Het is een klacht over de taal waarin sommige mods praten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:54 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee? Wat is het dan?
Wel terechte klacht trouwens hoor.
Dus je wou zeggen dat het in het echte leven makkelijker gaat dan op een forum? Ik spreek ook namens mezelf..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg eens, vind je jezelf nou opeens stoer als je op een online forum mensen gaat proberen te beledigen over het op een forum zitten?
Over het algemeen zijn de mods die ik heb ontmoet 10 keer mondiger en bijdehandter dan de users...
Nee, gewoon hetzelfdequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:58 schreef j95 het volgende:
[..]
Dus je wou zeggen dat het in het echte leven makkelijker gaat dan op een forum? Ik spreek ook namens mezelf..
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:42 schreef j95 het volgende:
Je moet wat als het IRL niet zo makkelijk gaat
Alleen het merendeel van je voorbeelden slaan als een tang op een varken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:58 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Het is een klacht over de taal waarin sommige mods praten.
Dat staat toch in de OP?
Dit hebben nog meer toegevoegde waarde (en ja dat is moeilijk met dat soort posts) danquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gelukkig zijn :
Hallon!
Soberejdzo
tegrenfe kglgt
Wel hilarisch natuurlijk.
zulke posts.quote:
Anders zoek je het even op in een echt woordenboek.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
verder nog domme opmerkingen?.
Mods zijn niets meer dan users met een kleurtje, dus ik zie niet in waarom WIJ wel altijd serieus zouden moeten zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:01 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dit hebben nog meer toegevoegde waarde (en ja dat is moeilijk met dat soort posts) dan
[..]
zulke posts.
Nee, en dat weet je zelf heel goed.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alleen het merendeel van je voorbeelden slaan als een tang op een varken.
Waar heb je dat vandaan, want het is toch echt bijdehanter.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
verder nog domme opmerkingen?.
Ah, deze houding en dan nog gek vinden dat er zoveel zijn die de crew niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mods zijn niets meer dan users met een kleurtje, dus ik zie niet in waarom WIJ wel altijd serieus zouden moeten zijn.
Het is inderdaad bijdehanter.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan, want het is toch echt bijdehanter.![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:01 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dit hebben nog meer toegevoegde waarde (en ja dat is moeilijk met dat soort posts) dan
[..]
zulke posts.
Kom dan met goede voorbeelden, degene die jij aanhaalt zijn van FA's.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:02 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nee, en dat weet je zelf heel goed.
Of kunnen jullie wel normaal praten als jullie met de crew even 'naar achteren' gaan?
Bytehanderquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Idd, net zoals politieagenten die alleen in het blauw zijn, toch?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mods zijn niets meer dan users met een kleurtje, dus ik zie niet in waarom WIJ wel altijd serieus zouden moeten zijn.
Online woordenboek, maar goed, dan heb ik een D teveel gebruikt, sue mequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
'Voor ik aan het noten sla' was nota bene van jou zelf in de FB.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kom dan met goede voorbeelden, degene die jij aanhaalt zijn van FA's.
Ik kan ook gewoon direct notes uit gaan delen als je dat wil, lekker achterbaks.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:04 schreef Zero17 het volgende:
[..]
'Voor ik aan het noten sla' was nota bene van jou zelf in de FB.
Tevens neemt o.us vaak dingetjes mee naar achteren en schopt hij topics in de reet naar ONZ.
Gebruik voortaan anders: http://www.vandale.nl/vandale/opzoeken/woordenboek/quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Online woordenboek, maar goed, dan heb ik een D teveel gebruikt, sue me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |