Staat je 3S code op de bon van TNT? Zo ja; gewoon hun klantenservice bellen. Uitleggen, zeggen dat je EIST dat er meer info komt want dat dit niet volledig is ingevuld en je nu je pakketje niet op kan halen. Ze kunnen zo aan de hand van die code zien van welk sorteercentrum het komt en die weten vast welke bezorger jouw wijk rijdt of dat pakketje had.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh, kreeg jij dat wel voor elkaar? godverdegodver! mij lukte het dus niet zaterdag.
ik heb nu vodafone gebeld, die gaan tnt in ieder geval op het matje roepen en onderzoeken waar mn toestel is.
mja duurt dus weer eeuwen, maar geloof dat er niet veel anders opzit
dat kunnen ze ook maar ze weigeren het. ik moet het via vodafone spelen. die heb ik dus net ook gebeld en ze gaan het uitzoeken. kan verder helaas weinig beginnenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Staat je 3S code op de bon van TNT? Zo ja; gewoon hun klantenservice bellen. Uitleggen, zeggen dat je EIST dat er meer info komt want dat dit niet volledig is ingevuld en je nu je pakketje niet op kan halen. Ze kunnen zo aan de hand van die code zien van welk sorteercentrum het komt en die weten vast welke bezorger jouw wijk rijdt of dat pakketje had.
Kansloos. Want tegen de tijd dat 2 van die bureaucratische clubjes dat hebben uitgezocht ben je zo weer ff verderquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat kunnen ze ook maar ze weigeren het. ik moet het via vodafone spelen. die heb ik dus net ook gebeld en ze gaan het uitzoeken. kan verder helaas weinig beginnen
precies.... dramaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kansloos. Want tegen de tijd dat 2 van die bureaucratische clubjes dat hebben uitgezocht ben je zo weer ff verder
Hoe herken ik dit?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:27 schreef poepeneesje het volgende:
Hebben jullie de nieuwe versie met de SLCD of gewoon de AMOLED?
Op dit moment is het nog AMOLEDquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:27 schreef poepeneesje het volgende:
Hebben jullie de nieuwe versie met de SLCD of gewoon de AMOLED?
Ik heb hem toentertijd al in april ofzo besteld dus ik heb zelf een AMOLED. Maar ik vroeg me af omdat ik las dat Hi en Vodafone weer aan het uitleveren zijn, of het de SLCD -schermen zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:41 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Op dit moment is het nog AMOLED
er zijn redelijk wat alternatieven waaronder http://sygic.com/ voor sygic heb je bijvoorbeeld geen internetverbinding nodig omdat kaartmateriaal op je sdcard staat en dus ook gewoon buiten nederland kunt gebruiken zonder roaming kosten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:24 schreef VinnyVega het volgende:
Heb een paar vraagjes over de HTC Desire, ben erg benieuwd naar deze telefoon. Ben toe aan een nieuw toestel en ik wil er wel graag een met android erop. Kan je er ook andere navigatiesoftware opzetten of zit je vast aan Google? Wat is
HTC Sense en wat is de toegevoegde waarde hiervan? Verder lijkt het me een erg relaxt toestel, maar ik zie wel dat je minstens drie weken moet wachten bij kpn. Waar kan ik m beter halen? Thanks!
Je draait al Froyo?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Het heeft weinig te maken met de provider of wifi/3G. Want ik heb geen internetproblemen, het is puur gerelateerd tot de Android Market.
Sinds mijn Android 2.2 firmware update wel, ja.quote:
Ik heb gevonden , maar als ik gecontroleerd heb op updates geeft 'ie dit bericht.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, telefoonupdates kan je bij je instellingen vinden, en applicatieupdates komen vanzelf.
Roaming is gebruik maken van een 'vreemd' netwerk, in het buitenland dus, om te bellen/smsen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:39 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik heb gevonden , maar als ik gecontroleerd heb op updates geeft 'ie dit bericht.
De telefoon is up-to-date
Er zijn updates beschikbaar op de telefoon
Dus nu weet ik nog niet wat het is.
En dan nog een vraag , Wat is 'roaming' , bij mij staat het uit , heb geen idee wat het is en of het dus aan moet staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |