Thanks!quote:
Kom je nu mee!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:33 schreef APK het volgende:
[..]
Niet de silver-versie hoop ik.
Die zwarte vlekken zijn echt erg, na drie weken al.![]()
(Had 'em wel in een hoesje zitten.)
Thnx for the info..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:33 schreef APK het volgende:
[..]
Niet de silver-versie hoop ik.
Die zwarte vlekken zijn echt erg, na drie weken al.![]()
(Had 'em wel in een hoesje zitten.)
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:34 schreef Ireyon het volgende:
Nou ja ik heb ook wel eens die zwarte vlekken maar na een vochtig schuursponsje eroverheen is dat toch zo weer weg?
Status per 16-08-2010quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:16 schreef Aventura het volgende:
Ik heb zojuist mijn contract verlengd. Deze bevestiging gekregen:
Hartelijk dank voor uw reservering van de HTC Desire. Naar verwachting is uw toestel leverbaar in de week van 19-08-2010. Zodra de HTC Desire voorradig is, zal het toestel voor u gereserveerd worden en ontvangt u de orderbevestiging op de verlenging van uw Telfort abonnement.
Duurt nog best lang.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:47 schreef Aventura het volgende:
[..]
Status per 16-08-2010
Uw reservering van de HTC Desire bij Telfort is bevestigd. Naar verwachting is uw toestel leverbaar in de week van 01-09-2010. Per e-mail wordt u bericht en ontvangt u van ons de aanvullende informatie over de bezorging. (0 RV)
Helemaal ontladen is sowieso niet goed. Tussendoor opladen is dus geen probleem.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:38 schreef Renesite het volgende:
Wat is het beste voor de accu, helemaal laden > ontladen, of ook tussendoor eens halverwege alweer opladen enzo.
Want in principe iedere nacht opladen is prima, maar soms is het zonde omdat je dan de kans hebt de volgende dat half uit te kunnen zingen.
En heb niet eens yoghurt!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:57 schreef Dennis101 het volgende:
Die van mijn heeft nu de 55 uur gehaald terwijl ik nog 30% over had. Constant 3G aan en af toe even internette. Vind ik toch best netjes, heb het idee dat de accu het beter uithoudt sinds Froyo.
Het is zo dat batterijen van apparaten de eerste paar weken nog niet op 'volle kracht' werken. Iets met ionen die nog niet los zitten ofzoquote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:43 schreef Konev het volgende:
Wordt die batterij nou ook steeds beter of zo? Want ik heb hem 1 weekje en hij gaat echt met heel veel moeite een dag mee. Moet dan op het einde de internetverbinding uitschakelen etc. Verder heb ik gewoon de advanced task killer.. Brightness op de helft en luister bijna geen muziek etc. Wel zit ik soms op MSN.
Apps Organizer!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 05:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Welke app zal ik downloaden/kopen om mijn apps te categorizeren?
Maakt helemaal niets meer uit tegenwoordig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:38 schreef Renesite het volgende:
Wat is het beste voor de accu, helemaal laden > ontladen, of ook tussendoor eens halverwege alweer opladen enzo.
Want in principe iedere nacht opladen is prima, maar soms is het zonde omdat je dan de kans hebt de volgende dat half uit te kunnen zingen.
Na Froyo?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Maakt helemaal niets meer uit tegenwoordig.
Mijne gaat hoogstens 8 uur meeDaar baal ik wel een beetje van, maargoed.
Nee, telefoonupdates kan je bij je instellingen vinden, en applicatieupdates komen vanzelf.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:21 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb hem nou bijna een week in bezit , leuk apparaat trouwens , maar moet ik voor updates een Google account hebben of zo ?
En als dat zo is , is een Google account een Gmail account of is dat wat anders ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |