En wat wil dat zeggenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:02 schreef -XX- het volgende:
How awesome...
http://www.motor-forum.nl/top100
Ik 0.0%quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hoe hoger de banaanscore, hoe motorgerelateerder je post ofzo!![]()
volgens mij juist andersomquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hoe hoger de banaanscore, hoe motorgerelateerder je post ofzo!![]()
Nee, hoe meer je post in serieuze en motorgerelateerde topics en forumdelen, hoe hoger banaanscore.quote:
quote:Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus libero leo, pellentesque ornare, adipiscing vitae, rhoncus commodo, nulla. Fusce quis ipsum. Nulla neque massa, feugiat sed, commodo in, adipiscing ut, est. In fermentum mattis ligula. Nulla ipsum. Vestibulum condimentum condimentum augue. Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien. Fusce porttitor iaculis ante. Curabitur eu arcu. Morbi quam purus, tempor eget, ullamcorper feugiat, commodo ullamcorper, neque.
Oh, dat was het ja!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, hoe meer je post in serieuze en motorgerelateerde topics en forumdelen, hoe hoger banaanscore.
Ik lurk alleen nog maar op MF, ik heb het wel een beetje gezien daar, tis elke keer een beetje van hetzelfde gejengel daar met die zomercoureursquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
Oh, dat was het ja!
Kan ik wel kloppen. Ik post veel in Sport en Regionaal.
Alsof "zware" uit het niets vol gas gaanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik leef nog. Mijn zenuwen van te voren waren onterecht. Beetje saaie vermogensafgifte.. Reed net zo met de R als met de GS, enige verschil is dat het voorwiel wat omhoog kwam in de 1 en bij hogere snelheid over een bultje.
Vloeiende vermogensafgifte, maar niet echt heel spannend. Ohja en harder dan 220 deed ie ook niet![]()
Bandje wel wat ronder gereden dan hij was
voorkant wild, bij uitkomen bocht? Indien ja, niet aan het stuur hangenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nee dat niet, maar de stapjes opzij van de achterkant was ik bang voorAangezien ik graag vroeg op het gas ga
Viel wel mee, 2 x gehad. En de voorvering mag wel wat beter ingesteld of een stuurdemper, paar keer gehad dat de voorkant wat wild deed.
Of ik moet gewoon meer armspieren kweken, kan ook
owquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Street R
Wild bij neerkomen van voorkantflauwe bocht naar links met heuvel + 160 kmpu. En ook bij rustiger snelheden drempels en heuveltjes als ie even los kwam. Achterkant voelde wel zeer stabiel aan ook tijdens een stapje opzij gewoon vertrouwen
Vrij korte 1 vond ik trouwens. Al heb ik niet echt op de tellers gekeken terwijl ik aan het ging.
Dat kan ik alleen maar beamen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:52 schreef stinkie het volgende:
Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken
[..]
De schuur gaat op slot.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
k mag zwaar rijdenover 9 uurtjes stap ik op bazzie's bike
Als ie niet harder dan 220 deed is er iets heel erg mis. Ding moet makkelijk naar de 240+ minimaal lopen. Heb 265 op de teller gehad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik leef nog. Mijn zenuwen van te voren waren onterecht. Beetje saaie vermogensafgifte.. Reed net zo met de R als met de GS, enige verschil is dat het voorwiel wat omhoog kwam in de 1 en bij hogere snelheid over een bultje.
Vloeiende vermogensafgifte, maar niet echt heel spannend. Ohja en harder dan 220 deed ie ook niet![]()
Bandje wel wat ronder gereden dan hij was
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Of stofzuigen onder beddenqua postuur ook goed mogelijk
Heb je met de tandwielen lopen rommelenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als ie niet harder dan 220 deed is er iets heel erg mis. Ding moet makkelijk naar de 240+ minimaal lopen. Heb 265 op de teller gehad.
Geheel standaardquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:10 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Heb je met de tandwielen lopen rommelen
Netjes danquote:
z'n teller heeft gewoon een afwijking van 50km ofzoquote:
Die 265 was wel licht heuvelaf.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:31 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
z'n teller heeft gewoon een afwijking van 50km ofzo
En beter gaat CP snel switchen van de straat naar het circuit als hij zo rijd tijdens een proefrit
Is ook meer McDonalds Club hier.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:58 schreef Meddo het volgende:Ik wist nooit dat MC voor motorclub stond
![]()
WELKOM!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:58 schreef Meddo het volgende:Ik wist nooit dat MC voor motorclub stond
![]()
Ik ben ook fokker en sinds drie maanden motorrijder![]()
Heb ruim twee maanden een cbr600f en die bevalt prima![]()
[ afbeelding ]
Dus het wordt een Ducje?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik was anderhalf uur weg met de Duc Monster 1000 S4r. M800 S2r komt nog wel, was te vermoeid
Wat een feestStreet stuurde wel iets beter, maar dat vermogen, de afgifte, veel leuker
Van 40-60 sprintjes, tot volgas. Elke beweging met je pols vloeit in een heerlijke brom en een duw vooruit
Lekker groesbeek gereden, beek, millingen de dijk af, en door de stad / vennen terug. Laatste stuk zonder oordoppen, ik snapte meteen waarom ik zoveel bekijks had onderwegGlimlach van oor tot oor
![]()
En regelmatig vol open getrokken natuurlijk![]()
Van angst heb ik weinig last op de motor blijkbaar
zette wel eens een stapje opzij, maar niks spannends. Oja en schakelpedaaltje aan de grond gehad...
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een leuke fiets uit de 3d cup :
[ afbeelding ]
Ducati twinsquote:
Je bent echt veranderd aan je hyves foto's te zien!....damn Bazzie! Goddelijk hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Valt wel mee het afgelopen jaar. Maar zou jij ook eens moeten doen met je 53 kilo.
:^ SR.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:48 schreef cageon2 het volgende:
voorkant wild, bij uitkomen bocht? Indien ja, niet aan het stuur hangen
Knap dat je dan op een naked blijft zitten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:38 schreef BazzieK het volgende:
Als ie niet harder dan 220 deed is er iets heel erg mis. Ding moet makkelijk naar de 240+ minimaal lopen. Heb 265 op de teller gehad.
Net zo snel als jij een 675 koopt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:50 schreef -XX- het volgende:
Dus het wordt een Ducje?
Haha dank u.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je bent echt veranderd aan je hyves foto's te zien!....damn Bazzie! Goddelijk hoor.
Mwah, zal echt wel wat overdrijven maar gaat echt wel stevig hoor voor een 600. Moet eigenlijk een keer met TomTom kijken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Knap dat je dan op een naked blijft zitten.
Ik denk dat je teller dan wel veel wat overdrijft.
Rond de 100 pk is goed voor ongeveer 225 km/u.
rammel rammel, klingel klingel, zou ik echt niet fijn vindenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik had wel een paar keer dit moment vandaag![]()
Dat zal best ja. Maarja dat geld voor zo'n beetje alles qua motoren en auto's.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:59 schreef cageon2 het volgende:
trek maar op zijn minst 10% van je teller waarde af...
Yupquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat zal best ja. Maarja dat geld voor zo'n beetje alles qua motoren en auto's.
Jonge...je doet HBO!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat zal best ja. Maarja dat geldt voor zo'n beetje alles qua motoren en auto's.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Net zo snel als jij een 675 koopt.
Ik rij rechtop zes seconden sneller dan de volgende knakker.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:06 schreef cageon2 het volgende:
wat heb ik weer zin om te rijden zeg![]()
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:31 schreef -XX- het volgende:
Ik weet nog niet hoe die Tuono rijdt...dusja..
Bij de Daytona vind ik het zo jammer dat afremmen op het blok sowieso een stuk minder is dan bij een 1 of twee cil.![]()
Deze is wel erg nice....de Factory! Wat een overbodige luxe snufjes zitten er op!
[ afbeelding ]
TL is ook een toffe twin! Maarja...ik denk dat ik daar te klein voor ben!
[ afbeelding ]
Haha, bij mij scheelt het dan ook dat ik niet met mijn motor in mijn hand loop! Ik ga er altijd op zitten als ik hem uit de schuur rijd!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik rij rechtop zes seconden sneller dan de volgende knakker.![]()
<foto/ MF tijdelijk plat>![]()
[..]
Ik zeg doen!Met zijwieltjes voor het parkeren uit/in de tuin.
Rollen al zeker gaan.
Mijn eerste SZR verkocht aan ee vrouw die een Bandit 600 had laten klappen wegens topzwaar.
Dus mogelijk heb je idd last bij de TLR.
Een Tuono is geen gezicht, de TLR zou wel heel bruut zijn met -XX-quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:14 schreef -XX- het volgende:
Haha, bij mij scheelt het dan ook dat ik niet met mijn motor in mijn hand loop! Ik ga er altijd op zitten als ik hem uit de schuur rijd!
Maar bij de Tuono scheelt het dat hij onderin zwaar is ipv bovenin. Je merkt dus hoegenaamd niet dat hij ' zwaar ' is. En dat was met erop zitten. Dus met rijden zal het wel helemaal meevallen.
Hijgerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:37 schreef Worldbeater het volgende:
Ander piccie gespot.
[ afbeelding ]
Jonge! Moto Morini Corsaro 1200 is nog duurder dan een Daytona! Kan ik net zo goed een Daytona rijden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een Tuono is geen gezicht, de TLR zou wel heel bruut zijn met -XX-![]()
Als het een naked zou zijn, doe dan een Moto Morini Corsaro 1200.
Heeft ook wat meer pit en harde klappen dan die 60 graden nep twin van Appie.
Lage zitpositie trouwens.
Klopt!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Spelling is altijd al kut geweest.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een Tuono is geen gezicht, de TLR zou wel heel bruut zijn met -XX-![]()
Als het een naked zou zijn, doe dan een Moto Morini Corsaro 1200.
Heeft ook wat meer pit en harde klappen dan die 60 graden nep twin van Appie.
Lage zitpositie trouwens.
ik spreek uit ervaring dan accelereer je niet en dan rem je niet... ja met achterrem...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik rij rechtop zes seconden sneller dan de volgende knakker.![]()
[ afbeelding ]
Maar hij moet nog de eerste circuitdag zonder marshal krijgen.![]()
quote:[..]
Ik zeg doen!Met zijwieltjes voor het parkeren uit/in de tuin.
Rollen zal zeker gaan.
Mijn eerste SZR verkocht aan een vrouw die een Bandit 600 had laten klappen wegens topzwaar.
Dus mogelijk heb je idd last bij de TLR.
Bij ons ook, goed geleerd voor het tentamen spelling en overige zaken die ik moet inleveren word spellingscheck + vaders laten lezen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:57 schreef -XX- het volgende:
Bij ons was Nederlands best wel bepalend. Volgens mij moeten degene die dat dit schooljaar niet gaan redden, van school af!
Weet je hoe lekker dat is..quote:
Maar je kan ernaast hangen ook overdrijven als het warming up rondjes zijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:26 schreef cageon2 het volgende:
ik spreek uit ervaring dan accelereer je niet en dan rem je niet... ja met achterrem...![]()
De laatste Morini's zijn voor vier mille nieuw uit de fabriek gekomen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:53 schreef -XX- het volgende:
Jonge! Moto Morini Corsaro 1200 is nog duurder dan een Daytona! Kan ik net zo goed een Daytona rijden.
Wel bruut ding ja!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
Klopt!![]()
Ik had voor het NL tentamen best hard geleerd. Echt op de laatste dag van het leren, snapte ik de dt regeling!En ik had een 7.3 voor zinsopbouw en een 8.0 voor spelling!
![]()
Bij ons was Nederlands best wel bepalend. Volgens mij moeten degene die dat dit schooljaar niet gaan redden, van school af!
Wat ben ik blij met mijn P!
Juist jaquote:
Werken is kut, studentenleven niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:34 schreef Worldbeater het volgende:
Studenten zijn de luis in de pels van de samenleving. Kosten alleen maar geld.
En dan krijgen ze een dikke baan, en willen ze geen belasting betalen.
Al die mensen die niet hebben gestudeerd vinden ze minderwaardig.
Ga werken op je 15'de.
Scoor op talent.
Durf te leven.
Echt genieten doet iets waar je wat voor gedaan hebt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geld krijgen van de overheid.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Echt genieten doet iets waar je wat voor gedaan hebt.Hotel pappa.
![]()
![]()
De meesten zitten in een auto.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:21 schreef cageon2 het volgende:
[..]
rij je nog steeds de meesten het snot mee voor de ogen
Jij op iets met meer vermogen dan die GS is gewoon vragen om problemen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gister reed er niks mij in de weg met de Monster... Gaf gas en alles was ik binnen 2 seconden voorbij
Gaat een beetje lastig op De Veilingroute in het Maasland. Gescheiden 1 baans wegen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gister reed er niks mij in de weg met de Monster... Gaf gas en alles was ik binnen 2 seconden voorbij
quote:[message=17020328,noline]The_Dutch_Tickler schreef op 14 augustus 2010 @ 16:02[/message]:
Zow ook weer thuis.
Zijn we lekker aan het toeren met z'n vieren, komt er een of ander malloot op een gs500 ons tegemoet voorbij in ochtenging lekker plat om zoek naar grip :}
TRX zal het waarschijnlijk worden ja, maar ik denk pas volgend jaar. Ik doe niet aan seizoenen, rijd altijd doorquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dus gewoon toch een TRX (was t toch?)
beetje laat niet voor een zirkwiedagjeof wordt dat volgend seizoen..
mss dan nog es een eckte Fok!MC meeting doen op CPZ
quote:
Openbare weg mag je idd zelf weten, op Zandvoort doen ze helaas weer wel aan seizoenen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
TRX zal het waarschijnlijk worden ja, maar ik denk pas volgend jaar. Ik doe niet aan seizoenen, rijd altijd door![]()
ROSSIquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:12 schreef Worldbeater het volgende:
Vandaag de accu van de motor, motorscoot en quad opgeladen.
En mijn favo motoGP coureur heeft gewonnen.
Wat een goede dag.![]()
Kloothommelquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:14 schreef cageon2 het volgende:
spoiler trouwens... ben nog aan het downloaden... werd pas wakker toen het afgelopen was...
watquote:
O ... je weet de uitslag dus ook nog nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:37 schreef cageon2 het volgende:
[..]
wat![]()
ik lag ook pas te slapen toen de vogeltjes aan t fluiten waren en de zon al weer hoog aan de hemel stond
nope..quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
O ... je weet de uitslag dus ook nog niet
Heb ik er even rekening mee gehouden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:14 schreef cageon2 het volgende:
spoiler trouwens... ben nog aan het downloaden... werd pas wakker toen het afgelopen was...
Moi, als Rossi verliest is het de Duc die niet rijdt, als Rossi wint is het Rossiiiiii de geweldige.quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:24 schreef cageon2 het volgende:
fair and square, t is allemaal fair. Rossi zal het moeilijk krijgen op de ducati, hopelijk kan die het snel naar zijn zin krijgen.![]()
Ik verwacht al een tijdje dat die niet meer gaat volgen.quote:Maar wat doet J. Burges![]()
Zo'n typische hater opmerking weerquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moi, als Rossi verliest is het de Duc die niet rijdt, als Rossi wint is het Rossiiiiii de geweldige.
Een andere kleur dan zwart/wit is er niet vanuit de optiek van een Rossi kijker.
Zelfs de overwinning van Cal Crutchlow wordt aan Rossi toegedicht, na die enkele trainingsrondjes op de WSBK racer.
Een jaartje Rossi~Lorenzo op hetzelfde materiaal had ik leuker gevonden.
Jaartje op de Duc is interessant, dat wel.![]()
:^quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zo'n typische hater opmerking weer![]()
Neuh, ik vind Rossi geweldig, maar op MF wordt Lorenzo alles verweten, enige tunnelvisie niet vreemd.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:29 schreef koffiekoekje het volgende:
quote:[message=16959610,noline]dionnor schreef op 08 augustus 2010 @ 03:03[/message]:
Hoop dat THE DOCTOR weg gaat bij Yamaha. Heb het al weer helemaal gehad met hun
1 keer geen wereldtitel en je bent gelijk een hoop stront :S
quote:[message=16946271,noline]NR34 schreef op 06 augustus 2010 @ 15:43[/message]:
Wel jammer. Rossi heeft het volgens mij best verdiend om zijn MotoGP carriere bij Yamaha af te bouwen. Nu krijg je bijna het idee dat hij zich door zo'n blaag weg laat jagen.
Toch wel 2 takt he.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:47 schreef Den_Haag het volgende:
Heb zelfs 125cc scooter gereden in Vietnam
Dit is toch ook een forum? Voer voor discussie. Uitgebreide discussies.quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:29 schreef koffiekoekje het volgende:
quote:
quote:
Niet dat soort MF discussies.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit is toch ook een forum? Voer voor discussie. Uitgebreide discussies.![]()
Gaat toch over motors.quote:
4-taktquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Toch wel 2 takt he.![]()
Beetje te doen die wegen.![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:40 schreef Den_Haag het volgende:
4-takt
Wegen zijn goed te doen, als je motorcrosser/trailrijder bent
Toen jij nog fit was en ik nog dik.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pff waar was de tijd dat je nog een aspirantje was.
Afhankelijk van of ik doorga met hardlopen of niet krijg je dan antwoord.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Later dit jaar wedstrijdje doen?
Nee nu nog niet.
Nicequote:Op maandag 16 augustus 2010 19:22 schreef BazzieK het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nsamerica_trail.html
Je basisconditie zou het al moeten winnen. Jonge god.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:09 schreef BazzieK het volgende:
Afhankelijk van of ik doorga met hardlopen of niet krijg je dan antwoord.
geen probleemquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je basisconditie zou het al moeten winnen. Jonge god.
Haha, op dit moment wel ja. Maar als jij als een gek gaat trainen en ik stop dan wordt het lastig. Zeker duurlopen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je basisconditie zou het al moeten winnen. Jonge god.
Het is geen Assen meer.quote:
Op dit moment gaat het ook wel aardig hoor. Zonder wandelstok lopen gaat prima.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:51 schreef BazzieK het volgende:
Haha, op dit moment wel ja. Maar als jij als een gek gaat trainen en ik stop dan wordt het lastig. Zeker duurlopen.
Het is toch wat met die vrouwen daar.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:49 schreef Den_Haag het volgende:
pics komen
en 4 man op de scooter kan prima
Alleen met de voeten stampen is niet goed genoeg om mij voorbij te komen oude man.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Op dit moment gaat het ook wel aardig hoor. Zonder wandelstok lopen gaat prima.![]()
Zelfs Rossi kan kwaad met de voeten stampen als hij valt in de kwalificatie.
Uh u had toch net een been gebroken.![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Alleen met de voeten stampen is niet goed genoeg om mij voorbij te komen oude man.
He's on firequote:Op maandag 16 augustus 2010 22:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ben je weggekomen of hebben ze je kenteken?![]()
Hij vraagt er weinig voor zeg! Leuk ding.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:16 schreef Den_Haag het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)GEPRIJSD-1750-1.html
En dan nog zijn er mensen die vragen om een eventuele inruilquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:16 schreef Den_Haag het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)GEPRIJSD-1750-1.html
je moet ook van je eigen brommer af hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En dan nog zijn er mensen die vragen om een eventuele inruileikels
Neequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
je moet ook van je eigen brommer af he
Heeft ie geen last meer vanquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef Worldbeater het volgende:
Zelfs Rossi kan kwaad met de voeten stampen als hij valt in de kwalificatie.
Uh u had toch net een been gebroken.![]()
Dat hij bij ducati net zoveel krijgt als bij yamahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:40 schreef ikookhier het volgende:
Goedemiddag![]()
Wat staat er in het kort![]()
Jemig! Daar zal ik dus nooit aan durven beginnen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:35 schreef cageon2 het volgende:
CP!!! je reismotor die je altidj al gewilt hebt! http://www.motor-forum.nl(...)nderdelen-250-1.html
Hij is er ook bang van gewordenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 05:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jemig! Daar zal ik dus nooit aan durven beginnen.
moggel ribsterquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:08 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
[..]
Hij is er ook bang van geworden
Je kan em nogsteeds over nemenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mogguh
Heeft OPM een nieuwe motor op het oog of heeft hij al een nieuwe gekocht
Ja, ik zag het op MFquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je kan em nogsteeds over nemen
hij wil eene racert...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mogguh
Heeft OPM een nieuwe motor op het oog of heeft hij al een nieuwe gekocht
Dat wordt nog wat, OPM op een racerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:39 schreef cageon2 het volgende:
[..]
hij wil eene racert...kan die mij mooi zoek rijden.
Dan is t wel veilig om in te halen, op de OBW hebben we ons ingehouden.
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? Aftapbout niet met genoeg nm vastgedraaid?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:44 schreef Cocktailprikker het volgende:![]()
http://www.motor-forum.nl(...)-olie-gereden-1.html
Hejquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat, OPM op een racerOp de naked is het al aanpoten om 'm bij te houden
Het is wel fijner om achter een ruitje te zitten als je 270 - 280 doet
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:08 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
[..]
Hij is er ook bang van geworden
Hey manquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hejalles OK?
B12 koopuhh![]()
Ik was gisteren nog in DBquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nog steeds druk aan het werken / muziek maken? Sms een keer als je in DB bent, dan doen we een bak koffie oid.
de rat?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
de in Den Bosch wereldberoemde Ciska![]()
OPM blij dat ie mij op de vorige meet niet alsnog heeft laten rijdenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:46 schreef Rib-i het volgende:
Hola
[..]
Hey manIk was toevallig aan het kijken toen ik je B12 tegenkwam, ik dacht gelijk aan Hiesj toen hij ging proefrijden
Het eerste rechte stuk reed hij al op 1 wiel
Volgens mij was de eigenaar die er achter reed redelijk zenuwachtig, en als hij het niet was dan werd hij het wel op de snelweg met de highspeed wheelies
neuh..was je gecrasht had ik nu gewoon een racert staanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
OPM blij dat ie mij op de vorige meet niet alsnog heeft laten rijden![]()
toen hij de opmerking maakte
de broers waren wel wheelie meesters jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:46 schreef Rib-i het volgende:
Hola
[..]
Hey manIk was toevallig aan het kijken toen ik je B12 tegenkwam, ik dacht gelijk aan Hiesj toen hij ging proefrijden
Het eerste rechte stuk reed hij al op 1 wiel
Volgens mij was de eigenaar die er achter reed redelijk zenuwachtig, en als hij het niet was dan werd hij het wel op de snelweg met de highspeed wheelies
quote:
ze kwam idd wel erg hard de hoek om knallen, al dat vermogen op dat achterwiel, voor geen tractie meer om te sturen enzo...quote:
organiseer maar, want daar faal ik inquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:06 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
We moeten nu maar eens echt wat afspreken. Iedereen al terug van vakantie
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:02 schreef cageon2 het volgende:
[..]
ze kwam idd wel erg hard de hoek om knallen, al dat vermogen op dat achterwiel, voor geen tractie meer om te sturen enzo...
In het midden vaan'tlaand, Nieuwegein ofzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:19 schreef cageon2 het volgende:
[..]
organiseer maar, want daar faal ik in
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ze kan er niks aan doen, het is een vrouw en die moeten niets willen besturen, boodschappenwagentje is al moeilijk genoeg
Behalve -XX- want die is wel leuk![]()
Mannen met overtollig oestrogeen hebben moeite met inparkerenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:33 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ook van jou!
En ja, ik kan achteruit inparkeren! Als de beste.Zelfs met een VWT3!
En ik geef eerlijk toe dat fileparkeren niet mijn sterkste kant is! Maar dat zie ik ook niet veel mannen vlekkeloos doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mannen met overtollig oestrogeen hebben moeite met inparkerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je vergat watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:24 schreef Rib-i het volgende:
Een verstandige vrouw
[ afbeelding ]
Ohnee
Wanneer komen ze bij jou filmen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Probleemwijken van SBS 6, geweldig
Ze hebben mijn schoonvader gefilmdquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wanneer komen ze bij jou filmen?![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ze hebben mijn schoonvader gefilmd
[ afbeelding ]
Ff wachten, is nog aan het uploaden
Ik nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar zeg nou eens eerlijk:
[ afbeelding ]
quote:Reactie op uw advertentie: RS6 18" velgen
Deze reactie is afkomstig van;
Naam: --
Tel: --
E-mailadres: hicham_mocro0o0 @ poobmaill . com
sorry hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja ik ben nu boeken aan het bestellen voor 250 euroen het schoolgeld was ook weer 1700 euro
Ik ken de vorige eigenaar. Zou het niet doen OPM, beetje labiele vent. Wie weet wat ie er allemaal mee heeft gedaan.quote:
zit wel wat in iddquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik ken de vorige eigenaar. Zou het niet doen OPM, beetje labiele vent. Wie weet wat ie er allemaal mee heeft gedaan.
vind t allemaal bestquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
In het midden vaan'tlaand, Nieuwegein ofzoOf Arnhem, housewarming
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik ken de vorige eigenaar. Zou het niet doen OPM, beetje labiele vent. Wie weet wat ie er allemaal mee heeft gedaan.
Heb me vakantie er ook weer op zitten. Weekje luxemburg (was al bekend) paar dagen beekse bergen en weekje stevig verhuizen.......quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:06 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
We moeten nu maar eens echt wat afspreken. Iedereen al terug van vakantie
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
jup, dat ben ik. Leuk hé?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:28 schreef Geerd het volgende:
Pollepel
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Een pollepel kan zijn een lepel van hout, metaal of kunststof met een lange steel, die in de keuken gebruikt wordt om (soep, of pap) mee om te roeren.
Een pollepel komt ook voor in de betekenis van een lepel waarmee soep wordt opgeschept. De kleinere variant van die lepel kan worden gebruikt voor het opscheppen van jus. In vorm is deze echter gelijk: een steel met aan de onderkant een komvorming deel, dat haaks op de steel gemonteerd is. Een pollepel onder deze betekenis wordt vaak vervaardigd uit metaal (roestvrij staal), maar mogelijk ook uit kunststof.
Alweer nieuwe?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
..rims eronder..
[ afbeelding ]
Iemand nog n mooi setje nodig voor onder zen Golf IV of Bora
Je bent al bijna een neger zo met deze rimsquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zow..rims eronder..
[ afbeelding ]
Iemand nog n mooi setje nodig voor onder zen Golf IV of Bora
vooral dat laatste eigenlijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Was je eerste of was je blij dat je niet onderuit was gegaan
als we er 2 weken mee wachten, kan ik idd wat aankondigen, hoop ik tenminstequote:Op maandag 23 augustus 2010 12:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Of Cageon gaat dan wat aankondigen
O,, ga je samenwonen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:44 schreef cageon2 het volgende:
[..]
als we er 2 weken mee wachten, kan ik idd wat aankondigen, hoop ik tenminste
kun je net zo goed die tls van 2250 kopen... ben je uiteindelijk net zo veel kwijt gok ik..quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik zou het gewoon doen CPTL1000S 1500,- euro je bent een beunkoe of niet
![]()
Beestachtig.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:19 schreef cageon2 het volgende:
ikzelf vind dit wel potentie hebben:
[ afbeelding ]
niet als je een vuile beunkoe bentquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:18 schreef cageon2 het volgende:
[..]
kun je net zo goed die tls van 2250 kopen... ben je uiteindelijk net zo veel kwijt gok ik..
Heb je me weer gespot ?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Niet meer zo hard door mijn buurt rijden eh
Dan had ik wel ffquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Jij mij ooktenminste... als je de ogen open had tijdens het rijden
Geeen idee, out of my league. (quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:04 schreef Geerd het volgende:
Wie is dat blondje ?
Dat zo sowieso maar daaromquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geeen idee, out of my league. ()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:59 schreef Worldbeater het volgende:
Hierbij bevestigen wij je inschrijving m.b.t. de circuittraining op het geweldige Circuito de Cartagena op donderdag 6 t/m zondag 9 januari 2011.![]()
Hij zit er mooi trots bij met die schuifschade aan zen pakquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:59 schreef Worldbeater het volgende:
Hierbij bevestigen wij je inschrijving m.b.t. de circuittraining op het geweldige Circuito de Cartagena op donderdag 6 t/m zondag 9 januari 2011.![]()
Voor degene die tijdens deze circuittraining veel progressie wil boeken hebben wij een unieke begeleidingsmethode ontwikkeld waarbij gebruik wordt gemaakt van GPS datalogging in combinatie met videobeelden. De persoonlijke begeleiding wordt onder supervisie van Bach's DV-Productions door zeer ervaren instructeurs gegeven zoals Barry Veneman en Ghisbert van Ginhoven.
[ afbeelding ]
quote:
Got the T shirtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:32 schreef cageon2 het volgende:
CP, dat hoort erbij...Kom je ook nog wel een keer achter vrees ik...
Normaal trek je al professioneel coureur wel doodleuk en nuchter een ander (gratis) pak aan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:32 schreef cageon2 het volgende:
CP, dat hoort erbij...Kom je ook nog wel een keer achter vrees ik...
![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:33 schreef cageon2 het volgende:
nu de verbazing over is, idd, lekker bezig WB. Ben jaloers
als dat echt zo was en het m echt wat kon schelen had ie zijn veel te dure bmw vast wel verkochtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Normaal trek je al professioneel coureur wel doodleuk en nuchter een ander (gratis) pak aan.
Maar bij Barry was het geld letterlijk op.![]()
![]()
pfft ik wil ook gewoon 3 a 4 dagen aan 1 stuk kunnen rijden.... zeker voorafgaand aan t seizoen, zit je helemaal in t ritme, kan je gelijk je PRs verbreken op de bekende circuitsquote:[..]
![]()
Echt en letterlijk jaloers zou ik alleen van een circuitdag op Laguna Seca worden.![]()
Ik hoorde er laatst iemand over vertellen. Wat een ervaring lijkt me dat.![]()
Je 'kreeg' er daar een ZX6-R bij om op te raggen.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:34 schreef cageon2 het volgende:
WB ik wil dat ook graag doen maar heb een hekel aan cr.nl
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:33 schreef Worldbeater het volgende:
Die vriendelijke vrienden van de organisatie.![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs in de Supersport 600 gaat het geld met bakken tegelijk naar buiten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:36 schreef cageon2 het volgende:
als dat echt zo was en het m echt wat kon schelen had ie zijn veel te dure bmw vast wel verkocht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |