Ja dat mag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb geen noordwester, wel een ppaar strandfoto's. Mag dat ook?

Die hebben door de coke geen honger hoor.quote:

Doe dan Rottummeroog.quote:

quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:43 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat een baasquote:
 .
.

Sorry Cobra!! Ik heb nog wel een paar strandfoto's. Wil je met of zonder kinderen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:53 schreef Cobra4 het volgende:
Dat was niet de afspraak Diaan! Strandfoto's zou je posten.
Nu gaat het zeker weer een kinder uurtje worden? Kom er ook maar bij Red.

Zonder graag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry Cobra!! Ik heb nog wel een paar strandfoto's. Wil je met of zonder kinderen?

Je komt er mee weg. Want het zijn foto's van een Beach Head.quote:

quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je komt er mee weg. Want het zijn foto's van een Beach Head.

ik heb er nog wel meer geloof ik, maar dan moet ik ze eerst uploaden. Deze foto's staan op mn hyves.
  ik heb er nog wel meer geloof ik, maar dan moet ik ze eerst uploaden. Deze foto's staan op mn hyves.

Arromanches...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
Komen ze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En Pontje Du Hoc...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:19 schreef Diaan73 het volgende:
Nog meer strand dan maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

quote:
quote:

Ter indicatie:quote:'Miley Cyrus wil borstvergroting' van onze redactie
AMSTERDAM - Miley Cyrus zou alles op alles zetten om toestemming te krijgen voor een borstvergroting.
De jonge popster zou niet blij zijn met haar eigen voorgevel en zou dan ook hebben besloten daar operatief iets aan te doen, meldt Perez Hilton.
Star Magazine zou zeker weten dat Miley uit is op borsten die net zo groot zijn als die van Playmate Holly Madison.
Omdat het zangeresje nog niet meerderjarig is, heeft ze voor een eventuele operatie wel de handtekening van haar ouders nodig. Miley zou dan ook al hard bezig zijn druk uit te oefenen zodat ze krijgt wat ze wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

We hebben niet alles gedaan ivm Twan en Lennon en ik mocht alleen foto's van stranden posten.... Dit betekent dus dat we nog een keertje teruggaan!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:47 schreef MadMaster het volgende:
Geen foto's van de Pegasus brug, Colleville Sur Mer (Omaha Beach + begraafplaats), Merville, Trouville, St. Mere Sur Eglise e.d.?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |