abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85433736
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:34 schreef Murmeli het volgende:

[..]

oh, kreeg jij dat wel voor elkaar? godverdegodver! mij lukte het dus niet zaterdag.
ik heb nu vodafone gebeld, die gaan tnt in ieder geval op het matje roepen en onderzoeken waar mn toestel is.
mja duurt dus weer eeuwen, maar geloof dat er niet veel anders opzit -O-
Staat je 3S code op de bon van TNT? Zo ja; gewoon hun klantenservice bellen. Uitleggen, zeggen dat je EIST dat er meer info komt want dat dit niet volledig is ingevuld en je nu je pakketje niet op kan halen. Ze kunnen zo aan de hand van die code zien van welk sorteercentrum het komt en die weten vast welke bezorger jouw wijk rijdt of dat pakketje had.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:41:14 #282
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_85433791
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Staat je 3S code op de bon van TNT? Zo ja; gewoon hun klantenservice bellen. Uitleggen, zeggen dat je EIST dat er meer info komt want dat dit niet volledig is ingevuld en je nu je pakketje niet op kan halen. Ze kunnen zo aan de hand van die code zien van welk sorteercentrum het komt en die weten vast welke bezorger jouw wijk rijdt of dat pakketje had.
dat kunnen ze ook maar ze weigeren het. ik moet het via vodafone spelen. die heb ik dus net ook gebeld en ze gaan het uitzoeken. kan verder helaas weinig beginnen -O-
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_85433823
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:41 schreef Murmeli het volgende:

[..]

dat kunnen ze ook maar ze weigeren het. ik moet het via vodafone spelen. die heb ik dus net ook gebeld en ze gaan het uitzoeken. kan verder helaas weinig beginnen -O-
Kansloos. Want tegen de tijd dat 2 van die bureaucratische clubjes dat hebben uitgezocht ben je zo weer ff verder :')
pi_85434104
Zojuist is mijn nieuwe Desire binnen gekomen (Hi).
Moest bijbetalen, maar heb het niet zelf aangenomen en er is niets betaald aan de postbode. Gaat Hi/KPN dit automatisch innen of heb ik geluk? :9
NB: Abonnement is wel al juist omgezet (van sim-only naar abo met toestel + internet).
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:55:23 #285
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_85434357
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:42 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Kansloos. Want tegen de tijd dat 2 van die bureaucratische clubjes dat hebben uitgezocht ben je zo weer ff verder :')
precies.... drama -O-
die gast van vodafone zei wel trouwens dat het redelijk snel gaat maar ja ik zie het wel
eigenlijk hoef ik intussen al helemaal geen desire meer. er rust nu toch een vloek op ofzo.

hoewel met mn blackberry had ik hetzelfde probleem (werkmobiel) en die doet het gewoon nog wel, en naar tevredenheid ook nog!
pi_85435606
Heb een paar vraagjes over de HTC Desire, ben erg benieuwd naar deze telefoon. Ben toe aan een nieuw toestel en ik wil er wel graag een met android erop. Kan je er ook andere navigatiesoftware opzetten of zit je vast aan Google? Wat is
HTC Sense en wat is de toegevoegde waarde hiervan? Verder lijkt het me een erg relaxt toestel, maar ik zie wel dat je minstens drie weken moet wachten bij kpn. Waar kan ik m beter halen? Thanks!
Well alow me to retort.
pi_85435712
Hebben jullie de nieuwe versie met de SLCD of gewoon de AMOLED?
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_85436181
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:27 schreef poepeneesje het volgende:
Hoe herken ik dit?
  woensdag 18 augustus 2010 @ 14:41:22 #289
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_85436363
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:27 schreef poepeneesje het volgende:
Op dit moment is het nog AMOLED
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_85437514
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:37 schreef Tim21 het volgende:

[..]

Hoe herken ik dit?
Staat op doosje als goed is.
pi_85437750
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:41 schreef IkWilbert het volgende:

[..]

Op dit moment is het nog AMOLED
Ik heb hem toentertijd al in april ofzo besteld dus ik heb zelf een AMOLED. Maar ik vroeg me af omdat ik las dat Hi en Vodafone weer aan het uitleveren zijn, of het de SLCD -schermen zijn.
pi_85439673
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:24 schreef VinnyVega het volgende:
Heb een paar vraagjes over de HTC Desire, ben erg benieuwd naar deze telefoon. Ben toe aan een nieuw toestel en ik wil er wel graag een met android erop. Kan je er ook andere navigatiesoftware opzetten of zit je vast aan Google? Wat is
HTC Sense en wat is de toegevoegde waarde hiervan? Verder lijkt het me een erg relaxt toestel, maar ik zie wel dat je minstens drie weken moet wachten bij kpn. Waar kan ik m beter halen? Thanks!
er zijn redelijk wat alternatieven waaronder http://sygic.com/ voor sygic heb je bijvoorbeeld geen internetverbinding nodig omdat kaartmateriaal op je sdcard staat en dus ook gewoon buiten nederland kunt gebruiken zonder roaming kosten.

HTC Sense is een schil die om android heen zit. zo ongeveer elke fabrikant die android mobieltjes maakt heeft een eigen schil eromheen zitten.

je kunt proberen bij belcompany, phone house dat soort winkels of zij hem toevallig op voorraad hebben of de websites die niet van de providers zelf zijn als studentmobiel gsmweb enzo
pi_85444572
Ligt het aan mijn (on)vermogen om een Android-toestel te gebruiken of is het gebruikelijk dat ik dagelijks problemen ondervindt met mijn HTC Desire? :?

Nu is het voor mij niet meer mogelijk om in de Android Market apps te downloaden, wat geldt voor de gratis én betaalde apps. Updates van apps lukt ook niet meer. Bij gratis apps blijft de status hangen op 'Start Downloading' en bij betaalde apps krijg ik 'Authorizing Purchase'. Ik heb vernomen dat sommige gebruikers een factory reset hebben moeten doen voordat het probleem was opgelost?

Iemand suggesties hoe dit op te lossen? Ik begin een beetje geïrriteerd te raken met mijn Android toestel. :{
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_85444635
provider? heb je het ook als je via wifi probeert? Indien beschikbaar
pi_85445250
Het heeft weinig te maken met de provider of wifi/3G. Want ik heb geen internetproblemen, het is puur gerelateerd tot de Android Market.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 18:46:31 #296
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_85445645
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Het heeft weinig te maken met de provider of wifi/3G. Want ik heb geen internetproblemen, het is puur gerelateerd tot de Android Market.
Je draait al Froyo?
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_85445776
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:46 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Je draait al Froyo?
Sinds mijn Android 2.2 firmware update wel, ja.
pi_85451910
Ik heb trouwens het idee dat mijn telefoon een stuk trager is nu ik WhatsApp draai, iemand die dit ook ervaart?
  woensdag 18 augustus 2010 @ 21:39:17 #299
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_85452180
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 08:29 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Nee, telefoonupdates kan je bij je instellingen vinden, en applicatieupdates komen vanzelf.
Ik heb gevonden , maar als ik gecontroleerd heb op updates geeft 'ie dit bericht.

De telefoon is up-to-date
[b]Er zijn updates beschikbaar op de telefoon[b]

Dus nu weet ik nog niet wat het is.
En dan nog een vraag , Wat is 'roaming' , bij mij staat het uit , heb geen idee wat het is en of het dus aan moet staan :@
Ik ben inmiddels overleden
pi_85452272
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 21:39 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ik heb gevonden , maar als ik gecontroleerd heb op updates geeft 'ie dit bericht.

De telefoon is up-to-date
Er zijn updates beschikbaar op de telefoon

Dus nu weet ik nog niet wat het is.
En dan nog een vraag , Wat is 'roaming' , bij mij staat het uit , heb geen idee wat het is en of het dus aan moet staan :@
Roaming is gebruik maken van een 'vreemd' netwerk, in het buitenland dus, om te bellen/smsen.

Dataroaming is hetzelfde, alleen dan maak je ook gebruik van de 'dataverbinding' van die provider.

Dat kun je beter uitzetten, want internetten in het buitenland is achterlijk duur.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 21:42:03 #301
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_85452274
Ik heb hem *O*

en ik snap er nog echt niks van! hahaha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')