Nou nou, niet zo optimistisch jongen.quote:
Zou goed kunnen, maar de KLB modjes hebben er ook een handje van.quote:
Ook dat nog inderdaad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:43 schreef Rectum het volgende:
En altijd die tergende [ afbeelding ] als PI.
Nee? Wat is het dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:42 schreef Zero17 het volgende:
En nee, dit is geen crewbashen, dus laat dit topic maar eventjes open.
gelukkig zijn :quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:40 schreef Zero17 het volgende:
Dag lieve Fok!'ertjes van me,
Patsss, het is alweer raak, want ik heb op dit vroege uur van de dag (in b4 'ik sta elke dag om 5 uur op' Fok!'ertjes) al een klacht. Het gaat namelijk over de vreemde en in mijn ogen vrij trieste manier van de stijl die mods hanteren betreffende taalgebruik. Natuurlijk wil ik jullie wat voorbeelden niet onthouden.
'In de kliko'
'In de shredder'
'Schop in de reet naar ONZ'
'Anders ga ik flink aan het noten slaan'
'Mag over 48 uur mailen' Jawel, die
doet 't 'm
)
'Bagger verwijderd, notes uitgedeeld en een paar users mogen over een paar dagen mailen.'
Het is niet cool, je krijg er slechts een beetje e-credits voor van een paar zoldernerds en het staat tenslotte ook nog gewoon lelijk.
Ik denk dat jullie KLB'ertjes wel begrijpen wat ik bedoel, derhalve lijkt me de klacht duidelijk.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:42 schreef zovty het volgende:
Ik vond het altijd wel cool. Maar ik ben dan ook een zoldernerd.
Mee eens, zelf modjes die reacties editten en dan alleen zeggen "rot eens op" ik bedoel wat voor klapjosti met lbo zwakstroom diploma ben je dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:40 schreef Zero17 het volgende:
Dag lieve Fok!'ertjes van me,
Patsss, het is alweer raak, want ik heb op dit vroege uur van de dag (in b4 'ik sta elke dag om 5 uur op' Fok!'ertjes) al een klacht. Het gaat namelijk over de vreemde en in mijn ogen vrij trieste manier van de stijl die mods hanteren betreffende taalgebruik. Natuurlijk wil ik jullie wat voorbeelden niet onthouden.
Dat is vaak wel terecht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:36 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Mee eens, zelf modjes die reacties editten en dan alleen zeggen "rot eens op" ik bedoel wat voor klapjosti met lbo zwakstroom diploma ben je dan?
Wat heeft klapjosti hier nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:36 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Mee eens, zelf modjes die reacties editten en dan alleen zeggen "rot eens op" ik bedoel wat voor klapjosti met lbo zwakstroom diploma ben je dan?
beetje respect naar je users mag ook wel
Waarom precies?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:36 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon normaal posten of is dat te moeilijk voor je?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:36 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon normaal posten of is dat te moeilijk voor je?
Dan hoeft je post ook niet aangepast te worden.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:47 schreef Netsplitter het volgende:
...quote:
Tsja LBO zwakstroom he ?!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon normaal posten of is dat te moeilijk voor je?
Zeg eens, vind je jezelf nou opeens stoer als je op een online forum mensen gaat proberen te beledigen over het op een forum zitten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:42 schreef j95 het volgende:
Je moet wat als het IRL niet zo makkelijk gaat
Niet zo vreemd als er op de 'achtergrond' 'genote' wordquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg eens, vind je jezelf nou opeens stoer als je op een online forum mensen gaat proberen te beledigen over het op een forum zitten?
Over het algemeen zijn de mods die ik heb ontmoet 10 keer mondiger en bijdehandter dan de users...
Zo, nu klopt die weer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
In de Kilko (kliko) met die toerp(troep)
___!!11_!!!1Einzer dePeinzzzz
Tsja LBO zwakstroom he ?!
quote:
verder nog domme opmerkingen?quote:bijdehand
[bijvoeglijk naamwoord]• hij snapt het vlug, reageert snel
vb:onze oudste dochter is erg bijdehand
synoniemen: intelligent knap slim pienter schrander scherpzinnig
tegenstellingen: dom stom
bijvoeglijk naamwoord: bij-de-hand
bijdehandter
bijdehandst
Het is een klacht over de taal waarin sommige mods praten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:54 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee? Wat is het dan?
Wel terechte klacht trouwens hoor.
Dus je wou zeggen dat het in het echte leven makkelijker gaat dan op een forum? Ik spreek ook namens mezelf..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg eens, vind je jezelf nou opeens stoer als je op een online forum mensen gaat proberen te beledigen over het op een forum zitten?
Over het algemeen zijn de mods die ik heb ontmoet 10 keer mondiger en bijdehandter dan de users...
Nee, gewoon hetzelfdequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:58 schreef j95 het volgende:
[..]
Dus je wou zeggen dat het in het echte leven makkelijker gaat dan op een forum? Ik spreek ook namens mezelf..
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:42 schreef j95 het volgende:
Je moet wat als het IRL niet zo makkelijk gaat
Alleen het merendeel van je voorbeelden slaan als een tang op een varken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:58 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Het is een klacht over de taal waarin sommige mods praten.
Dat staat toch in de OP?
Dit hebben nog meer toegevoegde waarde (en ja dat is moeilijk met dat soort posts) danquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gelukkig zijn :
Hallon!
Soberejdzo
tegrenfe kglgt
Wel hilarisch natuurlijk.
zulke posts.quote:
Anders zoek je het even op in een echt woordenboek.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
verder nog domme opmerkingen?.
Mods zijn niets meer dan users met een kleurtje, dus ik zie niet in waarom WIJ wel altijd serieus zouden moeten zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:01 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dit hebben nog meer toegevoegde waarde (en ja dat is moeilijk met dat soort posts) dan
[..]
zulke posts.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |