abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 mei 2002 @ 20:44:05 #1
27889 _m0teh0ker_
Spreek uit als MØteHØker !
pi_4256892
Ik ben weer ontzettend geschrokken:
Ik zag zojuist 'Britney Spears' op tv en alsof dat nog niet erg genoeg is, denkt ze nu ook al dat ze 'de rockbitch' is.
>> Ze heeft een nummer van Joan Jett gecovered, namelijk "I love Rock'N'Roll". Sinds wanneer houdt Britney van Rock 'N' Roll? Ze laat het in ieder geval door deze smerige cover niet echt merken.

Ik heb ff dit topic gestart, omdat ik me ontzettend erger aan al die slechte covers tegenwoordig.
Mad'house, met het nummer "like a prayer", gecovered van Madonna.
Brandy and Ray-J, met het nummer "Another day in Paradise", gecovered van Phil Collins.
En nu is het dus weer Britney, die denkt dat ze zomaar ff oude rock'n'roll nummers kan gaan verkl0ten.
!) Ik vind dit echt een slechte zaak. Bovenstaande nummers zijn gewoon 'perfect'... daar moet je vanaf blijven.

Niet alle covers zijn trouwens slecht volgens mij:
Neem bijvoorbeeld: "Still loving you" van de scorpions. Ik vind dat Sonata Arctica dat nummer erg mooi heeft omgezet in een wat zwaardere versie. Maar het nummer blíjft klinken als "still loving you".

Het lijkt wel alsof 'moderne' artiesten {althans, dat wat je zoal op tv ziet} bijna zelf geen songs meer weten te maken...

?) Ben ik de enige die zich hieraan stoort??

ERR 2134: Out of Signature Inspiration
pi_4256948
quote:
Op maandag 20 mei 2002 20:44 schreef _m0teh0ker_ het volgende:
Ik zag zojuist 'Britney Spears' op tv en alsof dat nog niet erg genoeg is, denkt ze nu ook al dat ze 'de rockbitch' is.
>> Ze heeft een nummer van Joan Jett gecovered, namelijk "I love Rock'N'Roll". Sinds wanneer houdt Britney van Rock 'N' Roll? Ze laat het in ieder geval door deze smerige cover niet echt merken.

Ik heb ff dit topic gestart, omdat ik me ontzettend erger aan al die slechte covers tegenwoordig.
Brandy and Ray-J, met het nummer "Another day in Paradise", gecovered van Phil Collins.
En nu is het dus weer Britney, die denkt dat ze zomaar ff oude rock'n'roll nummers kan gaan verkl0ten.
!) Ik vind dit echt een slechte zaak. Bovenstaande nummers zijn gewoon 'perfect'... daar moet je vanaf blijven.

Neem bijvoorbeeld: "Still loving you" van de scorpions. Ik vind dat Sonata Arctica dat nummer erg mooi heeft omgezet in een wat zwaardere versie. Maar het nummer blíjft klinken als "still loving you".

Het lijkt wel alsof 'moderne' artiesten {althans, dat wat je zoal op tv ziet} bijna zelf geen songs meer weten te maken...

ben het helemaal met je eens
pi_4257084
Je was me net voor met het openen van een topic over Britney die er weer in is geslaagd een nummer te verkrachten. Anders gezegd, ik ben het helemaal met je eens.
A mind with a heart of it's own
  maandag 20 mei 2002 @ 20:59:52 #4
28535 Nadiya
*lik* *lebber* *slurp*
pi_4257091
quote:

ik stoor me er niet aan maar het valt me wel op ja...
had die zelfde gedachte pas ook
flauw hoor...
pi_4257104
Precies, ik daar ook van.
  maandag 20 mei 2002 @ 21:01:00 #6
24883 Red.Flash
.-=IT's-A-Bombe=-.
pi_4257115
Het is een markt.
En een markt is geld.
En voor geld doen mensen best wel slechte dingen.....

Its so simple

A closed mind is a good thing to lose.
pi_4257178
The corrs - little wing, de zuigt ook enorm hard, er zijn ontzettend veel little wing covers, maar de corrs is het gelukt dat nummer helemala te verneuken.
pi_4257181
Ik ben 't er ook helemaal mee eens...
De meest verschrikkelijke cover vind ik toch wel die van every breath you take, door Puff Daddy of zo Echt walgelijk gewoon. Dat is zo'n prachtig perfect nummer, maar mr. Puff trok er gewoon alle gemeende emotie uit.
Maar toch zijn er zo nu en dan wel goede covers.
Tip: de cover van Sweet child o' Mine door Sheryl Crow kan ik zeker wel waarderen
  maandag 20 mei 2002 @ 21:09:09 #9
26742 The-1
kingkong aint got shit on me!
pi_4257232
vind het nog meevallen...die van brintey... er zijn meer waardeloze covers... madhouse, ray j en brandy, marilyn manson (ja hij heeft er pas veel), al die dj's die originele platen verkrachten...hip hop artiesten zoals lil' kim...

achja...mensen willen snel geld verdienen he?

The Innovator of Violence
pi_4257255
Britney had eerder al 'Satifaction' van The Rolling Stones, om zeep gebracht. Brandy had ook nog het lef om 'Everything I Do, I Do It For You' van Bryan Adams te coveren.

Kijk een cover, daar heb ik geen probleem mee, maar laat het origineel in z'n waarde. Een voorbeeld van een goede cover vind ik bijvoorbeeld 'Everybody Hurts' van The Corrs (origineel van R.E.M. voor degene die het niet wisten).

pi_4257263
Die All Saints versie van Under The Bridge laat m'n bloed altijd wel redelijk koken; ik hoop voorlopig die nieuwe B. Spears nonsens niet te hoeven horen, volgens mij wordt ik ook daar niet vrolijker van.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_4257337
quote:
Op maandag 20 mei 2002 21:05 schreef F-Snake het volgende:
De meest verschrikkelijke cover vind ik toch wel die van every breath you take, door Puff Daddy of zo Echt walgelijk gewoon. Dat is zo'n prachtig perfect nummer, maar mr. Puff trok er gewoon alle gemeende emotie uit.
Ben ik niet helemaal met je eens, I'll Be Missing You heeft Puffy uitgebracht om Biggie te eren, daarom is het ook een duet met Faith Hill (ex van Biggie). En puffy neemt in ieder geval nog de moeite om de teksten van zijn covers te (laten) veranderen, zodat het toch wel een nieuw nummer wordt. Maar je hebt wel gelijk als je zegt dat Puffy (P Diddy?) niet echt origineel is met z'n muziek...
  maandag 20 mei 2002 @ 21:20:03 #13
25106 Kesh
Mmmm, free goo!
pi_4257379
Idd veel slechte covers.
Zelf vind ik die van Madhouse nog niet eens de ergste.
Homer: Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
  maandag 20 mei 2002 @ 21:33:24 #14
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4257584
quote:
Op maandag 20 mei 2002 21:09 schreef The-1 het volgende:
vind het nog meevallen...die van brintey... er zijn meer waardeloze covers... madhouse, ray j en brandy, marilyn manson (ja hij heeft er pas veel), al die dj's die originele platen verkrachten...hip hop artiesten zoals lil' kim...

achja...mensen willen snel geld verdienen he?

ben ik ook wel met je eens

er zijn ergere dingen

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 20 mei 2002 @ 22:24:22 #15
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_4258399
braak-cover-topic #321,
verzin eens iets nieuws
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_4258726
Paradise City, gecoverd door N-Trance ofzo.
pi_4259651
Opgelet, op http://forum.clubcharts.nl meldde cj (ook trouw Fokforum-poster) iets over de (waarschijnlijk) volgende single van....Mad'house.

De titel? Get Into The Groove.

pi_4259997
quote:
Gaat ze fistfucken on stage?
quote:
Ben ik de enige die zich hieraan stoort??
Waarom zou je, ik hoor dat kreng zelden, gewoon een kwestie van je met andere zaken bezig houden
  dinsdag 21 mei 2002 @ 00:03:50 #19
13973 ranja
image means nothing
pi_4260016
quote:
Op maandag 20 mei 2002 23:39 schreef postinggirl het volgende:
Opgelet, op de (waarschijnlijk) volgende single van....Mad'house.

Mad'house = Madonna house?
  dinsdag 21 mei 2002 @ 00:12:18 #20
14799 Penance
So Bite Me, Eh?
pi_4260108
Die van Britney was ook ff schrikken ja, ik zag m gelijk met clip en al...

Verder die zooi van Puff Daddy en aanverwante R&B artiesten.

Die van MadHouse is ook naar, hebben ze niet alleen de tekst gejat, maar de muziek ook nog een keer.

Under the Bridge is om te huilen (van All Saints dan)

Wel goed:

Word up van Gun

Shock the Monkey van Coal Chamber & Ozzy Osbourne

Blue Monday van Orgy

Things to meat, people to do, places to kill.
pi_4260120
anouk en k's choice hebben een keer heel slecht i alone van live gecovered, niet echt een te noemen reden, het klonk gewoon voor geen meter
  dinsdag 21 mei 2002 @ 08:38:33 #22
5702 M4SS4CR3
Dream Theater freak
pi_4261590
Ook Wyclef Jean kan er wat van. Een beetje 'Yo homies' lopen blaten op Wish You Were Here van Pink Floyd dat vind ik nog de meest walgelijke cover ooit
Where do we come from? Why are we here? Where do we go when we die? What lies beyond, and what lay before? Is anything certain in life?
pi_4261854
Ach, ik vind de covers van Marylin Manson wel aardig, maar ik kan goed begrijpen dat iemand er een hekel aan heeft.
All Saintsa met under the bridge(eerder vermeld) vind ik echt bagger, maarja wat doe je ertegen?
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_4262426
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 00:03 schreef ranja het volgende:

[..]

Mad'house = Madonna house?

bijna goed

Madonna / House of God

gewoon het hele repertoire van Madonna op steeds hetzelfde loopje uit de houseclassic DHS - House of God

over braakcovers gesproken, wat vinden we van de cover van Tarkan door een of ander nietszeggend vrouwtje, maar dan nu in het engels, of die cover van de Sugababes die zijn echt supersleeecht

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_4262485
quote:
Op maandag 20 mei 2002 23:39 schreef postinggirl het volgende:
Opgelet, op http://forum.clubcharts.nl meldde cj (ook trouw Fokforum-poster) iets over de (waarschijnlijk) volgende single van....Mad'house.

Hey, hoor ik daar mijn naam?

Maar het klopt. Dat heb ik inderdaad gezegd. Ik heb gehoord dat "Get Into The Groove" hoogstwaarschijnlijk de opvolger van "Holiday" gaat worden. Maar ik denk dat dit ook sterk afhankelijk is van het succes van "Holiday".

Over covers gesproken:
Supreme Dream Team - Alive & Kicking

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_4263168
quote:
Op maandag 20 mei 2002 21:11 schreef JedaiNait het volgende:
Britney had eerder al 'Satifaction' van The Rolling Stones, om zeep gebracht. Brandy had ook nog het lef om 'Everything I Do, I Do It For You' van Bryan Adams te coveren.

Kijk een cover, daar heb ik geen probleem mee, maar laat het origineel in z'n waarde. Een voorbeeld van een goede cover vind ik bijvoorbeeld 'Everybody Hurts' van The Corrs (origineel van R.E.M. voor degene die het niet wisten).

Oh ja! 'Everything I Do, I Do It For You' van Bryan Adams coveren das waar ook, hebbik ook ooit gehoord HOE BEDOEL JE IK TREK GELD UIT EEN NUMMER< EN VERKRACHT HET OOK NOG EENS DOOR ALLE "SOUL" UIT HET NUMMER TE HALEN...NIEMAND KAN DAT NUMMER BETER DAN BRYAN ZELF....
  dinsdag 21 mei 2002 @ 12:25:25 #27
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_4263632
Die idioten van Alcazar kunnen er ook wat van met hun commerciele covers en britney the bitch moet van de goede nummers al helemaal afblijven.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 21 mei 2002 @ 12:29:14 #28
8369 speknek
Another day another slay
pi_4263689
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 10:20 schreef Ener-G het volgende:
wat vinden we van de cover van Tarkan door een of ander nietszeggend vrouwtje, maar dan nu in het engels
Ja inderdaad zeg, dat nummer is gewoon precies hetzelfde maar dan met een andere tekst! Ongelooflijk dat mensen dat kopen (dat wijf wat het zingt is wel geil trouwens)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 21 mei 2002 @ 12:31:49 #29
19775 Slam
The True AoD
pi_4263730
quote:

Niks aan toe te voegen.

Eens

Es ist geil ein Arschloch zu sein!!!!
  dinsdag 21 mei 2002 @ 19:24:30 #30
27889 _m0teh0ker_
Spreek uit als MØteHØker !
pi_4268987
quote:
Waarom zou je, ik hoor dat kreng zelden, gewoon een kwestie van je met andere zaken bezig houden
Da's misschien wel zo,... maar als m'n broer dan TMF aanzet, of de buren zetten de radio iets te hard, dan hoor je het alsnog. En tegenwoordig kun je er gewoon niet gauw meer omheen, met 3 muziekzenders op TV en radio538 e.d..

't Nummer "Lady Marmelade" is ook al door iedereen gecovered...
Laatst nog met die film 'moulin rouge', maar daarvoor ook al door o.a. All Saints. Dat nummer is al minstens twee keer als cover in de top 10 gekomen.{en als het dan nog enigszins goed wordt uigevoerd }

[Parodieën, zoals die van Weird Al Yankovich {schrijf ik 't nu goed?} vind ik nog wel eens leuk... Maarja, da's weer wat anders ]

ERR 2134: Out of Signature Inspiration
  woensdag 22 mei 2002 @ 08:12:47 #31
24606 edsuit
kind of blue
pi_4275134
ik zat er ook net aan te denken om een topic te openen over de I Love Rock'n'Roll cover van Britney Spears

ik heb de hele clip aan moeten zien omdat mn zusje 'em wilde zien.. maar daar wordt je echt niet goed van

een van de dieptepunten in de geschiedenis der muziek
als je zoveel van rock'n'roll houdt, ga dan gitaar leren spelen en begin een rockband ofzo!

na ja er zijn nog wel meer gare covers maar ik heb geen zin om daar m'n hoofd over te breken

wat trouwens WEL goede covers zijn van I Love Rock'n'Roll:
die van Ghoti Hook. (punk cover)
en de parodie van Weird Al: I love Rocky Road
die vind ik beide nog beter dan het origineel

pi_4275148
Of Come on eileen-Save Ferris. Die vond ik echt heel leuk, leuker dan het orgineel zelfs.
pi_4275219
Hoe heet die cover/duet van lauren hill met bob marley?

dat is het allerergste wat de muziekwereld ooit heeft voortgebracht. dan hoor ik nog liever BZN!

I find it kinda funny, I find it kinda sad. The dreams in which I'm dying are the best I ever had
pi_4275228
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 08:37 schreef qntal het volgende:
Hoe heet die cover/duet van lauren hill met bob marley?

dat is het allerergste wat de muziekwereld ooit heeft voortgebracht. dan hoor ik nog liever BZN!

Turn your lights down low.

(P.s., je hebt een erg opmerkelijke combinatie van ondertitel en webicon. 'Pim, rest in peace' en dan zo'n plaatje eronder met twee smilies die elkaar verrot slaan. )

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 22-05-2002 08:44]

pi_4275256
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 08:38 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Turn your lights down low.

(P.s., je hebt een erg opmerkelijke combinatie van ondertitel en webicon. )

hehehe ja nou je het zegt....
Toch maar eens veranderen

Maar inderdaad....zo heet dat nummer....hoe erg kan je een nummer verkrachten...uh...uh yeah

I find it kinda funny, I find it kinda sad. The dreams in which I'm dying are the best I ever had
  woensdag 22 mei 2002 @ 08:45:42 #36
25463 GeaK
Save the world lose the girl
pi_4275287
Mad'house house bagger met adt like a prayer ontkracht het hele nummer. Het is een poppy dance nummer geworden. De hele emotie is er uit. En op de radio heb je niks aan een lekker wijf omdat je ze niet ziet.

Bands die like een prayer wel redelijk hebben gecoverd:
H2O - Lekker hardcore/emocore (geeft zelf een andere dimensie aan het nummer)
Rufio - Die band is zo wie zo geniaal en dit is hun eerste cover die ze hebben uitgebracht en het gewoon beter dan het orgineel

- TODAYS EMPIRES, TOMORROWS ASHES -
  woensdag 22 mei 2002 @ 10:27:04 #37
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_4276096
Het enige wat ik dacht tijdens het kijken naar die clip van Britnie Kringspiers was: "Sodejanus, die geile pijpsnol zou ik wel een keer op mijn snoeiharde tamp willen priemen!"

En precies met behulp van DIE gedachte verkoopt mevrouw Kringspiers een afgrijselijk groot deel van d'r platen.

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  woensdag 22 mei 2002 @ 11:42:54 #38
12323 red-dragon
beware of the dragon
pi_4277026
BAAAAAAAH.. I love rock and roll - Britney Spears, wat een k*t cover!
Ze heeft van een classic rock nr een pop nr gemaakt.
Veel minder gitaren en minder hard. En dan staat ze in die quasie ruige clip de "wannabee rockster" uit te hangen.

Laat ze de volgende keer haar mond dichthouden ipv goede nummers te verkrachten!

* red-dragon heeft een hekel aan de over het paard getilde, arrogante, hypocrite, wannabee-ster Britney Spears.

fair fight.... I'll take survival over chivalry any day !
pi_4277101
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 11:42 schreef red-dragon het volgende:
En dan staat ze in die quasie ruige clip de "wannabee rockster" uit te hangen.
Inderdaad, maar heb je de gelijkenis met Shakira in die clip al opgemerkt???
  woensdag 22 mei 2002 @ 12:07:35 #40
25463 GeaK
Save the world lose the girl
pi_4277360
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 11:48 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Inderdaad, maar heb je de gelijkenis met Shakira in die clip al opgemerkt???

MARKETING!
niks meer dan plain marketing ...
- TODAYS EMPIRES, TOMORROWS ASHES -
pi_4277596
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 11:42 schreef red-dragon het volgende:
BAAAAAAAH.. I love rock and roll - Britney Spears, wat een k*t cover!
Ze heeft van een classic rock nr een pop nr gemaakt.
Veel minder gitaren en minder hard. En dan staat ze in die quasie ruige clip de "wannabee rockster" uit te hangen.

Laat ze de volgende keer haar mond dichthouden ipv goede nummers te verkrachten!

* red-dragon heeft een hekel aan de over het paard getilde, arrogante, hypocrite, wannabee-ster Britney Spears.

Dat is ook geen cover meer.. dat is karaoke. Wat voegt de 'versie' van Britney nou toe aan het origineel?
pi_4277611
Die nieuwe van Madhouse die gisteren gemaakt is op 538 is echt dramatisch slecht!!! Gewoon weer een liedje van madonna met dezelfde black legend achtergrondmuziek.....

:r:r:r

Lachen is gezond :D!
pi_4278266
quote:
nderdaad, maar heb je de gelijkenis met Shakira in die clip al opgemerkt???
Shakira kan niet zingen, maar ziet er wel lekkerder (vooral in underneath your clothes --> ook een baggernummer) uit dan Brit.
pi_4278503
Er is nu een nummer uit van de Sugababes wat echt geheel gejat is en volgens mij nog niet eens legitiem. Het heet Freak on ofzoiets en is gewoon de instrumentale versie van Gary Numan's "Are Friends Electric" met hun kattegejank eroverheen. Verder zit er ook nog 1 of ander soulnummer in verwerkt, dat dient als refrein. Ik kan echt niet geleven dat mensen zoiets kopen, het is echt niet om aan te horen en doet geen van de twee gecoverde nummers recht...
pi_4278519
Die laatste cover van Marilyn Manson, Tainted Love, is toch wel een enorme rip Atrocity. nog even xtra op deze amerikaanse David Bowie wannabe
pi_4278528
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 13:48 schreef Esk het volgende:
Er is nu een nummer uit van de Sugababes wat echt geheel gejat is en volgens mij nog niet eens legitiem. Het heet Freak on ofzoiets en is gewoon de instrumentale versie van Gary Numan's "Are Friends Electric" met hun kattegejank eroverheen. Verder zit er ook nog 1 of ander soulnummer in verwerkt, dat dient als refrein. Ik kan echt niet geleven dat mensen zoiets kopen, het is echt niet om aan te horen en doet geen van de twee gecoverde nummers recht...
Niet alleen het refrein, gewoon het hele nummer is exact nagezongen van Freak like me-Adina Howard.
  woensdag 22 mei 2002 @ 14:11:54 #47
13973 ranja
image means nothing
pi_4278847
Ik heb niks tegen covers op zich, alleen hoe het gedaan wordt maakt me natuurlijk wel uit. Maar daarvoor geldt hetzelfde als voor een nieuw nummer. Alleen wanneer ik het orgineel echt goed vind kan het wat harder aankomen als ik de cover niet goed vind... zoals deze van Britney schijt ik echt van, maar dingen als Alcazar of Kate Ryan of Holly Valance (ofzo) heb ik weinig moeite mee...
  woensdag 22 mei 2002 @ 14:40:46 #48
14799 Penance
So Bite Me, Eh?
pi_4279228
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 10:27 schreef Smots het volgende:
Het enige wat ik dacht tijdens het kijken naar die clip van Britnie Kringspiers was: "Sodejanus, die geile pijpsnol zou ik wel een keer op mijn snoeiharde tamp willen priemen!"

En precies met behulp van DIE gedachte verkoopt mevrouw Kringspiers een afgrijselijk groot deel van d'r platen.

Damn... ik had m bijna gekocht.
  woensdag 22 mei 2002 @ 14:42:20 #49
14799 Penance
So Bite Me, Eh?
pi_4279248
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 13:49 schreef Loona35 het volgende:
Die laatste cover van Marilyn Manson, Tainted Love, is toch wel een enorme rip Atrocity. nog even xtra op deze amerikaanse David Bowie wannabe
Die is ook best wel bagger.
Tainted Love van Me First & The Gimme Gimmes is wek leuk daarentegen. (probeer ook Hotel California van hun)
  woensdag 22 mei 2002 @ 14:47:54 #50
2889 Zander
He's gone
pi_4279325
Ik denk dat de doelgroep van Britney niet eens weet dat Joan Jett in het Jaar Kruik al eens een hit had met hetzelfde nummer, en het zal ze waarschijnlijk worst wezen ook.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_4280003
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 12:31 schreef Harmonius het volgende:
Die nieuwe van Madhouse die gisteren gemaakt is op 538 is echt dramatisch slecht!!! Gewoon weer een liedje van madonna met dezelfde black legend achtergrondmuziek.....

:r:r:r

DHS + Stardust om precies te zijn.

En wacht maar totdat je straks de geplande opvolger van "Holiday" hoort.... "Get Into The Groove".

Sex is like Nokia: Connecting People
  woensdag 22 mei 2002 @ 16:08:54 #52
12323 red-dragon
beware of the dragon
pi_4280581
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 14:47 schreef Zander het volgende:
Ik denk dat de doelgroep van Britney niet eens weet dat Joan Jett in het Jaar Kruik al eens een hit had met hetzelfde nummer, en het zal ze waarschijnlijk worst wezen ook.
Ik val wel onder de doelgroep denk ik. maarja.. k ben dan ook groot fan van queen, saturday night fever en grease

Wat vind men hier op fok! dan van dat nr van DJ Monty - saturday night fever mix. Is net zoiets al de grease mega mix maar dan zijn de nrs die er in verwerkt zijn ietsjes sneller.

Ik vind het geen verkrachting van de originele nrs eerder een geinige toevoeging.

fair fight.... I'll take survival over chivalry any day !
  donderdag 23 mei 2002 @ 00:03:31 #53
8369 speknek
Another day another slay
pi_4287513
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 10:27 schreef Smots het volgende:
Inderdaad, niets mis met die cover
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_4289200
quote:
Op maandag 20 mei 2002 21:11 schreef JedaiNait het volgende:

Alles van the Corrs is
You only live once
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 juni 2002 @ 17:01:09 #55
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_4514874
binnen 1 uur op tmf, verneukte versies van Sweet Freedom (origineel van Michael McDonald), en The Wall (origineel van Pink Floyd).
Beide weer zeer slechte dans-remixen...

Moet nou echt alles naar de kloten?

Nothing lasts forever but the certainty of change
  zondag 9 juni 2002 @ 17:18:22 #56
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_4515137
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 09:10 schreef kezmania het volgende:

[..]

Alles van the Corrs is

't was idd weer indrukwekkend hoe ze op het concert voor de britse koningin "The Long and Winding Road" vakkundig wisten te verkrachten.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  zondag 9 juni 2002 @ 17:53:39 #57
11545 sjefhoelenpapers
Snacks zijn mijn leven!
pi_4515673
quote:
Ach ja. Het nummer is ook niet origineel van Joan Jett die heeft het weer gecoverd van The Arrows.
Tja en waarom covers? Het is makkelijk, want je hoeft niks zelf te verzinnen, iedereen kent de nummers al, dus meer kans op een hit.
Real-life soap Sjef Hoelenpapers??: http://www.sjefhoelenpapers.com
Download al mijn nummers: http://www.myspace.com/hoelenpapers
pi_4516903
quote:
Op zondag 09 juni 2002 17:01 schreef Tokus het volgende:
binnen 1 uur op tmf, verneukte versies van Sweet Freedom (origineel van Michael McDonald), en The Wall (origineel van Pink Floyd).
Beide weer zeer slechte dans-remixen...

Moet nou echt alles naar de kloten?

Dit is nog maar het begin vrees ik,

Je hebt Moonlight Shadow (origineel Mike Oldfield) en Time after time (origineel Cyndi Lauper) nog niet gehoord.

Het begint me wel de keel uit te hangen trouwens, je kunt niet meer zappen tussen MTV2 of Viva of er komt weer zo'n braakcover op je af.

De enige geruststelling is het feit dat ik dit op de Duitse zenders zie, dus men is niet alleen hier zo triest bezig.

Wil iedereen spontaan kappen met het kopen van deze goedkope t*ringzooi dan komen we er misschien weer vanaf.

FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 juni 2002 @ 22:51:58 #59
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_4520175
quote:
Op zondag 09 juni 2002 19:36 schreef drexciya het volgende:

[..]

Dit is nog maar het begin vrees ik,

Je hebt Moonlight Shadow (origineel Mike Oldfield) en Time after time (origineel Cyndi Lauper) nog niet gehoord.

jammergenoeg wel geloof ik

En die cover van Britney Spears is na het horen van deze verkrachtingen nog niet eens zo erg eigenlijk.

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_4520253
Nieuwe cover van Olive_You're Not Alone van ATB. Nummer kan nooit beter worden als het origineel. Nummer is niet te verbeteren.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')