Ik geef aan waar het vandaan komt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:24 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat is precies je punt?
Dat is misschien ook niet hilarisch, maar dat neemt verder niet weg dat dat hele mod/FA/ban taaltje ook nog steeds belachelijk is. Voel je niet zo aangesproken dan als je echt niet weet waar ik het over heb.
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:48 schreef remlof het volgende:
_Led_ en JoepiePoepie, trollen, sfeerverzieken, privegegevens posten, het is even genoeg geweest. Allebei een week weg.
Ongeduldige mensen op hun zenuwen werken...quote:Op maandag 21 juni 2010 19:08 schreef yvonne het volgende:
JoepiePoepie Lang genoeg geduld gehad, nu is het op
Je bent gewoon niet zo heel erg interessant om op te reageren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
Zie je nou, zelfs hier heb ik alweer de sfeer verziekt! Niemand post nog in dit topic
Heerlijk![]()
En toch reageer je op mequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:48 schreef Penisbaard het volgende:
Je bent gewoon niet zo heel erg interessant om op te reageren.
En heb je toen een heel lief mailtje naar remlof gestuurd, stoere jongenquote:Op zondag 27 juni 2010 01:38 schreef remlof het volgende:
Penisbaard heeft even genoeg gebaggerd en mag over een week mailen.
Een mailtje met een quote en datum van de banmeldtijd volstaat hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En toch reageer je op me![]()
!
Whahahaha!
[..]
En heb je toen een heel lief mailtje naar remlof gestuurd, stoere jongen? "Oh remlof, ik zal het nooit meer doen hoor
."
![]()
![]()
Ja, hoezo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En toch reageer je op me![]()
!
Whahahaha!
[..]
En heb je toen een heel lief mailtje naar remlof gestuurd, stoere jongen? "Oh remlof, ik zal het nooit meer doen hoor
."
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:01 schreef Zero17 het volgende:
Al die emoticons die JoepiePoepie gebruikt zijn een aandoening voor de ogen.
Ruik ik een aroma van vijandigheid?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat een geluksvogel.
Krijgt 'ie je klaar?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat een geluksvogel.
Krijgt 'ie je klaar?
Nee dat is de zweetgeur van zovty.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:06 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ruik ik een aroma van vijandigheid?
quote:
Neenee, zeker niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:06 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ruik ik een aroma van vijandigheid?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:03 schreef Saaaaab het volgende:
JoepiePoepie is best wel een schande voor vrouwelijk FOK!.
Wat hartverwarmend lief van je. Je doet altijd wel hard en nonchalant, ik weet dat zich onder dat masker, want dat is het, zachtaardig weefsel verschuilt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Neenee, zeker niet.
Ik vind het belangrijk dat een vrouw als jij zich volledig kan ontwikkelen. Goede orgasmes zijn daar een essentiele voorwaarde voor.
3 posts, 41 notesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb al 41 notes dankzij jullie
Ik begin in te lopen op Penersbaerd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |