quote:
Rampzalig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:17 schreef TheVulture het volgende:
Hoe goed was jij ook al weer met cijfers Steve?
Als het morgenmiddag maar boven Den Bosch droog blijftquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:31 schreef Vlarp het volgende:
Jezus wat een weer hier! Regen, onweer! En hard!!!
Den Bosch heeft geen zon nodig om gezellig te zijn!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als het morgenmiddag maar boven Den Bosch droog blijft
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:58 schreef Waxxer het volgende:
Wat is dat voor rare binnenkomer...
Nou ja, hoi dan maar.
Ik moet hier geloof ik wel behoorlijk reintegreren he?
Dat heet brunch meneer de verloofde!quote:
Hier schijnt de zon en is het warm.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:31 schreef Vlarp het volgende:
Jezus wat een weer hier! Regen, onweer! En hard!!!
Ik nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoi, Tha_Erik!![]()
![]()
Ik was de hele week in E.
Ruim 12 uur slaap gehadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heet brunch meneer de verloofde!
En op de site van gay.nl in de banners.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
en ineens kom ik Phillipe delvaux overal tegen, 2 keer in de winq, z'n films vallen tegen
Ja, hier ook!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon en is het warm.
Nee!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik niet. Of was dat de reden
?
Spa!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee!Wat dénk je wel niet! Niet zo onzeker!
Ik was een weekje op bezoek en alles.
Maar naar welk ver oord ben je eigenlijk geweest?
Ik moet even brakenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Komt door ons, wij zijn de zonnetjes in huis Brabant.
Met een groepje en alles?quote:
wat werd ik weer somber van je blog, en je zei nog wel dat je een fijne vakantie hebt gehad, ben je gewoon zwaar op de hand?quote:
Ga je 'm nou zitten drillen omdat je vindt dat hij moet afvallen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:19 schreef Steve het volgende:
[..]
Zo serieus hoefde je mijn gewicht-opmerking niet te nemen hoor.
Ik was uitgenodigd om mee te gaan met een vriendengroep (zo'n 20 man) die al jaren samen op vakantie gaan, waar ik er een paar al van kende.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met een groepje en alles?Ik bedoel, ik was elders en heb dientengevolge een heleboel gemist, maar je had het over een heleboel hetero's met homograpjes, dus dan ga ik denken en dan denk ik aan, bijvoorbeeld, een klarinettenbijeenkomst, maar dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, dus laat ik het dan maar normaal vragen: heb je iets speciaals gedaan dan?
Erik!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met een groepje en alles?Ik bedoel, ik was elders en heb dientengevolge een heleboel gemist, maar je had het over een heleboel hetero's met homograpjes, dus dan ga ik denken en dan denk ik aan, bijvoorbeeld, een klarinettenbijeenkomst, maar dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, dus laat ik het dan maar normaal vragen: heb je iets speciaals gedaan dan?
Ja de waarheid komt even hard aan in je maag hequote:
Nee, want dat hoeft van mij niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:21 schreef Waxxer het volgende:
Ga je 'm nou zitten drillen omdat je vindt dat hij moet afvallen?![]()
Aha.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was uitgenodigd om mee te gaan met een vriendengroep (zo'n 20 man) die al jaren samen op vakantie gaan, waar ik er een paar al van kende.
Het was ook fijn, alleen werd ik door de vermoeidheid wat zwaarmoedig en waren er wat gevoelsdingen die kwamen opborrelen die ik van me af geschreven hebquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat werd ik weer somber van je blog, en je zei nog wel dat je een fijne vakantie hebt gehad, ben je gewoon zwaar op de hand?
Ik zou zeggen nog iets boller die wangetjes en dan een gouden schakelketting om en dan het plaatselijke dialect de baas worden.quote:
Net als mij ook dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:26 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik neem vanmiddag maar vrij denk ik.
36-urige werkweek, net als TV, dus 50 verlofdagen per jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |