Oh...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:01 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat is zeker een Flash iets, want dat is nu juist iets wat niet mag van Apple.
Ja nou, is het eerst helemaal massaal babbel dit, babbel dat, en dan zeg ik eens wat en dan is iedereen weg en alles alsof ik een virtuele melaatse ben!quote:
Vallen er ook toetsen uit je toetsenbord?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, is het eerst helemaal massaal babbel dit, babbel dat, en dan zeg ik eens wat en dan is iedereen weg en alles alsof ik een virtuele melaatse ben!
Ik ga een keer met jouw hardlopenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:35 schreef Waxxer het volgende:
Nou dus ik heb weer heerlijk hardgelopen vandaag over een dijkje in de zon en alles en daar liep een schaapsherder met een kudde en die remden mij af, maar toen zag ik dat die herder geen Brandaris rokende kinkel was, maar echt een... een... hoe zeg je dat...Nou ja, hij was amper 25 volgens mij, wat ik in de gauwigheid zag, je zou er zo Brokeback Dike mee kunnen maken.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vallen er ook toetsen uit je toetsenbord?
Ja kijk, hier begint frisogate al te sudderen he!quote:
QUARANTAINE!!!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]Bij mijn laptop wel. Althans, die is al wat functies verloren.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:44 schreef Waxxer het volgende:
Als jullie nog niet bekend zijn met het nieuwe album van Arcade Fire, dan raad ik jullie hierbij toch echt even aan daar heel snel veradering in aan te brengen...
Krijg je er slappe knien van?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja kijk, hier begint frisogate al te sudderen he!
Het ene wordt er slap[ van, het andere wat harder. Zo heft dit elkaar opquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Krijg je er slappe knien van?
Ja, nou ja, ik hoop niet dat het besmettelijk is met al die apparatuur hier in huis!quote:
Wat doe je zondag eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het ene wordt er slap[ van, het andere wat harder. Zo heft dit elkaar op
Ik neem wel een leeg bierflesje mee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het ene wordt er slap[ van, het andere wat harder. Zo heft dit elkaar op
Jou.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:42 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ga een keer met jouw hardlopen.
Nog niks. Hoezo?quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik neem wel een leeg bierflesje mee.
Nou ja, ik ben in Eindhoven. Jij bent in Eindhoven. Misschien kunnen we dat combineren? Ik heb alleen geen films hier bij mequote:
ze moeten ook alles uitspellen voor je, voordat jij een hint op pikt, geen wonder dat jij nog single bentquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb er nog best wel veel hoor
Maar lijt me leuk
Thats still in the airquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jou.
Of bedoel je dat je een keer met zijn hart gaat lopen?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ze moeten ook alles uitspellen voor je, voordat jij een hint op pikt, geen wonder dat jij nog single bent
Mischien ken ik hem wel. Ik ken een jonge ontwerper die en cute is, en plotseling besloot dat hij schapenherder wilde worden. En hij heet ook nog Eric.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:35 schreef Waxxer het volgende:
Nou dus ik heb weer heerlijk hardgelopen vandaag over een dijkje in de zon en alles en daar liep een schaapsherder met een kudde en die remden mij af, maar toen zag ik dat die herder geen Brandaris rokende kinkel was, maar echt een... een... hoe zeg je dat...Nou ja, hij was amper 25 volgens mij, wat ik in de gauwigheid zag, je zou er zo Brokeback Dike mee kunnen maken.
En hij praat Limburgs.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:30 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mischien ken ik hem wel. Ik ken een jonge ontwerper die en cute is, en plotseling besloot dat hij schapenherder wilde worden. En hij heet ook nog Eric.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:30 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]En hij heet ook nog Eric.
Een soort van slechte rip-off van mijquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:32 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En hij praat Limburgs.
Ja, alleen ehm... Hoe zal ik het eens lief zeggen. Ehm... Wat postuur betreft lijkt hij meer op mij, dan op jou. En dan nog wat athletischer. (quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Een soort van slechte rip-off van mij.
Zeg maar niks meer. Ook niet liefquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:37 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, alleen ehm... Hoe zal ik het eens lief zeggen. Ehm... Wat postuur betreft lijkt hij meer op mij, dan op jou. En dan nog wat athletischer. ()
Het zal toch niet..?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:30 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mischien ken ik hem wel. Ik ken een jonge ontwerper die en cute is, en plotseling besloot dat hij schapenherder wilde worden. En hij heet ook nog Eric.
Kort blond haar, vrolijk en vriendelijk en zongebruinde huid?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:37 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, alleen ehm... Hoe zal ik het eens lief zeggen. Ehm... Wat postuur betreft lijkt hij meer op mij, dan op jou. En dan nog wat athletischer. ()
Wat een leuke stap eigenlijk om dat te doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:30 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zegt hij dan "Je bent zelf een schaap, jij."quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat een leuke stap eigenlijk om dat te doen.Hoe km je d'r ook op, vraag ik me dan wel af.
Stel dat ik dat zou doen, hoe zou "" reageren?
![]()
Ja inderdaad!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:51 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zegt hij dan "Je bent zelf een schaap, jij."![]()
Oquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:52 schreef Great.Expectations het volgende:
Een schapenhen-, ehm -herder.
Kugari Ken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OIk verwachte echt een mooie hunk. Lief en toch ruig.
Deze lijkt gewoon op Kugari Ken.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Mekkeren?
Bokje geitje bokje geitje bokje!
Niet iedereen deelt jouw opvattingen over hoe een hunk eruit ziet. En geloof me, deze lijkt heel erg niet op kugari.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het viel me ook een beetje tegenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe maar boerenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is dat niet wat voor jou? Herderen?
Op de foto wel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Niet iedereen deelt jouw opvattingen over hoe een hunk eruit ziet. En geloof me, deze lijkt heel erg niet op kugari.
Dat dus. Weinig hip herderigs aanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het viel me ook een beetje tegen. Ziet er uit als een standaard IT-nerd.
Van de week stond in de krant dat je geen schapen meer mag aaien, omdat je dan enge ziektes kunt krijgen. En schapenverzorgers zouden eigenlijk handschoenen moeten dragen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja inderdaad!![]()
Mrrrr hij komt dan vast wel eens een keertje even kijken.
Ok, vooruit. Dan wel lief, schattig en cute, maar geen hunk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op de foto wel.
Oke lief kan ik me nog wel voorstellen. Cute misschien ook nog wel. Maar hunk?
Ik kan heet me voorstellen. Niet dat ik het vind, maar het zal IRL vast vertederend geweest zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:04 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ok, vooruit. Dan wel lief, schattig en cute, maar geen hunk.
De hypochondrische onzin van de 21e eeuwquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:02 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Van de week stond in de krant dat je geen schapen meer mag aaien, omdat je dan enge ziektes kunt krijgen. En schapenverzorgers zouden eigenlijk handschoenen moeten dragen.
Omdat die schapen (mogelijk) een ziekte hadden toch? Toch niet puur om het feit dat het schapen zijn?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:02 schreef Great.Expectations het volgende:
Van de week stond in de krant dat je geen schapen meer mag aaien, omdat je dan enge ziektes kunt krijgen. En schapenverzorgers zouden eigenlijk handschoenen moeten dragen.
Er wordt standaard overgestickerd bij AH. Ze mogen dat bij alle producten doen behalve zuivel en vleeswarren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Die houdbaarheidsdata zijn ook niet regels dat het meteen daarna rot is, maar tot die tijd garanderen ze dat het niet bedorven is. Daarna zijn ze dus niet meer aansprakelijk, maar kan het best zijn dat een product nog houdbaar is.
Nee, ik had een sporttas bij me, Adidas.quote:
ziet er lekker uit!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:51 schreef Vlarp het volgende:
Zo, dit ga ik eten vanavond
http://www.ah.nl/recepten(...)=shoppingListPopular
nog een half seizoen en ik ben klaar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik had een sporttas bij me, Adidas.![]()
hoe is het jongen? vierkante ogen van al dat porn die series? Ben je klaar?
De knoflook wordt hoogstens 1 teenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ziet er lekker uit!!het eten, he..
uh oh, twee tenen knoflook dat wordt niet.
Die is ontzettend goed jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:44 schreef Waxxer het volgende:
Als jullie nog niet bekend zijn met het nieuwe album van Arcade Fire, dan raad ik jullie hierbij toch echt even aan daar heel snel veradering in aan te brengen...
Ik denk dat ie 'nm op z'n reet had laten tattoeren en dat ie in een hipsbui weeeer z'n broek heeft laten zakken op de barquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:34 schreef TheVulture het volgende:
Oh Vlarp, heb je mijn telefoonnummer ergens in een obscure kroeg op de wc-deur achtergelaten? Ik ben 3 keer gebeld door een vreemde kerel uit 010
Ah, ik snapte er al geen kont vanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ie 'nm op z'n reet had laten tattoeren en dat ie in een hipsbui weeeer z'n broek heeft laten zakken op de bar
Huh? IJsselmonde heeft veel flats. Centrum ook, Kop van Zuid heel veelquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:29 schreef wonderer het volgende:
Vlaaaarp! Flatwijken in Rotterdam? Enig idee?
Hoe weet jij dat!??!!?!?!?!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ie 'nm op z'n reet had laten tattoeren en dat ie in een hipsbui weeeer z'n broek heeft laten zakken op de bar
Ah, Zuid... ik zocht meer in Oost/Noord, maar goed om in gedachten te houdenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Huh? IJsselmonde heeft veel flats. Centrum ook, Kop van Zuid heel veel.
Ja, in de buurt van Rotterdam Alexander staan ook nog wel veel flatsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ah, Zuid... ik zocht meer in Oost/Noord, maar goed om in gedachten te houdenThanks
Steve had me de foto"S GEMMS'tquote:
Op de behaarde en betattooeerde kont van Vlarp?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb er toch een avondje heerlijk op kunnen fappen anders
Die is vrij misselijkmakend inderdaad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:40 schreef Great.Expectations het volgende:
Op de behaarde en betattooeerde kont van Vlarp?Mjam.
nee idd, 2 tenen, wie proeft dat nou, ik kook met bollen, mijn lasagne laatst zaten 3 bollen knoflook inquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ziet er lekker uit!!het eten, he..
uh oh, twee tenen knoflook dat wordt niet.
Oh nu snap ik hoe zijn kroegrekeningen 'verdwijnen'quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat vindt Vlarp daarvan??quote:
veel oefenenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat ik net als jij kon tekenen Dosadi.
Er is verder nog genoeg te doen hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kan wel janken het optreden waar ik me op lowlands al maanden op verheugde is afgezegt, ik heb er helemaal geen zin meer in nu
Je maakt nu je eigen gay cosplay fanart tekeningen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:07 schreef Dosadi het volgende:
ik voel me een beetje vies na het tekenen van dat... I'm pandering to a fanbase
ik heb effe het topic doorgelezen, terwijlquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Waxxer het volgende:
Maar naast de vakantie, is nu iedereen aan het eten en daten?![]()
Of ook muziek aan het luisteren, net als ik?Of iets anders leuks?
Tekenen, bijvoorbeeld?
As (almost) always!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Cate Blanchett, ik hou van je. Je was weer fenomenaal.
dat is niet eens een slecht idee...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je maakt nu je eigen gay cosplay fanart tekeningen?
Notes heb ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
As (almost) always!
Had jij nou Notes on a scandal al ooit gezien?
Ow en voor zondag had ik Ondine nog gedownload.
En eventueel Jet leven uit een dag
En we hebben vicky christina barcelona nog
Nou ja, ik heb ze alle 4quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Notes heb ik nog niet gezien. Ondine wil ik graag zien
. Het leven uit een dag ook wel, dat boek heb ik ooit gelezen. Vicky moet ik zien
!
Ok dan doen we diequote:
Ya gotta diiiiiiiiiiiiiig a lil' deeper!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok dan doen we die.
Heb bij en vriendin the Princess and the Frog gezien. Best ok. "Don't make me light up my butt!"
.
Mama Odie.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:51 schreef creno het volgende:
ANG3L !!
----->>>> http://www.flickr.com/photos/sjoerdslabbers/4879427055/![]()
parship ofzoietsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:17 schreef Maartel het volgende:
Goedenavond.. even een vraagje wat ik ws het beste hier kan stellen:
Is er buiten Relatieplanet een goede datingsite voor homo's (hoeft niet specifiek te zijn, als ze er maar zitten) die iets minder oppervlakkig is dan de gemiddelde homochatsite?
(ik zoek niet bepaald naar sites waar meer lijf dan gezicht op foto's staat, en vertellen wat je zoal in bed doet de definitie is van je voorstellen in je profiel)
gay-parship zelfsquote:
Een homosite die niet draait om uiterlijk en seks?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:17 schreef Maartel het volgende:
Goedenavond.. even een vraagje wat ik ws het beste hier kan stellen:
Is er buiten Relatieplanet een goede datingsite voor homo's (hoeft niet specifiek te zijn, als ze er maar zitten) die iets minder oppervlakkig is dan de gemiddelde homochatsite?
(ik zoek niet bepaald naar sites waar meer lijf dan gezicht op foto's staat, en vertellen wat je zoal in bed doet de definitie is van je voorstellen in je profiel)
Haha, ja dat vroeg ik me dus ook af..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Een homosite die niet draait om uiterlijk en seks?Bestaan die?
Ik denk dat je dan meer kans maakt op "reguliere" gay dating of profielen sites, waarbij je dat duidelijk aangeeft.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Haha, ja dat vroeg ik me dus ook af..
Beetje om uiterlijk draaien vind ik overigens geen probleem, als 't op relaties aankomt vind ik dat toch ook wel relevant, maar ik zie mezelf niet eindigen met iemand die als eerste vraag gelijk over seks begint
kom daar nooit. meestal staat er hier ook wel een link in de googleaddsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:40 schreef wonderer het volgende:
http://nl.gay-parship.com/
Kijken jullie nooit op gk.nl of zo?
Ik heb voor het eerst sinds jaren ook eens de voorkeur voor een artiest uitgesproken zegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is verder nog genoeg te doen hoor![]()
Ik dacht dat jij zo'n druk schema had?
Ja tis idd dikke pech, dat snap ikquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst sinds jaren ook eens de voorkeur voor een artiest uitgesproken zeg
Nee. Wat moet ik daar doen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:40 schreef wonderer het volgende:
http://nl.gay-parship.com/
Kijken jullie nooit op gk.nl of zo?
Daar heb ik ooit 180 EUR aan gespendeerd en toen bleek mijn date ook ineens van plasseks te houden...quote:
quote:
Je bent laatquote:
Hips?quote:
Erikquote:
Ik hoop dat hij ze uit elkaar kan houdenquote:
Zijn linker- en rechterhand?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ze uit elkaar kan houden
En met het zogenaamde warme bad wat je hier krijgt kun je zomaar Stuart.Alan.Jones op het lijstje bijschrijven.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:51 schreef Great.Expectations het volgende:
Het lijkt mij wel interessant om eens een overzicht te zien van wie hier ooit heeft gepost, hoeveel posts, hoeveel topics, van wanneer tot wanneer, etc.
Al die mensen die zijn verdwenen, Beaverhausen, XMN8R, LuQas, ajuu, error, etc
Oh ik gokte dat ie op Gran Canaria vast wel 9 keer verliefd was gewordenquote:
Niet zo dramaqueenerig he....quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En met het zogenaamde warme bad wat je hier krijgt kun je zomaar Stuart.Alan.Jones op het lijstje bijschrijven.
inderdaad, hij is vannacht naar Londen gevlogen om bij zijn nieuwe verovering van Gran Canaria te kunnen zijnquote:
verstandigquote:
Echtquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inderdaad, hij is vannacht naar Londen gevlogen om bij zijn nieuwe verovering van Gran Canaria te kunnen zijn
er staat al een aardige collectie op zijn facebookquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:02 schreef creno het volgende:
[..]
Echt
dat zal hem tegenvallen, dan heb je helemaal niet meer de vakantie-sfeer.
(gaat ie weer wel een foto posten zoals van zijn vorige verovering ?)
Anderen doen het ook, mag ik ook een keer.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet zo dramaqueenerig he....
Of hij is al weer op weg naar zijn volgendequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:04 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja, dan is straks je kater tenminste voorbij.
Ik heb een kater gekocht!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:04 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja, dan is straks je kater tenminste voorbij.
en daar ging je mannelijkheid...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Anderen doen het ook, mag ik ook een keer.
Bovendien ben ik heel mannelijk
*burp*
Neuh... de was staat nog op het balkon te drogenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of hij is al weer op weg naar zijn volgende
jij bent ook helemaal niet nieuwsgierig maar wil gewoon graag op de hoogte zijn ?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of hij is al weer op weg naar zijn volgende
En daar trek jij geen pilsje bij open?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh... de was staat nog op het balkon te drogen
Nee voor die obsessieve drang om dat soort dingen te vragen, te onthouden en uit te pluizen ben jij aangenomenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij bent ook helemaal niet nieuwsgierig maar wil gewoon graag op de hoogte zijn ?
Ja, natuurlijk wel!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En daar trek jij geen pilsje bij open?
pfff, tssk, was al een extra dag ja !quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:34 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nu al.... jij hebt ook een luizebaantje!
Het feit dat jij een dramaqueen herkent werkt ook niet echt in je voordeel.quote:
it takes one to know one ofzoiets was het tochquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het feit dat jij een dramaqueen herkent werkt ook niet echt in je voordeel.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:41 schreef creno het volgende:
[..]
pfff, tssk, was al een extra dag ja !
en ik heb gisteren jouw kist gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |